Achizitie publica - Achizitie Trusa Endoscopie Digestiva
Detaliu pentru invitatia numarul 327845
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327845/24.05.2012
Denumire contract: Achizitie Trusa Endoscopie Digestiva
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul Regional de Gastroenterologie-Hepatologie "Prof. Dr. Octavian Fodor" ClujCod fiscal: 4354523, Adresa: Cluj-Napoca, str. Constanta nr. 5, Cluj-Napoca, Telefon: 0264.596414, Fax: 0264.455995
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Cluj-Napoca, str. Constanta nr. 5, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400158, telefon: +40 264596414, fax: +40 264455995, persoana de contact: Florin Ioan Crisan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Institutul Regional de Gastroenterologie-Hepatologie "Prof.Dr.O.Fodor"Cluj-Napoca, Str. Constanta nr. 5,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Trusa Endoscopie Digestiva
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie Trusa endoscopie digestiva conform Caiet de sarcini
II.1.6) CPV: 33168000-5 - Aparate de endoscopie si de endochirurgie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 257, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garan?ia de participare este in cuantum de 5.140, 00 lei.-Garan?ia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care sa prezinta in original, in cuantumul ?i pentru perioada prevazuta in documenta?ia de atribuire.-Perioada de valabilitate a garan?iei pentru participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Contul pentru garantia de participare: RO21TREZ2165005XXX006902
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului;
- garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.- Garantia de buna executie se constituie in momentul semnarii contractului de catre furnizor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Se solicita prezentarea unei declara?ii privind neincadrarea in situa?iile prevazute la art. 180 ?i 181 din OUG 34/2006-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (bugetul consolidat), precum si impozitele si taxele locale din care sa reiasa ca ofertan?ii nu au datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Se solicita prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - form. Nr. 9-Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea ofertei in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 ? form. Nr. 10-Persoanele cu functie de decizie din cadrul institutului: -Managerul institutului - d-nul Dr. Mlesnite Mihai Adrian- Sef Birou Aprovizionare ? Ing. Rusu Elena- Birou Achizitii Publice Contractare: Jr. Nechifor Alina -Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala si Teritoriala(pt.pers.fizice, juridice normale)documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit (pt.pers. fizice straine)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilan? contabil cu ?tampila ?i semnatura reprezentantului legal, inregistrat de organele competente-Informa?ii generale ? Formular nr. 4
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Declara?ie privind lista pricipalelor livrari de produsein ultimii trei ani ? Formularul nr.5-Autorizatie/Avizde functionare a depozituluiemisa de MS . Actul normativ care impune acest document ? Legea 176/18.10.2000 privind dispozitivele medicale-.Certificat de marca/conformitate CE emis de un organism abilitat ce atesta conformitatea produsului ce cerintele din Directiva Europeana 93/42/EEC -Certificat privind implementarea managementului calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP, de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2012 11:29