Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie tribune rabatabile sala de sport si tribuna zona VIP ? CPPAS Bucuresti


Detaliu pentru invitatia numarul 330260
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Banca Nationala a Romaniei
Numar invitatie: 330260/22.06.2012
Denumire contract: Achizitie tribune rabatabile sala de sport si tribuna zona VIP ? CPPAS Bucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBanca Nationala a RomanieiCod fiscal: R 361684, Adresa: str. Lipscani, 25, Bucuresti, Telefon: 0311.32.32.22, Fax: 0213.11.01.62
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Politica Monetara)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie tribune rabatabile sala de sport si tribuna zona VIP ? CPPAS Bucuresti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie si montare tribune rabatabile sala de sport si tribuna zona VIP ? Arenele BNR Bucuresti, respectiv: -Tribuna telescopica (rabatabila) cu 4 randuri de scaune ? 2 bucati;
-Tribuna telescopica (rabatabila) cu 3 randuri de scaune ? 1 bucata;
-Tribuna fixa cu 2 randuri de scaune ? 1 bucata;
-Scaune pentru jucatori ? 30 bucati.
II.1.6) CPV: 39113000-7 - Diverse scaune (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 512, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a)Cuantumul garantiei de participare: 10240 lei.b)Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data stabilita pentru depunerea ofertelor.c)Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 lit. b) din O.U.G. nr. 34/2006:4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei, respectiv 4291, 99 lei.Forma de constituire a garantiei de participare: 1.instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau2.ordin de plata in contul RO64NBORROBP000000XXXXXX, deschis la BNR Centrala cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus, cel mai tarziu la data semnarii contractului de achizitie publica, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Completarea si prezentarea Formularului A, inclusiv de catre tertul/tertii sustinator/i, daca este cazul;Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Completarea si prezentarea Formularului B, respectiv a Formularului B1 de catre tertul/ii sustinator/i, daca este cazul;.-Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: a. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura;b. In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;c. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente). Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Cerinta nr. 3Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea si prezentarea Formularului nr. C.Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea si prezentarea Formularului D.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Consiliul de administratie al BNR care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica a fost numit prin Hotararea nr. 35 din 8 oct. 2009 a Parlamentului Romaniei: Guvernator - Academician Mugur IsarescuPrim-viceguvernator - Prof. univ. dr. Florin Georgescu *Viceguvernator - Bogdan OlteanuViceguvernator - Dr. Cristian PopaMembru - Prof. univ. dr. Marin DinuMembru - Prof. univ. dr. Nicolae DanilaMembru - Prof. univ. dr. Virgiliu StoenescuMembru - Conf. univ. dr. Agnes NagyMembru - Dr. Napoleon Pop* Prin Hotararea Parlamentului Romaniei nr. 15/2012 pentru acordarea increderii Guvernului, prim-viceguvernatorul BNR, dl. Florin Georgescu, a fost suspendat din functia de vicepresedinte al Consiliului de administratie si de prim-viceguvernator al BNR, incepand cu data depunerii juramantului si pana la incetarea mandatului de viceprim-ministru si de ministru al finantelor publice.Iulia Stanciu ? director, Directia ContabilitateDaniela Costina Ilie ? director adjunct, Directia ContabilitateVasile Ifrim - Director, Directia AchizitiiNiculae Dumitrache - Director Adjunct, Directia AchizitiiStanoiu Sorin, Referent de specialitate ? Directia AchizitiiCristiana Cretulescu- Referent de specialitate ? Directia AchizitiiCorina Nicoleta Ene- Referent de specialitate ? CPPASIosefina Schirger- Expert ? Directia Patrimoniu si InvestitiiBroasca Catalin - Referent de specialitate ? Directia AchizitiiMarius Maciuca - Referent de specialitate ? CPPASCristina Podariu - Referent de specialitate - Directia Patrimoniu si InvestitiiDan Durleci- Sef serviciu ? Directia AchizitiiIleana Epure- Referent de specialitate ? Directia AchizitiiNota: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 se va prezenta atat de subcontractant/i, cat si de tertul/tertii sustinator/sustinatori, dupa caz. Cerinta nr. 1Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economicModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte cel putin informatiile legate de reprezentantii legali, obiectul de activitate.Nota: a.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b.Persoanele fizice autorizate vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract;c.Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului constatatoar emis de ORC in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 1.000.000 lei.- Prezentarea Informatiilor generale aferente ultimilor 3 ani - Formularul E.- Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente.Nota: Valorile vor fi exprimate in LEI, folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimb LEI/EUR comunicate de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anii respectivi: 2009 - 4, 2399 lei2010 - 4, 2122 lei2011 - 4, 3282 leiPt op ec nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit op ec, atunci acesta va prezenta alte doc edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei ec si fin a op ec. Doc se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat si montat in ultimii 3 ani, in cadrul unuia sau a maxim doua contracte, produse de natura celor prevazute in caietul de sarcini, respectiv scaune/tribune pentru sali de sport/alte arene sportive in valoare de minim 500.000 lei.- Prezentarea listei privind principalele livrari de produse in ultimii 3 ani. Se va completa Formularul nr. F.- Prezentarea contractelor/partilor relevante din contracte, - Prezentarea procesului/proceselor verbal/e de receptie- Prezentarea recomandarii/lor datate, semnate si parafate de beneficiar ori a certificatului constatator emis in conformitate cu prevederile art. 97¹ alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, pentru fiecare contract in parte., Cerinta nr. 2Prezentare mostre.Se vor prezenta mostre pentru fiecare dintre tipurile de scaune ofertate (scaun tribuna fixa, scaun tribuna telescopica, scaun jucatori)., Informatii privind subcontractantii.Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora -Formularul H, semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant.Prezentarea acordului/acordurilor de subcontractare.Nota: a) La incheierea contractului de achizitie publica se vor prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul prealabil, scris al autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.c)In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus. Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent, pentru furnizare dotari conform obiectului contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2012 15:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer