Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE TRACTOR


Detaliu pentru invitatia numarul 344904
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA DESA
Numar invitatie: 344904/08.04.2013
Denumire contract: ACHIZITIE TRACTOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DESACod fiscal: 5046696, Adresa: comuna DESA, Desa, Telefon: 0251/322496, Fax: 0251/322496
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna DESA, str. Calea Teculescu, nr. 14, judetul Dolj, Desa, Romania, cod postal: 207225, telefon: +40 251322004, fax: +40 251322004, persoana de contact: BALTEANU IULIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna DESA, str. Calea Teculescu, nr. 14, judetul Dolj, Desa, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE TRACTOR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea unui Tractor nou pentru autoritatea contractanta COMUNA DESA
II.1.6) CPV: 16700000-2 - Tractoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 140, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2.800 lei.Perioada de valabilitate a ofertei ? 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Constituire: - Virament bancar in contul RO15TREZ2935006XXX000052 deschis la Trezoreria Calafat.- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ? formular 19, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma egala cu: 1.400 RON, conf. art.278^1 alin.(1) lit.a) din OUG nr.34/2006.Garant de particip emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si insotita de traducerea autorizata in lb romana. Echiv pentru o garantie de particip depusa in euro se va face la cursul BNR (pt.op.ec.care const.gar.de particip.in euro/alta valuta)la data publicarii invitatiei de participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr.10; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 actualizata -Formular nr.11; Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr.3; Certificat de participare la licitatie cu ofertaindependenta -Formular nr. 4; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 actualizata - Formular nr.9;Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Balteanu Iulian - Primar; Badoiu Gabriel -Viceprimar; Enea Sever-Secretar, Purcariu Luci Margareta ? Contabil si membrii comisiei de evaluare(Badoiu Gabriel, Enea Vasile Cristian, Mitrica Florin, Balteanu Marian, Stanta Patru).Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat din care sa reiasa situatia obligatiilorscadente la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?; Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local din care sa reiasa situatiaobligatiilor scadente la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul?; Persoanele juridice straine vor prezenta un document similar/declaratie pe proprieraspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati legale ce are competenta in acest sens, la care se va atasatraducerea autorizata a acestora in limba romana Cerinta obligatorie Pentru Persoane juridice/fizice romane-Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, ofertantii asumansu-si totala raspundere cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in document reprezinta date reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca ofertantul are codul CAEN corespondent cu obiectul prezentei proceduri.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cerinta: Fisa de informatii generale. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 280000 lei Cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), sa fie cel putin egala cu: 280.000 RON.Pentru persoanele juridice straine valorile vor fi exprimate in lei la cursul mediu anual comunicat de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anul respectiv.Se va completa si prezenta - Formularul nr.6 ?Informatii generale.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Declaratia principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; Se completeaza Formularul 7 Implementarea sistemului de asigurare a calitatii conform standardului ISO 9001 sau echivalent Certificari privind implementarea sistemului de asigurare a calitatii(conform standardului ISO 9001 sau echivalent);Nota: Certificarile se vor referi la domeniul de activitate corespunzator obiectului contractului supus licitatiei si vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie
10
Descriere:
Termen de livrare
10
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.04.2013 13:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer