Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie tinuta de lucru pentru personalul din Back Office si Front Office


Detaliu pentru invitatia numarul 294305
Autoritate contractanta
Enel Energie
Cod de identificare fiscala: 22000460
Adresa: Bd. Ion Mihalache, nr.41-43, corp A, sector 1, Bucuresti
Telefon: 0372115441
Fax: 0372871908
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie tinuta de lucru pentru personalul din Back Office si Front Office
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 18222000-1 - Haine de serviciu (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Tinuta de lucru pentru personalul din Back Office si Front Office va cuprinde: camasa dama/barbati, vesta, cravata/esarfa, ecuson.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 13.05.2011 13:38
Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Serviciul Achizitii, Bucuresti, bd. Ion Mihalache nr. 41-43, sector 1, corpul C, etaj 1. Persoana contact: Simona Mihalcea.
Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Serviciul Achizitii, Bucuresti, bd. Ion Mihalache nr. 41-43, sector 1, corpul C, etaj 1. Persoana contact: Simona Mihalcea.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Electricitate
Valoare estimata: 198, 176 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 si 69 indice 1 din OUG 34/2006.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Certificat constatator privind plata taxelor catre stat, inclusiv cele locale.Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunal. Declaratie privind cifra de afaceriglobala (pentru anii 2007, 2008, 2009).Informatii privind situatia financiara.Lista cu produse similare furnizate in ultimii 3 ani.Certificari de buna calitate. Declaratie cu personalul. Declaratie privind asigurarea mijloacele de transport.Declaratie referitoare la conditiile de munca
Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt de participare la sectiunea "Documentatie si clarificari". Garantie participare: 2000lei/1000lei-IMM
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer