Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE TRACTOR AGRICOL CU RIDICATOR FRONTAL IN TREI PUNCTE SI LAMA ZAPADA


Detaliu pentru invitatia numarul 356730
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Cilieni (Primaria Cilieni Jud. Olt)
Numar invitatie: 356730/24.12.2013
Denumire contract: ACHIZITIE TRACTOR AGRICOL CU RIDICATOR FRONTAL IN TREI PUNCTE SI LAMA ZAPADA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Cilieni (Primaria Cilieni Jud. Olt)Cod fiscal: 5102346, Adresa: Cilieni, Olt, Cilieni, Telefon: 0249/534002, Fax: 0249/534002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Cilieni, Olt, Cilieni, Romania, cod postal: 237075, telefon: +40 0249534002, fax: +40 0249534002, persoana de contact: Ionel Marancea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul primariei Cilieni
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE TRACTOR AGRICOL CU RIDICATOR FRONTAL IN TREI PUNCTE SI LAMA ZAPADA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE TRACTOR AGRICOL CU RIDICATOR FRONTAL IN TREI PUNCTE SI LAMA ZAPADA
II.1.6) CPV: 16700000-2 - Tractoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 220, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare = 4.400 lei.Perioada de valabilitate este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Modalitati de constituire (conform art. 86 din HG nr. 925/2006): a). virament bancar; sau b). instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate a ofertei; sau c). ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor; sau d). prin depunerea unei sume in numerar, la casieria autoritatii contractante. (IMM-urile beneficiaza prevedirele legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelor justificative corespunzatoare). In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici;Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.De asemenea, documentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asiasigurari, va avea prevazut in mod explicit faptul ca in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar contestatia este respinsa, societatea bancara sau cea de asigurari va plati autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, suma calculata conform prevederilor art.2781 alin. (1)din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cursul de referinta considerat pentru echivalenta garantiei de participare depusa in alta moneda va fi cel publicat de BNR la data publicarii invitatiei de participare. Se va aplica cursul lei/valuta comunicat de BNR, fara a limita la echivalenta lei/euro.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA. Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Prevederile art.86 alin. (2) - (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare se aplica in mod corespunzator. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor, garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantumul precizat
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 1 ;Se va prezenta cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? in termen devalabilitate la data limita de depunere a ofertelorPentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economicunic/lider/asociat/tert sustinator) din procedura si respingerea ofertei.Operatorul economic/fiecare membru al asocierii vor depune documentele solicitate.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 2 ; Acest document se va prezenta si de catre sustinatorii ofertantilor, daca este cazul, doar pentru situatia prevazuta la lit.a) c^1) si d).- Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala incare operatorul / operatorii economici isi are / au sediul social precum si sediile secundare nominalizate in Certificatul Constatator eliberatde Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In cazul in care procedura de emitere a certificatelor nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici potdepune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederileart.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuireacontractului de achizitie publica a ofertantului / sustinatorului pentru situatiile prevazute la lit. a), c^1) si d).- Conventia de esalonare (amanare) si dovada platilor la zi conform conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor (daca este cazul).Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine(certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Operatorul economic/fiecare membru al asocierii vor depune documentele solicitateDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului nr. 3 ;Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii oferteiindividuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii oferteiindividuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze obligatoriu formularul solicitatCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 4 ;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta aGuvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 5 ; Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formularOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie /organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrulautoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt conducatorul autoritatii contractante sipresedintele comisiei de evaluare a ofertelor, precum si membrii comisiei de evaluare.In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Marancea Ionel - primar, Rece Marin - viceprimar, Do?oveanu Constantin- secretar, Gulie Ninel - contabil, consilieri locali: Neicu Stefan, Cocolos Gigi, Pasalica Ioan Dumitru Florin, Delcea Stelian, Cazacu Anghel Gigi, Scrieciu Nicolae, Ghearalia Elena, Girgel Marin, Ciobanu Florin Robert, Circiumaru Marian, Oaie Mircea, Marancea Marian 1.Se va prezenta Certificatul constatator, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, eliberat de ORC sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional ? operatorul economic trebuie sa se asigure ca informatiile cuprinse in acest certificate sunt actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatatul constatator emis de ONRC Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata, daca acesta a fost prezentat in copie. In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte, avandu-se in vedere partea de contract pe care o va executa fiecare din membrii asocierii.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri globale intr-operioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani, in masura in care informatiilerespective sunt disponibile. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani safie egala sau mai mare cu 440.000 lei. Operatorii economici rezidenti vorprezenta bilantul contabil vizat si inregistrat la autoritatile competente incopie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicareabilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii incare este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta orice altedocumente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatieieconomice si financiare a operatorului economic. Documentele se vorprezenta in copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata silegalizata a acestora in limba romana.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilorprezentarea si altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatulprecedent nu sunt relevante.Se va completa Formularul nr. 6.Pentru calcul cifrei de afaceri exprimate in alta moneda decat Lei cursul deschimb mediu anual lei/euro, comunicat de B.N.R.2010:1 euro = 4, 2099lei, 2011:1 euro = 4, 2379lei, 2012:1 euro =4 , 4560lei.Pentru echivalenta leu/alta valuta se va utiliza cursul mediu anual publicatde B.N.R, In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii sidezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarileulterioare, IMM - urile pot solicita reducerea cu 50% a cifrei de afaceriglobale medie anuala prin prezentarea documentelor justificativecorespunzatoare., Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, in conformitate cu prevederile art. 186, alin. (1), (2) si (3) din OUG 34/2006, cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care Ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia Ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru sustinerea nivelului minim al indicatorului cifra de afaceri, angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze ca in cazul in carecontractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa sireglementara a obligatiilor contractual prin implicarea sa directa.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita tertului sustinator, documentele prin care acesta face dovada existentei resurselor pe care le va pune la dispozitie conform angajamentului propus.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a furnizat produse similare nivelul unui contract a carui valoare a fost de min 220.000 lei, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritatea sau client beneficiarFormular 8, cu prezentare detaliata a obiectului contractului, Dc. of. este dep. de o asociatie (consortiu), indepl. criteriilor de calific. siselectie va fi evaluata in cf. cu Acordul/Contractul de asociere depus culuarea in consid. a modului in care vor fi folos. resursele tehnice si umanede care dispun impreuna asociatii si la oblig./componentele asumate defiecare asociat potriv. contr. de asociere.Asociatii vor tb. sa dep. imputernicirea liderului asociatiei de a reprezentaasociatia la proc. de atribuire, din care sa rez. cine este liderul asociatiei(consortiului) si partea din contr. pe care o va indepl. fiecare asociat (valoricsi procent din val. contr.), inclusiv modul de utilize. a resurselor tehnice siumane, precum si obligativitatea mentinerii asocierii pe toata durata exec.contr.Dc. acordurile de asociere sunt incheiate in alta lb. decat lb. rom., se vaprez. copie dupa acorduri si traducerea in lb. rom. dp. acestea. Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru actvitati ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod individual pentru parte de contract pe care o realizeaza potrivit Acordului de asociere. Se va prezenta copie legalizata sau in copie conforma cu originalul certificatul ISO9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.01.2014 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.12.2013 12:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer