Achizitie publica - achizitie tonere
Detaliu pentru invitatia numarul 325749
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325749/04.05.2012
Denumire contract: achizitie tonere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPARCHETUL DE PE LANGA INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIECod fiscal: 4364748, Adresa: Bucuresti, B-dul Libertatii nr. 14, sector 5, Bucuresti, Telefon: 0123, Fax: 0123
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: pe SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie tonere
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie tonere
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 236, 756 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare, in cuantum de 1% din valoarea estimata a contractului, respectiv 2367, 56 lei se va constitui prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO51 TREZ 7005 005X XX00 0216 deschis la A.T.C.P.M.B., COD FISCAL 4364748, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari.Perioada minima de valabilitate a garantiei de participare va fi de cel putin 30 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei.Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in SEAP odata cu celelalte documente de calificare.Nerespectarea obligatiei de a prezenta garantia de participare in forma solicitata atrage respingerea ofertei conform prevederilor H.G.NR.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 Cerinta obligatorie - Prezentarea declaratiei privind eligibilitatea: Ofertantul va completa si prezenta Formularul 12 AVor completa formularul 12A eventualii asociati sau tertul sustinator pentru situatia economico financiara sau capacitatea tehnica si/sau profesionala in conformitate cu prevederile art.19 si 20 din Legea 279/2011Cerinta nr.2 Cerinta obligatorie -Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.181Ofertantul va completa si prezenta formularul 12B, declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181; Pentru terti se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.181 cu punctele a, c^1si d.Cerinta nr.3 Cerinta obligatorie-Prezentarea certificatului de atestare fiscala;Ofertantul, persoana juridica romana trebuie sa prezinte certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul de stat general consolidat-prezentarea formularelor tip emise de organele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Certificatul trebuie sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, cu respectarea art.9 alin 1 din Ordin ANRMAP 509/2011.Din certificat sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul va fi prezentat in original sau copie legalizata conform cu originalul.Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in urmatoarele situatii: a) A intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul -sindic;c) Nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in Romania sau in tara in care este stabilit;c.1)in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) A fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in matarie profesioanala;e)Prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectieVor completa formularul 12B eventualii asociati sau tertul sustinator pentru situatia economico financiara sau capacitatea tehnica si/sau profesionala in conformitate cu prevederile art.19 si 20 din Legea 279/201cERINTA NR.4 Cerinta obligatorie - Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta;Ofertantul va completa si prezenta formularul 32 certificat de participare cu oferta independenta in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr.314/2010.Cerinta nr.5 Cerinta obligatorie.Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.69.1Ofertantul va completa si prezenta 12D declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69.1din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa formularul 12D de catre ofertantii asociati, subcontractori sau tert sustinator pentru situatia economico financiara sau capacitatea tehnica si/sau profesionala in conformitate cu prev art.13din Legea 279/2011.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Nr. crt Numele si prenumele. Functia1.Laura Codruta Kovesi PROCUROR GENERAL2.Iacob Marius PRIM ADJUNCT AL PROCURORULUI GENERAL3.Scutea Gabriela ADJUNCT AL PROCURORULUI GENERAL4.Tarniceru Iulian MANAGER ECONOMIC5.Neacsu Rozalia sef birou juridicLista cu persoanele care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Nr. crt Numele si prenumele. FunctiaDofin Roxana Serviciul Investitii si Achizitii PublicePirvulescu Emanuela Biroul JuridicNiculescu Eugen Daniel Serv Adm-Intret-Deservire, Transport si Securitate a munciiChiurtu Mirela Sectia de resurse umane si documentareVizireanu Radu Cezar Serviciul Investitii si Achizitii PubliceDragomir Alexandra Nicoleta Biroul ProtocolRadu Nicoleta Serviciul Investitii si Achizitii PubliceButa Mihai Serviciul Investitii si Achizitii PublicePanait Adrian sef serviciu Serviciul Investitii si Achizitii Publice nu este cazul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.05.2012 10:17