Achizitie publica - ACHIZITIE TRACTOR
Detaliu pentru invitatia numarul 336780
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336780/04.10.2012
Denumire contract: ACHIZITIE TRACTOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MOSNITA NOUACod fiscal: 4548570, Adresa: Mosnita Noua , nr.73 , judetul Timis, Mosnita Noua, Telefon: +4 0256393503, Fax: +40 256393529
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE TRACTOR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIA UNUI TRACTOR , CONFORM SPECIFICATIILOR DIN CAIETUL DE SARCINI
II.1.6) CPV: 16700000-2 - Tractoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 107, 316 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare este in cuantum de 2000 lei valabila min 30 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. GP se exprima in lei si va fi constituita prin: - scrisoare de garantie bancara in favoarea aut contr ? se prez in original; - un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari -se prez in original; - virament bancar in contul aut contr RO60TREZ6215006XXX000343 deschisla Trezoreria Timisoara ? se va prez copie lizibila dupa OP cu stampila bancii; AC are dr de a aresta si de a incasa in nume propriu GP, cfart 87 alin. lit a-c;precum si at cand a inaintat catre CNSC o contestatie priv procedura, iar aceasta a fost respinsa ca nefondata de catreConsiliu;in ac sit se vor aplica preved art 278indice1 din OUG 34/2006 cu modif si compl ult;in ac sit se va retine suma de 1073, 16 lei, calculata cf art 278ind1alin 1 lit A din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: -5% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA. Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: - Cf art. 90 HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Se vor aplica prevederile art 91si 92 alin 4 HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici ofertanti la procedura nu trebuie sa se se incadreze in prevederile art 180 din OUG 34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea declaratiei privind eligibilitatea, completata in conformitatea cu formularul A din sectiunea Formulare, in originalCerinta nr. 2Operatorii economici ofertanti la procedura nu trebuie sa se se incadreze in prevederileart 181 din OUG 34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare.Certificatele trebuie sa sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Operatorii economici ofertanti la procedura nu trebuie sa figureze cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local, conform paragrafului anterior, in caz contrar, vor fi respinsi.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: a.prezentarea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare, in original;b.prezentarea de Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, in original sau copie legalizata ori copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilatac.prezentarea de Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de Primaria locala, in original sau copie legalizata ori copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilataPentru persoanele juridice straine se solicita prezentarea certificatelor in original sau copie legalizata ori copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata, insotite de traducerea autorizata in limba romana; pentru situatia cand in tara de origine nu se emit asemenea certificate sau se emit din partea altor autoritati, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 se va prezenta si o declaratie pe propria raspundere privind aceste aspecte;daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se va prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota la cerinta nr. 2In cazul in care operatorii economci ofertanti prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, cerintele vor fi considerate ca indeplinite; se vor prezenta toate documentele justificative in original sau copii legalizate ori copii lizibile certificate ?conform cu originalul?semnate si stampilateCerinta nr. 3Operatorii economici ofertanti la procedura nu trebuie sa se se incadreze in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica( consilieri locali) sunt urmatoarele: Mihai Pintea-presedinte comisie de evaluare, Togerescu Dumitru-membru comisie de evaluare, Posdarie Gabriel -membru comisie de evaluare, Ioan Sorincau-primar, Kadar Gheorghe -viceprimar, Szabo Monika -secretar, Gheorghiu Olimpia -contabil, consilieri locali: Balta Relu , Bron? Marcela Fabiola , Bucur Florin , Chelu Adrian , Greschner Robert , Iftimie Elena , Lazar Toma Dan , Lazea Lucian , Petruse Remus , Pop Valentin , Szollosi Iosif, ?ora Mihaela , Tama? Mariana , Toie Gabriel.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare completata in conformitate cu Formularul R din Sectiunea Formulare, in original;Cerinta nr. 4Operatorii economici ofertanti la procedura trebuie sa completeze certificatul de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate cu Formularul Q din SectiuneaFormulare, semnat, in original *Pentru persoane juridice romane: Prezentarea de Certificat Constatator, in original sau copie legalizata ori copie lizibila certificata ?conform cu originalul ?semnata si stampilata , emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine din care sa rezulte ca in domeniul de activitate al ofertantului se regaseste un caen care sa justifice dreptul ofertantului de a furniza produsul ce face obiectul procedurii de atribuire** Pentru persoane juridice straine se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.(documentul se va prezenta in original sau copie legalizata ori copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)In cazul prezentarii copiei Certificatului Constatator emis de ORC (respectiv a documentului edificator prezentat de persoana juridica straina, daca e cazul) autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului, in original /copie legalizata
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasament licitatiei, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2012 13:08