Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie tractor


Detaliu pentru invitatia numarul 328030
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA TRAIAN VUIA (PRIMARIA COMUNEI TRAIAN VUIA)
Numar invitatie: 328030/28.05.2012
Denumire contract: Achizitie tractor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TRAIAN VUIA (PRIMARIA COMUNEI TRAIAN VUIA)Cod fiscal: 4357848, Adresa: COMUNA TRAIAN VUIA, SAT SUDRIAS, NR. 163A, JUDETUL TIMIS, Traian Vuia, Telefon: 0256324479, Fax: 0256324479
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA TRAIAN VUIA, SAT SUDRIAS, NR. 163A, JUDETUL TIMIS, Traian Vuia, Romania, cod postal: 307438, telefon: +40 256324479, fax: +40 256324479, persoana de contact: IOSIF VALERIU BARBONI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante (PRIMARIA COMUNEI TRAIAN VUIA, COMUNA TRAIAN VUIA, SAT SUDRIAS, NR. 163A, JUDETUL TIMIS, Romania)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie tractor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare tractor
II.1.6) CPV: 16700000-2 - Tractoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 131, 560 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 2631 lei. (IMM reducere la 50%). Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile (de la data limita de depunere a ofertelor). Forma de constituire a garantiei de participare: a)prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original;b)ordin de plata, confirmat de banca emitenta;c)in numerar, la casieria autoritatii contractante. Retineri din suma constituita drept garantie de participare: in conformitate cu prevederile art. 278 indic.1 din O.U.G. nr. 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea contractului fara TVA (IMM reducere la 50%).Modalitatea de constituire: conf.art.90 din H.G.nr.925/2006.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante(conf.art.90 alin.3 din H.G.nr.925/2006, modificat prin H.G.nr.1045/2011).Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006:1. Se solicita prezentarea unei declaratii privind situatia personala a operatorului economic (Formular Anexa nr. 10); acest document se va prezenta (completat corespunzator) si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Se solicita confirmarea efectuarii platii taxelor si impozitelor locale, precum si la bugetul general consolidat prin prezentarea: - Certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (conform art. 9, alin. 2 din Ordinul nr. 509/2011);
- Certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local, eliberat de administratia locala unde ofertantul isi are sediul, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (conform art. 9, alin. 2 din Ordinul nr. 509/2011);3. Se solicita prezentarea Cazierului judiciar al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor; acest document se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.4. Se solicita prezentarea Cazierului fiscal al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor; acest document se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.II.Confirmarea participarii la procedura cu respectarea regulilor referitoare la concurenta: 1. Se solicita prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular Anexa nr. 50).III. Neincadrarea in prevederile art. 69 indic. 1 din O.U.G. nr. 34/2006:1. Se solicita prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 indic.1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular Anexa nr. 51). Acest document se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar: Barboni Iosif-Valeriu, Viceprimar: Crisciu Nicolae Sorin, Secretar: Tomescu Nicolaie Doru, Responsabil achizitii: Opritescu Petru Valentin.IV. Calitatea de participant la procedura: 1. Se solicita prezentarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura (Formular 2). Acest document se va prezenta si de subcontractant, daca este cazul.Forma de depunere a acestor documente: conform art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor de mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul va prezenta o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. I. in cazul persoanelor juridice/fizice romane: Se solicita prezentarea Certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului, eliberat cu maximum 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor;Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte, pentru conformitate, acest document in original/copie legalizata.II. in cazul persoanelor juridice/fizice straine: Se solicita prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Din documentele prezentate trebuie sa rezulte faptul ca operatorul economic are dreptul, potrivit legii, sa desfasoare activitati de genul celor avute in vedere la procedura in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.prezentarea formularului Informatii generale(Formular Anexa nr.11), completat in mod corespunz.in ceea ce priveste cifra de afaceri;pentru echiv.lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu raportat de BNR/BCE.2.prezentarea de bilanturi contabile sau alte documente edificatoare.Forma de depunere a acestor documente: conf.art.5 din Ordinul nr.509/2011.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria IMM, cifra de afaceri poate sa fie cu 50% mai mica decat valoarea solicitata.Pentru a beneficia de aceasta reducere, este necesara prezentarea Declaratiei privind incadrarea operatorului economic in categoria IMM.Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Media cifrei de afaceri(globala) pe ultimii 3 ani de minim: 263.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Prezentarea Declaratiei privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani(raportat la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati(Formular Anexa nr. 12);2. Prezentarea Certificatelor privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale(Formular Anexa nr.57) sau a altor documente emise sau contrasemnate de clientul beneficiar privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale (recomandari).Respectivele certificari/recomandari vor indica inclusiv valoarea, perioada si locul furnizarii produselor.Experienta similara: livrarea de produse similare celor in cauza, in valoare, fara TVA, de cel putin 131000 lei (cerinta poate fi indeplinita din maximum 2 contracte, a caror valoare cumulata sa fie cel putin 131.000 lei)., 1. Prezentarea de certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante, 1. Prezentarea de descrieri si/sau fotografii a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata.Forma de depunere a documentelor de calificare: conform art.5 din Ordinul nr.509/2011.Capacit. tehnica si profes. a of. poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relat. juridice exist. intre of. si pers. respectiva.In cazul in care of. isi demonstreaza capacit. tehnica si profes. invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are oblig. de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.Pers. care asigura sust. tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termenul de livrare
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?termenul de livrare? se acorda astfel: a) pentru cel mai scurt termen de livrare se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru un termen de livrare mai mare decit cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: Pn = (termen minim/termenn) x punctajul maxim alocat (10 p). Termenul de livrare minim (sub care ofertele nu vor fi punctate suplimentar): 1 zi.Termenul maxim de livrare peste care ofertele vor fi considerate neconforme: 60 zile.
Durata de garantie
30
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?durata de garantie? se va acorda astfel: a) Pentru cea mai mare durata de garantie acordata produsului se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv. b)Pentru alta durata de garantie decat cea prevazuta la lit.a) se acorda punctajul astfel: Pn =(Durata.garantien / Durata.garantie maxima) x punctajul maxim alocat(30 p). Durata de garantie minima acceptata(sub care ofertele vor fi considerare neconforme): 12 luni.Durata de garantie maxima(peste care ofertele nu vor fi punctate suplimentar): 60 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.05.2012 17:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer