Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie tonere


Detaliu pentru invitatia numarul 320759
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare
Numar invitatie: 320759/27.02.2012
Denumire contract: achizitie tonere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComisia Nationala a Valorilor MobiliareCod fiscal: 6367015, Adresa: Str. Foisorului, nr. 2, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 3266753, Fax: 3266848
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Foisorului, nr. 2, sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 031178, telefon: +40 213266753, fax: +40 213266848, persoana de contact: Bordeanu Elena
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (reglementarea si supravegherea pietei de capital)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie tonere
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de cartuse de tonere pentru marcile de echipamente: HP, Canon, Oce, Lexmark, Konica Minolta, Kyocera.
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 1000 lei - Formular 8.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Modalitatea de constituire a garantiei de participare este in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din HG 925/2006. Contul CNVM nr. RO35TREZ7005025XXX000280 deschis la ATCPMB.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA - Formularul 9.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie este in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Formularul 1.2. Declaratie privind eligibilitatea din care sa rezulte ca ofertantul nu se afla in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - Formularul 2.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Formularul 3.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 1 din OUG 34/2006 - Formularul 4. Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie: Popel Eugen - director general executiv, Apostol Dan - director DRUFP, Lazar Balaj - director economic, Nicolae Ursu - sef serv. ad.- transporturi, comisia de evaluare: Oprisenescu Bogdan, Ciocan Luminita, Poiana Daniel, Oltea Diaconu, Bordeanu Elena.5. Fisa de informatii generale - Formular 5.Nota: incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180, art. 181 si la art. 69 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura finalizata cu incheierea unui contract de furnizare. 1. Certificat constatator emis de ORC din care sa reiasa ca operatorul economic este autorizat sa desfasoare activitatea care face obiectul prezentei proceduri; documentul trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita prin intermediul SEAP-ului ofertantului clasat pe primul loc prezentarea acestui document in original / copie legalizata in termen de max. trei zile lucratorare de la data notificarii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii trei ani, Experienta similara: valoarea produselor similare livrate sa fie egala cu valoarea estimata a viitorului contract, Recomandari, Mostre din fiecare consumabil ofertat numai pentru produsele echivalente Atestarea faptului ca operatorul economic are implementat un sistem de asigurarea calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.02.2012 12:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer