Achizitie publica - Achizitie tractor cu 2 remorci
Detaliu pentru invitatia numarul 334011
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334011/21.08.2012
Denumire contract: Achizitie tractor cu 2 remorci
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MOTATEICod fiscal: 4553305, Adresa: Com Motatei, judetul Dolj, Motatei, Telefon: 0745300563, Fax: 0251326340
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com Motatei, judetul Dolj, Motatei, Romania, cod postal: 207415, telefon: +40 745300563, fax: +40 251326340, persoana de contact: CONSTANTIN ENEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Com Motatei, judetul Dolj, Motatei, sediul primariei Motatei
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie tractor cu 2 remorci
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta doreste achizitionarea unui tractor de putere medie si a doua remorci cu capacitate volumetrica de minim 4 mc in vederea desfasurarii activitatii de gospodarire comunala.
II.1.6) CPV: 34138000-3 - Tractoare rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :3000 leiModalitate de plata : - Numerar la casieria unitatii-OP in contul autoritatii contractante vizat de banca, in original, sau alta modalitate legala, Contul de trezorerie pentru plata garantiei de participare este : RO03TREZ2935006XXX000462 deschis la Trezoreria Mun Calafat, CIF 4553305- Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, in original, sau alte modalitatiprevazute la art. 86, alin. 1 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 30 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executieda X nu ?Cuantumul garantiei de buna executie este de 5%din valoarea contractului (fara TVA). Garantia de buna executie a contractului este distincta de garantia de participare si se poate constitui prin depunerea acestei sume intr-un cont deschis la Trezoreria unde este arondat operatorul economic, care se va prezenta in maxim 3 zile bancare de la semnarea contractului si va aveavalabilitate pe toata perioada de derulare a contractului si se restituie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea- prezentare formular F1 privind eligibilitateaCerinta nr. 2- prezentarecertificate constatatoare de plata aobligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetul local.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din O.U.G. 34/2006, modificata si completata prin Legea 337/2006. In acest sens, se va prezenta o declaratie pe propria raspundere din partea ofertantului- formular F.1Va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de lucrari orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.Ofertantul are obligatia sa prezinte in original, copii legalizate sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat - formulare tip emise de autoritatile competente, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara datei de depunere a ofertelor- F1Cerinta nr. 3-prezentare formular A4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele din cadrul autoritatii contractante care au functii de decizie privind organizarea, desfasurarea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: CHITUCEA CONSTANTIN, NITU GHEORGHE MIRCEA, DUTA MARIAN, JIANU MARIAN, TALPOS ION, DUTA CONSTANTIN DAN, FILIP CONSTANTIN, MARINESCU CAIZER, MARGELU FLORENTIN RAZVAN, CHISAR STEFAN, PIRVULETU CRISTINA IONELA, STEFANESCU MARIAN, SPATARELU GINEL, DIHORU CRISTIAN, DRINCEANU STEFAN, ENEA CONSTANTIN, EFREM CALEOPI, ROSU MARIN, CAPRARIN VIOREL DAN STEFAN, TUCA EMIL, BANU EMIL, CAPRARIN CONSTANTIN, ENEA CORNELIA.Cerinta nr. 5-prezentare formular A5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, certificat ce trebuie prezentat si de eventualul tert sustinator Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (eliberat cu cel mult30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertei), in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- obiectul principal si secundar de activitate;
- reprezentantii legali;Daca ofertantul clasat pe primul loc nu a depus originalul sau copia legalizata a acestui certificat, are obligatia sa o prezinte inainte detransmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.-existenta de mentiuni referitoare la declansarea procedurii de reorganizarejudiciara sau faliment, conform Legiinr. 85/2006 privind procedura insolventei, lichidare judiciara voluntara conform Legii nr.31/1990 republicata, si completata sau orice alta procedura.Cerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Ultimul bilant contabil vizat de DGFPCerinta nr. 2Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 aniCerinta nr. 2Prezentarea cel putin a unei recomandari din partea unor beneficiari/clienti pentru livrarile similare prezentate. Informatii privind asigurarea calitatiicertificatsistem de management al calitatii SR EN ISO 9001/2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere:
garantia produselor
25
Descriere: Vezi documentatia suplimentara a fisei de date
termen de livrare
5
Descriere: Vezi documentatia suplimentara a fisei de date
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In format electronic din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante in mod gratuit
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.09.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.08.2012 12:00