Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie tractor multifunctional


Detaliu pentru invitatia numarul 348427
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Tia Mare (Primaria)
Numar invitatie: 348427/11.06.2013
Denumire contract: achizitie tractor multifunctional
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Tia Mare (Primaria)Cod fiscal: 5139833, Adresa: Comuna Tia MAre, Tia Mare, Telefon: 0249/534391, Fax: 0249/534401
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Tia MAre, Tia Mare, Romania, cod postal: 237480, telefon: +40 249534401, fax: +40 249534401, persoana de contact: Cristian Racelescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul primariei comunei Tia Mare, LocalitateaTia Mare, jud. Olt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie tractor multifunctional
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare unui tractor multifunctionalechipat cu incarcator, tocator si lama de zapada
II.1.6) CPV: 16700000-2 - Tractoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 287, 950 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :3000 lei. Echivalenta garantiei de participare depusa in euro sau alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participarea ;Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei . Garantia de participare se poate constitui in conformitate cu art 86 , alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau se poate constitui si prin depunere la casieria autoritatii contractante , conform alin (5) al aceluiasi articol . Contul Primariei Tia Mare de constituire a garantiei de participare este RO90TREZ5095006XXX001121 deschis la Trezoreria Corabia, CUI 5139833 Garantia trebuie sa fie irevocabila Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa : a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate . La deschiderea ofertei, ofertantul va face dovada achitarii garantiei de participare, prezentand originalul. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Se vor prezenta documente doveditoare anexate la scrisoarea de garantie pentru participare : declaratie pe proprie raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele 1 si 2 din Ordonanta de urgenta nr. 27/2006 Conform OUG NR.34/2006 , ART.278 INDICE 1 , suma retinuta in situatia respingerii contestatiei de catre CNSC este de 2879, 5 lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (eligibilitatea) -Ofertantul va prezenta Formularul nr 1 ?Declaratie privind Eligibilitatea? din Sectiunea ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire.Nota -Formularul se va completa de fiecare asociat si/sau tertul sustinator , daca este cazulCerinta nr. 2 -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 -Ofertantul va prezenta Formularul nr. 2 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din din Sectiunea ?Formulare?B) Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare: Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ?Directia Generala a Finantelor Publice), scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documenteedificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine(certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si la bugetul local, in original sau copii legalizate insotite de traducerea autorizata si legalizata, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si in conformitate cu prevederile legale in vigoarea in Romania sau in tara de origine a a ofertantului.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Notain cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici;in cazul in care capacitatile economico financiara si tehnica sau profesionala vor fi sustinute de un alt operator economic , persoana care asigura sustinerea ofertantului, tertul sustinator, va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 literele a, c1 si d .( Formularul nr 2A din sectiunea Formulare )?Operatorii economici vor prezenta documentele solicitate in oricare dintre formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?Cerinta nr. 3- Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare Formular nr. 3 din Sectiunea Formulare.in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici;Cerinta nr.4- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare Formular nr. 4 Anexa-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, din Sectiunea Formulare.in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici;Cerinta nr. 5 -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 691 din O.U.G. nr.34/2006 ( evitarea conflictului de interese )-Completare Formular nr. 5 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind neincadrarea in art 691 din OUG nr. 34/2006In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, sunt: - Gulie Virgil ? Primar;
- Gisculescu Danubian Cristian ? Viceprimar- Pirvu Nicoleta? Contabil-Racelescu Cristian ? Responsabil achizitii publiceFormularul va fi prezentat de fiecare asociat , subcontractant cat si de tertul sustinator , daca este cazul Ofertantul va prezenta :1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati care fac obiectul prezentei achizitii, care sunt membrii Consiliului de Administratie /Organului de Conducere sau de supervizare si/sau care sunt actionarii sau asociatii, in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Nota: Pentru persoanele juridice/ fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, insotite de traduceri autorizate in limba romana.De asemenea vor prezenta un Certificat de Rezidenta fiscala ( evitarea dublei impuneri ) valabila pentru anul in curs Nota : - in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici;
- De asemenea, acest document trebuie prezentat si de catre fiecare subcontractant.- In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de achizitie publica, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Media cifrei de afaceri globale , a ofertantului, din cel mult ultimii (3) trei ani, fara a se lua in considerare anul in curs sa fie in valoare de minim: 500.000 Lei; in cazul in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil pt anul 2012, acesta poate prezenta bilanturile pt ultimii 3 ani incheiati2010, 2011, 2012 pt indeplinirea nivelului impus, in caz contrar se vor prezenta bilanturile pe anii 2009, 2010, 2011Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati din care cel putin o livrare de produse sa aiba ca obiect livrarea de produse similare. Cerinta nr. 1 Certificat ISO 9001 , care sa confirme existenta sistemului de management al calitatii pentru domeniul de activitati care face obiectul contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
termen de livrare
10
Descriere: componenta tehnica
termen de garantie
10
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2013 14:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer