Achizitie publica - Achizitie tonere
Detaliu pentru invitatia numarul 330583
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330583/27.06.2012
Denumire contract: Achizitie tonere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE MARAMURESCod fiscal: 3695204, Adresa: ALEEA SERELOR NR.2A, Baia Mare, Telefon: +40 262205182/+40 262205150, Fax: +40 262205152
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: WWW.e-licitatie.ro sau in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie tonere
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie cartuse toner
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in cuantum de1458.lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este: 60 de zile de la data limita de deschidere a ofertelor.I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul garantiei pentruparticipare.In vederea reducerii garantiei de participare la 50% din valoare, se vor prezenta dovezile privind calitatea deI.M.M.: -Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ( anexa 1 din Ordonanta nr. 27/2006). Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricaredintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, b)oferta sa fiind stabilita castigatoare , refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei, c)in urma respingerii ca nefondata, in conditiile art. 278 ^1alin 1 din OUG34/2006 de catre CNSC a contestatiei formulate in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator.Forma de constituire a garantiei de participare in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG 34/2006a) un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; saub) ordin de plata in contulRO66trez4365005xxx000115deschis la Trezoreria Baia Mare, cod fiscal 3695204 pe care sa fie specificat explicit scopul platii si cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor; sau suma seva depune la casieria DGFP MM str. Aleea Serelor 2A, cam 801.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere.
Garantie de buna executie
Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 7 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A., in termen de 10 zile lucratoare de la semnarea contractului.Garantia de buna executie se constiuie in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: - Declaratie privind eligibilitatea- formular A-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181, OUG 34/2006 -formular B-Declaratie privind participarea cu oferta independenta, potrivit Ordinului 314/20.10.2010- se solicita pentru a se certifica faprul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta formular C-Declaratie privind calitatea de participant la procedura- se solicita pentru a se vedea daca ofertantul participa la procedura in nume propriu, ca asociat in cadrul asocierii condusa de un lider sau ca subcontractor formular E-Declaratie privind inexistenta conflictului de interese-formular D --se solicita pentru a se vedea daca ofertantul are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere sau de supervizare si /sau actionari ori asociati persoane sot/sotie, ruda sau afin panala gradul al patrulea inclusiv sau se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a) din OUG nr.34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractantecontractante in ceea ce priveste organizarea , derularea, si finalizarea procedurii de atribuire. La nivelul DGFP Maramures sunt: Pop Bogdana- presedinte, Szilaghi Claudia- membru, Varady Adriana- membru, Iosip Gina ?membru, Covaci Gabriela-membru-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale care sa ateste ca societatea nu se inregistreaza cu debite la bugetul local la data de 25 a lunii precedente celei in care se depun ofertele-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat - formulare tip eliberate in trmenul de valabilitate de catre autoritatile competente din tara care sa ateste ca societatea nu se inregistreaza cu debite la bugetul general la data de 25 a lunii precedente celei in care se depun oferteleNOTA: NOTA: certificatele fiscale vor fi prezentate in original , in copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?..Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintera transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie ?conform cu originalul? - - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei.NOTA: certificatul constatator va fi prezentat in original , in copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?..Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintera transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie ?conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -- Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, -- Formular G- continand valori, perioade de livrare , beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, prezentarea cel putin a unui document/contract /proces verbal de receptie prin care sa se confirme livrarea de tonereExperienta similara- formular H-orice fisa referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar /client trebuie sa fie insotita de recomandarea din partea beneficiarului/clientului respectivDeclaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniAutoritatea contractanta poate solicita o mostra din fiecare consumabil conf prev 1888 alin1 lit e din OUG 34/2006 si a art. 176 lit d din OUG 34/2006 nu se solicita
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de la sediul DGFP MMstr. Aleea Serelor nr.2A, Baia Mare, e-mail [email protected], sau SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2012 15:48