Achizitie publica - Achizitie, transport, montare/instalare si PIF (punere in functiune) a unui grup termic de incalzire centrala cu abur de joasa presiune si apa calda.
Detaliu pentru invitatia numarul 337978
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337978/23.10.2012
Denumire contract: Achizitie, transport, montare/instalare si PIF (punere in functiune)a unui grup termic de incalzire centrala cu abur de joasa presiunesi apa calda.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - U.M. 02036Cod fiscal: 14783824, Adresa: BUCURESTI, strada SOSEAUA PANTELIMON, numarul 182, sector 2, Bucuresti, Telefon: 0213522498, Fax: 0213522499
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.E.A.P
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie, transport, montare/instalare si PIF (punere in functiune)a unui grup termic de incalzire centrala cu abur de joasa presiunesi apa calda.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie, transport, montare/instalare si PIF (punere in functiune)a unui grup termic de incalzire centrala cu abur de joasa presiunesi apa calda.
II.1.6) CPV: 39715210-2 - Echipament de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 193, 548.38 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare (Formularul 9) se constituie in contul RO53TREZ7025005XXX005585, deschis la Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica a SECTORULUI 2 BUCURESTI, virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in canditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, sau prin depunere in numerar sau ordin de plata.Se solicita garantia de participare in cuantum de 3.870lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi valabila 30 zile de la data limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Pentru indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita in contract, furnizorul are obligatia sa constituie garantia de buna executie a contractului in termen de 3 (trei) zile de la semnarea contractului.Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului , fara T.V.A., constituita in LEI.Garantia de buna executie se constituie anexa la contract.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea;Formularul nr 1 din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din prevederile art. 180 din OUG 34/ 2006-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006;Formularul nr 2-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Formularul nr. 3-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69^1 din OUG 34/2006; Formularul nr. 4- Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Gheorghe Ciuraru - comandant, Daniel STOICESCU - sef srviciu structuri si planificare, Didica PANTARU ? contabil sef la Ordonatorul principal de credite, Giuhat Stefanel -sef birou energetic, Olguta Ciuciu - contabil sef, Doru Solonon -responsabil cu achizitiile publice.-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurari sociale de stat; Formulare tip eliberate de autoritatile competente in original, copie lizibila (cu mentiunea conform cu originalul) sau copie legalizata, din care sa reiasa ca ofertantul/ candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie;Formularul nr. 5 -Prezentare certificat constatator emis de ORC de pa langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala; Document emis de ORC (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul).- Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire prezentarea pentru conformitate a documentului/documentelor in original/copie legalizata-Se solicita operatorilor economici prezentarea autorizatiei ISCIR in conformitate cu PTC9/2010
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor livrari din ultimii 3 ani insotita de recomandare de buna executie pentru una dintre cele mai importante livrari-Prezentarea Certificatului de conformitate a produsului cu marcare CE in conformitate cu art.188 alin(1)lit. d) din OUG34/2006-prezentarea autorizatiei ISCIR pentru personalul care executa lucrari in conformitate cu PTC9/2010
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2012 12:05