Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie tonere si cartuse laser


Detaliu pentru invitatia numarul 324944
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Craiova
Numar invitatie: 324944/24.04.2012
Denumire contract: Achizitie tonere si cartuse laser
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CraiovaCod fiscal: 4417214, Adresa: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Craiova, Telefon: 0251/415907 0722382962, Fax: 0251/411561
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.A.I.Cuza nr. 1, Craiova, Romania, cod postal: 200585, telefon: +40 251416235, fax: +40 251411561, persoana de contact: Serviciul relatii cu publicul si audiente-Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.A.I.Cuza nr. 1 (sala de sedinte), Craiova, Romania, cod postal: 200585.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie tonere si cartuse laser
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de consumabile pentru imprimantela si copiatoarele din dotarea Primariei municipiului Craiova
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 154, 686 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare: -pt. Lot I = 570 lei;
-pt. Lot II = 2.300 lei.2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.3.Forma de constituire a garantiei de participare, care va fi acceptata: a) virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, carese prezinta in original (Formular 3 din Sectiunea Formulare);b) Ordin de plata in contul RO04TREZ2915006XXX000180, cod fiscal 4417214, deschis la Trezoreria Craiova, cu conditia confirmariiacestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin modalitatea de virament bancar aceasta se poate realiza in urmatorul cont de virament: RO04TREZ2915006XXX000180, deschis la Trezoreria Craiova.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: 5% din valoarea contractului de furnizare (excl.TVA).b) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: conform prevederilor art. 90 din HG nr. 925/2006 cumodificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: da1. Decl.pe propria raspundere privind neincadrarea in dispoz.art.180 din OUG 34/2006: Completare Anexa nr. 10.2 din sectiunea Formulare;2. Decl.pe propria raspundere privind neincadrarea in dispoz.art.181 din OUG 34/2006: Completare Anexa nr. 10.1 din sectiunea Formulare;3. Decl.privind calitatea de participant la procedura: completare Formular nr. 12C din Sectiunea Formulare;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: completare Anexa - Certif. de particip.la licitatie cu oferta indep. din sectiuneaFormulare;5. Decl.privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese: completare Form. nr. 1 din Sectiunea Formulare. Persoanele cu functii dedecizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: -Antonie Solomon-primar;
-Nicolae Pascu-Director Executiv Directia Economica-Financiara;
-Ioana Mariana; Constantin Voichescu;
-Sabina Dumitru-sef Serviciu Achizitii Publice; Vasile Chesoiu; Scaiceanu Ramona; Ileana Bica; Elena Ungureanu; Ciobanu Mihaela.6.Certif.de atestare fiscala privind indepl.oblig.de plata a impozitelor, taxelor si contrib.de asigurari sociale catre bugetele componente alebugetului general consolidat, in conf.cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ofertantul.I.Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certif.de atestare fiscala privind indepl.oblig.de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certif.de atestare fiscala privind indepl.oblig.de plata a impozitelor, taxelor si contrib. de asigurari sociale la bugetul general consolidat.-Certif.trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Doc.se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.II. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - Doc.edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeascaca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certif.trebuie sa prezinte situatia oblig.scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Doc.se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.-Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. Doc.care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: 1.Pt.pers.juridice /fizice romane: Certif.constatator emis de ORC, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cumentiunea , ,conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data de deschidere a ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.2.Pt.pers.juridice /fizice straine: Doc.care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conf.cu prevederile din tara in careofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Doc.emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada devalabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei deschiderii ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privindrezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copielegalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile intocmitepentru ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011).Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului., Inf.generale cu declararea cifrei medii de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Pt.a dovedi performanta ec.in act. desf.si in concordanta cu prev.art. 9 lit. b) din HG 925/2006, op.ec.trebuie sa faca dovada unei cifre medii de afaceri pe ultimii trei ani mai mare decat: -Pentru Lotul I , ,Achizitie tonere?: 57.000 lei (excl.TVA), resp. 13.099, 13 Euro (1Euro = 4, 3514 lei la data de 05.03.2012);
-Pentru Lotul II , ,Achizitie cartuse laser?: 230.000 lei (excl.TVA), resp. 52.856, 55 Euro (1Euro = 4, 3514 lei la data de 05.03.2012).In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conf. cu prev. Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, benef. de reducea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului va prezenta Anexa nr.11, iar situatia ec.si fin. se va demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelorlivrari de produse in ultimii 3 ani.Lista va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestiadin urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru confirmarea livrarii produselor, autoritatea contractanta poate solicita prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarii de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa si prezenta Anexa nr. 12., Experienta similara: ofertantul vaface dovadalivrarii in ultimii 3 ani de produse similare cu cele ofertate incluse in cadrul a cel putin un contract sau maxim 3 contracte de furnizare, in valoare cumulata egala sau mai mare decat: -pentru Lotul I , ,Achizitie tonere?: 28.000 lei (excl.TVA), respectiv6.434, 71 Euro (1Euro = 4, 3514 lei la data de 05.03.2012); -pentruLotul II , ,Achizitie cartuse laser?: 117.000 lei (excl.TVA), respectiv26.887, 90 Euro (1Euro = 4, 3514 lei la data de 05.03.2012)., Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante., Mostre ale produselor ofertate.Autoritatea contractanta solicita cate o mostra din fiecare consumabil ofertat. In conformitate cu prev. art. 188 alin. 1 lit. e din OUG 34/2006mostrele pot fi solicitate in scopul verificarii capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantilor/candidatilor prevazuta de art. 176 lit. d) din OUG 34/2006. Ofertantul are obligatia de a prezenta documente emise de organisme acreditate care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ? Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se afla publicata in SEAP, fiind atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 11:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer