Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE TRACTOR SI FREZA DE ZAPADA PENTRU COMUNA BOGDANA DIN CADRUL PROIECTULUI "UTILAJELE COMUNEI BOGDANA"


Detaliu pentru invitatia numarul 354887
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BOGDANA (PRIMARIA)
Numar invitatie: 354887/21.10.2013
Denumire contract: ACHIZITIE TRACTOR SI FREZA DE ZAPADA PENTRU COMUNA BOGDANA DIN CADRUL PROIECTULUI "UTILAJELE COMUNEI BOGDANA"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BOGDANA (PRIMARIA)Cod fiscal: 4359407, Adresa: COM. BOGDANA JUD. VASLUI, Bogdana, Telefon: 0235428833, Fax: 0235428833
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. BOGDANA JUD. VASLUI, Bogdana, Romania, cod postal: 737075, telefon: +40 235428833, fax: +40 235428833, persoana de contact: ANCA DIANA FILIP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA BOGDANA(PRIMARIA), JUDETUL VASLUI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE TRACTOR SI FREZA DE ZAPADA PENTRU COMUNA BOGDANA DIN CADRUL PROIECTULUI "UTILAJELE COMUNEI BOGDANA"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare Tractor si freza de zapada pentru lucrari de deszapezire conform Caietului de sarcini: 1. Tractor - 1 bucata2. Freza de zapada - 1 bucata
II.1.6) CPV: 16700000-2 - Tractoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 175, 533 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3.000 lei.In situatia in care garantia de participare se constituie in alta valuta, data cursului leu/alta valuta va fi cel din data de 20 octombrie 2013 -curs BNR.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile incepand cu data stabilita pentru depunerea ofertelor din invitatia de participare.Garantia de participare poate fi constituita conform art. 86 alin (1) din HG 925/2006 prin una din urmatoarele modalitati: 1. Scrisoare de garantie emisa de o unitate bancara sau de o societate de asigurariin favoarea autoritatii contractante ? formular 9 inoriginal;2. Virament bancar(ordin de plata) cu viza entitatii bancare care atesta ca a efectuat transferul in contul autoritatii contractante RO29TREZ6565006XXX003387 deschis la Trezoreria municipiului Vaslui, cod fiscal 4359407;3. Chitanta pentru depunerea de lichiditati la casieria autoritatii contractante.Orice oferta care nu este insotita de garantie de participare, la deschiderea ofertelor, va fi respinsa.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte minime obligatorii ? se vor prezenta urmatoarele documente: 1. Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006 ? formular 1;2. Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34/2006 ? formular 2;3. Certificat fiscal privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul consolidat general;4. Certificat fiscal privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale. Din certificatele fiscale trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In cazulin care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratiei pe proprie respundere potrivit art. 11 alin(4) din H.G. 925/2006. In acest caz autoritarea contractanta va solicita prezentarea Certificatelor fiscale emise de autoritatile competente cu data de inregistrare ulterioara datei de deschidere a ofertelor.5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG 34/2006 ? formular 3;Persoanele cu functie de decizie din cadrul Primariei Comunei Bogdana, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Barbu Vasilica ? primar, Popa Mihai ? viceprimar, Cioara Neculai ? secretar, Balan Florinel ? consilier local, Chelmu Neculai ? consilier local, Chitaru Cristian ? consilier local, Darie Mihai ? consilier local, Filip Maria ? consilier local, Ghiga Petru ? consilier local, Lungu Petronela ? consilier local, Puflea Gheorghe ? consilier local, Savu Daniel ? consilier local, Sitaru Constantin- consilier local, Hondru Mioara- contabil, Filip Anca Diana- responsabil achizitii.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? formular 4;7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? formular 5. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba domeniul de activitate corespunzator obiectului procedurii.Se va prezenta, dupa caz: a. Persoana fizica/ juridica romana ? Certificat constatator, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.b. Persoane juridice/fizice straine - Certificat constatator sau alte documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere autorizatain limba romana. 2)Se vor atasa documente relevante, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"insotite detraducere autorizata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b)codul unic de inregistrare; c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati 9adresa); d) structura actionariatului e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; f)domeniul de activitate principal; g)domenii de activitate secundare;Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceri globala medie pe ultimii trei ani inregistrati sa fie minim 300.000 lei. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu annual lei/valuta comunicat de BNR.Nota: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerinta privind cifra de afaceri globala medie anuala trebuie s afie indeplinita prin cumul de grupul de asociati, Cerinta nr. 2Bilantul contabil la 31.12.2012, vizat si inregistart la organele competente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista privind principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrari, beneficiari, Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere ca dispune de : dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, alte mijloace specifice necesare pentru indeplinirea contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.11.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2013 09:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer