Achizitie publica - ACHIZITIE TRACTOR COMUNA FRECATEI JUDETUL TULCEA
Detaliu pentru invitatia numarul 339221
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339221/09.11.2012
Denumire contract: ACHIZITIE TRACTOR COMUNA FRECATEI JUDETUL TULCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FRECATEI (PRIMARIA)Cod fiscal: 4508657, Adresa: sat Frecatei, comuna Frecatei, judetul Tulcea, Frecatei, Telefon: +40 0240548291, Fax: +40 0240548291
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Frecatei, comuna Frecatei, judetul Tulcea, Frecatei, Romania, cod postal: 827075, telefon: +40 0240548291, fax: +40 0240548291, persoana de contact: NAIMAN MARIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Frecatei, localitatea Frecatei, judetul Tulcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE TRACTOR COMUNA FRECATEI JUDETUL TULCEA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PRIMARIA COMUNEI FRECATEI DORESTE SA ACHIZITIONEZE UN TRACTOR AGRICOL PENRU ACTIVITATI DE INTRETINERE SI GODPODARIRE A COMUNEI
II.1.6) CPV: 16700000-2 - Tractoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 140, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie de participare : total 2700 RON, din care: Perioada de valabilitate a ofertei: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar (in contul primariei comunei Frecatei nr RO18TREZ6415006XXX000150 deschis la Trezoreria Tulcea, CUI 4508657 sau in numerar la casieria primariei comunei Frecatei pana cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Data la care se va efectua echivalenta garantiei de participare din lei in alta valuta este cursul BNR cu 5 zile inainte de data de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA si va fi constituita in RON.Se constituie prin una din urmatoarele modalitati, in perioada de valabilitate a ofertei: - Scrisoare de garantie de buna executie emisa de o banca sau Polita de asigurare emisa de o societate de asigurari.- Prin retineri conform prevederilor art. 90 (3) din HG 925/2006 si ale H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006)- Formular 3Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Completarea Formularului 3 din sectiunea Formulare - declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006)Atentie: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.b. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Completarea Formularului 5 din sectiunea Formulare - declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006.Atentie: In cazul unei asocieri, sau sustinere financiara/tehnica/profesionala, fiecare asociat/tert sustinator va prezenta documentul mentionat.Tertul care asigura sustinerea financiara, tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.181 lit.a), c1) si d). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura de atribuire.In sustinerea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 se vor prezenta certificatele de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic (fara sedii secundare /puncte de lucru), care sa ateste plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se vor prezenta formularele tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul;2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis de autoritatile locale unde ofertantul are sediul social (fara sedii secundare /puncte de lucru). Se vor prezenta formularele tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul?.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetul local sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu (conform art.9 alin.1 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP) si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora prin prezentarea documentelor doveditoare in original sau copie semnata si stampilata cu mentiune?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante (in luna anterioara celei in care se depun ofertele ). Documentele vor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP NR. 314/2010Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Completarea Formularului 6din sectiunea Formulare ?-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Atentie: a. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 ( evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Se va completa Formularul 7 din sectiunea FormulareIn vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Naiman Marian- primarMitu Paul ? viceprimarChislitchi Catalin- secretarTita Mariea ? insp bug finanteButan Daniela ? inspector impozite si taxe localeDumitrache Georgeta -compartiment achizitiiAragea Dumitru -consilier localBurcus Nicolai- consilier localCalenic Petre-consilier localCasian Marin - consilier localCergau Stefan - consilier localDespina Viorica - consilier localDumitrache Stela - consilier localIorga Virgil - consilier localMoroianu Gheorghe - consilier localPatrascu Gherghina - consilier localTanase Vasile - consilier localTudor Ion - consilier localAtentie: a. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.b. In cazul in care ofertantul subcontracteaza, sau este sustinut de catre un tert, atunci subcontractantul sau tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Nota: 1. In situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul sau oricare dintre asociati/tert sustinator daca este cazul, se afla in una din situatiile prevazute la art.180, art. 181 (sau art. 181 lit. a), c1) si d)), art. 69^ 1 din OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare sau de Ordinul 314/2010 al ANRMAP, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica ce face obiectul prezentei procedure de atribuire.2. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau, daca in tara respective nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere , o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.4. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneOperatorii economici vor prezentarea in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca Ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2Pentru personane juridice/fizice straine: Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica /juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este resident; documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceri globala mediepe ultimii trei ani inregistrati sa fie minim 270.000 lei, fara TVA.Pentru demonstrarea cerintei operatorii economici vor depune bilanturile contabile pe ultimii trei ani inregistrate la organele competente, sau orice alte documente pe care operatorii economici le pot prezenta in sustinerea cifrei de afaceri globale medie anuale.NOTA : In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerinta privind cifra de afaceri globala medie anuala trebuie sa fie indeplinita prin cumul de grupul de asociati.IMM-urile vor prezenta : declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii in original ? Formularul16.Persoanele fizice /juridice straine vor prezenta documente relevante emise de autoritatile competente care atesta cifra de afaceriPersoane juridice/fizice strainePersoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere autorizata in limba romana,
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Cerinta nr.1O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari. ? Formularul 10Experienta similaraPentru demonstrarea experientei similare se accepta prezentarea de certificari/documente/recomandari/pv receptie emise sai/sau contrasemnate de beneficiarulunui contract in valoare de minim 138.000 lei fara TVACerinta nr. 2Ofertantii vor avea la dispozitieproprie/in chirie/alte forme de punere la dispozitie unitati de service care vor asigura mentenanta preventiva si corectiva a autovehicululuisau vor pune la dispozitie un service mobil. In cazul asigurarii mentenantei printr-un service mobil in perioada de garantie, firma de service nu va percepe cheltuieli cu deplasarea si cazarea., Pentru conformitatea ofertei prezentate, ofertantii vor prezenta in mod obligatoriu pliante sau cataloage de produse din care sa rezulte caracteristicile tehnice ale utilajului sau echipamentului ofertat. Sistem de management al calitatii implementat: certificat emis de organisme de certificare pentru sistemul de management al calitatii (ex. ISO 9001 sau standarde echivalente), valabile la data depunerii ofertei, corespunzatoractivitatilor aferente obiectului contractului supus procedurii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
termen de livrare
25
Descriere: componenta tehnica
termen de garantie
5
Descriere: componenta tehnica
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2012 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.11.2012 16:05