Achizitie publica - Achizitie tonere si cartuse pentru imprimantele si multifunctionalele din SRTv
Detaliu pentru invitatia numarul 345128
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345128/12.04.2013
Denumire contract: Achizitie tonere si cartuse pentru imprimantele si multifunctionalele din SRTv
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA ROMANA DE TELEVIZIUNECod fiscal: R 8468440, Adresa: CALEA DOROBANTILOR 191, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213058859, Fax: +40 213058859
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA DOROBANTILOR 191, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010565, telefon: +40 213058859, fax: +40 213058859, persoana de contact: Catargiu Veronica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SRTv, Bucuresti, Calea Dorobantilor nr. 191, sector 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Media)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie tonere si cartuse pentru imprimantele si multifunctionalele din SRTv
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie tonere si cartuse pentru imprimantele si multifunctionalele din SRTv
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 50, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de: 500 lei, sau echivalentul in euro, la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. - Pentru ofertantii care se incadreaza la Legea 346/2004 - IMM se vor prezenta si documente justificative in acest sens; - In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare va fi emis in numele liderului asocierii sau a unui membru al asocierii de operatori economici; - In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM-urilor se va analiza luind in considerare asocierea in ansamblu. ; - Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la data limita stabilta pentru depunerea ofertelor; - Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor (Art. 86 alin. 6 din HG 925/2006); - Forme de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: ordin de plata in contul RO25ABNA4100264100069546 deschis la RBS ROMANIA SA, depunerea sumei in numerar la casieria SRTv, sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original (art. 86 din HG 925/2006); - In cazul depunerii unei scrisori de garantie, se va respecta modelul din sectiunea FORMULARE (Formularul 11) -
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului Garantia de buna executie va fi constituita in forma de: - Ordin de plata in contul autoritatii contractante (cont: RO25 ABNA 4100 2641 0006 9546, deschis la RBS Romania) ; - Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ; - plata direct la caseria SRTV. - Instrumente de garantare emise de catre o Societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: .Declaratie privind eligibilitatea (Formularul 7)2.Certificat de participare cu oferta independenta (Formularul 13)3.DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006-care cuprinde lista nominala a persoanelor cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante(Formularul 14) 1. Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (copie cu mentiunea ?conform cu originalul?)Persoanele juridice/ fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct devedere profesional legale din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original/ copie legalizata pentru conformitate2.Autorizatia de functionare ca unitate protejata, valabila, conform Legii 448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap(se va prezenta copie cu mentiunea ?conform cu originalul?; art. 183 din OUG nr. 34/2006..
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2013 10:19