Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE TRACTOR MULTIFUNCTIONAL


Detaliu pentru invitatia numarul 330804
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL PUCIOASA
Numar invitatie: 330804/29.06.2012
Denumire contract: ACHIZITIE TRACTOR MULTIFUNCTIONAL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL PUCIOASACod fiscal: 4280302, Adresa: Pucioasa, str. Fantanelor, nr.7, Pucioasa, Telefon: 0245232277, Fax: 0245232276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE TRACTOR MULTIFUNCTIONAL
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul contractuluieste de a achizitiona un tractor multifunctional.
II.1.6) CPV: 34138000-3 - Tractoare rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 105, 645.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum de 2000 lei (1000 lei in cazul IMM).Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta scanata in SEAP si in original la sediul autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, suma se va vira in contul RO30 TREZ 2755 006X XX00 0025 deschis la Trezoreria Pucioasa.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din sectiunea Formulare, respectiv Formularul 15.Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana. Garantia de participare se va posta obligatoriu in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in original si la sediul Autoritatii contractante de catre toti operatorii economici.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului de achizitie, fara TVA.Constituirea, restituirea sau retinerea garantiei se va face numai in conditiile prevazute de articolele 89-92 ale HGR 925-2006.In scopul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, ofertantul declarat castigator are obligatia sa deschida un cont bancar in Trezorerie, la dispozitia autoritatii contractante.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de buna executie va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul asocierii a doi sau mai multi operatori economici, documentele solicitate in aceasta sectiune vor fi prezentate de catre fiecare operator economic in parte.Toate documentele intocmite/emise de ofertanti in vederea participarii la aceasta licitatie vor fi prezentate in original. Documentele emise de alte institutii vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Neprezentarea unui singur document din cele solicitate la acest subcapitol duce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila, in baza Art. 36. - (1) literab) din HG 925/2006.Documentele redactate/emise in alta limba decat limba romana vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Persoanele juridice straine, in a caror tara de origine nu se emit documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni, vor depune documente echivalente celor solicitate, din care sa reiasa indeplinirea cerintelor, sau o declaratie notariala prin care confirma indeplinirea acestora.Ofertantul poate uza de dreptul prevazut laArt. 11, alin (4) din HG nr. 925/2006, Astfel, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost stabilite in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv, daca sunt solicitate diverse valori, cantitati sau altele asemenea. In acest sens ofertantii vor completa Formularul 16 din sectiunea? Formulare.Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006Mod de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea: completarea Formularului 2Formularul 2 va fi prezentat de fiecare ofertant, membru al asocierii, subcontractant sau tert sustinator, dupa caz.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Mod de indeplinire: - Declaratie pe proprie raspundere completata conform Formularului 3- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (inclusiv pentru punctele de lucru implicate in derularea contractului) din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Formularul 3 si certificatele vor fi prezentate de fiecare ofertantsau membru al asocierii, dupa caz.Formularul 3 va fi completat si de tertul sustinator, daca este cazul, pentru demonstrarea respectarii prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d), prin eliminarea/taierea din formular a specificatiilor referitoare la plata obligatiilor scadente.Cerinta nr. 3Certificatul de participare la licitatii cu oferta independentaMod de indeplinire: Prezentarea formularului nr. 4, ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice.Cerinta nr. 4Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006Mod de indeplinire: Prezentarea formularului nr. 5, ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1?din care sa rezulte ca Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Formularul 5 va fi prezentat de fiecare ofertant, membru al asocierii, subcontractant sau tert sustinator, dupa caz.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: BADAU DANUT, Primar al Orasului PucioasaSIRBOIU ADRIANA ? Director economicDAMIAN VALERIU, inspector compartiment achizitiiMANGALAGIU ADRIAN, inspector compartiment achizitii Cerinta nr. 1Forma de inregistrareMod de indeplinire: Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are inscris codul CAEN asociat obiectului contractului.Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare.Nota: Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului/ofertantilor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a certificatului constatator in original sau copie legalizata.Certificatul (sau echivalent) va fi prezentat de fiecare ofertantsau membru al asocierii, dupa caz.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiaraCifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu 200.000lei., Cerinta nr. 2Angajament de sustinere din partea unui tert ? daca este cazul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara - Prezentarea de informatii relevante privind derularea unuia sau a mai multorcontracte, din care sa rezulte cain ultimii 3 ani raportat la data limita de depunere a ofertelor, ofertantul a livrat produse similare cu cele supuse achizitiei, avand valoarea de: 100.000 lei., Cerinta nr. 2Informatii privind subcontractantii ? daca este cazul, Cerinta nr. 3Informa?ii privind asocierea ? daca este cazul, Cerinta nr. 4Angajament de sustinere din partea unui tert ? daca este cazul Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatii - certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertanti, respectiv SR EN ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia ?arii de origine a ofertantului), pentru domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatie publicata integral in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2012 17:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer