Achizitie publica - ACHIZITIE TRUSA INSTRUMENTAR CHIRURGIE OMF
Detaliu pentru invitatia numarul 342593
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342593/12.02.2013
Denumire contract: ACHIZITIE TRUSA INSTRUMENTAR CHIRURGIE OMF
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE CHIRURGIE ORO-MAXILO-FACIALA PROF. DR. DAN THEODORESCUCod fiscal: 4267265, Adresa: CALEA PLEVNEI NR.17-21, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 3153916, Fax: 3153916
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA PLEVNEI NR.17-21, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 010221, telefon: +40 213153916, fax: +40 213153916, persoana de contact: GABRIELA NICOLAU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CALEA PLEVNEI NR.17-21, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti BIROUL ACHIZITII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE TRUSA INSTRUMENTAR CHIRURGIE OMF
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE TRUSA INSTRUMENTAR CHIRURGIR ORO-MAXILO-FACIALA
II.1.6) CPV: 33162200-5 - Instrumente pentru blocul operator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 75, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant. GP la licitatie este de 1, 5% din total valoare estimata contract, respectiv 1.125, 00 RON.GP prin viram. b-car in contul autorit. contr. Sp. Cl.c de Chirurgie OMF «Prof.Dr.Dan Theodorescu» - cont RO24TREZ7015041XXX000392 deschis TREZ S1;GP se const. prin vir. bancar sau printr-un instr. de garantare emis in cont. legii de o soc bancara care se prez in orig in cuantum si ptr per. prev in doc de atrib. GP trebuie se fie prez. cel mai tirziu la data si ora stab. pentru desch. ofertelor. Per. de valab.a GP este cel putin egala cu per. de valab. a ofertei.Ofertantul pierde GP in urmatoarele cazuri: - Ofertantul isi retrage oferta in perioada de valab. a acesteia.- Oferta sa fiind stabilita cistig., nu const.garant. de buna executie in per. de valab. a ofertei si, oricum, nu mai tirziu de 15 zile de la semnarea contr.- Oferta sa fiind stab. castigatoare , refuza sa semneze contr.de achizitie publica in per.de valab. a ofertei.GP, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita castigatoare , se restit.in cel mult 3 zile lucratoare de la data constit. garant. de buna executie.GP, constit. de ofertantii a caror oferta nu a fost stab. castig., se returneaza dupa semnarea contr. de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valab. a ofertei . Ofertantii a caror oferta nu a fost stab. castig. au dreptul de a obt. eliberarea garantiei de participare inainte de termenul mentionat daca transmit autoritatii contractante o solicitare in acest sens.Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare va fi respinsa ca fiind inacceptabilaOferta depusa la o alta adresa a autoritatii contractante decat cea stabilita sau dupa expirarea datei limita pentru depunere se returneaza nedeschisa conf. art172(3) din OUG 34/2006Data stabilita ptr. echiv.GP este stab. la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea. - Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. FORMULAR 12. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. FORMULAR 23. Declaratie privind neincadrarea in art. 69¹ din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. FORMULAR 44. Declaratie privind calitatea de participant la procedura FORMULAR 55. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP nr.314/2010) FORMULAR 36. Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari de sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7. Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante pentru derularea procedurii sint: Dr. Victor Ghita, Dr. Sorin Simon, Ec. Margarina MINEA 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea/comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire valabil la data organizarii procedurii2. Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii si Familiei pentruimportul si comercializarea echipamentelor medicale specifice obiectului procedurii, conform Legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri global ape ultimii 3 aniBilantul financiar contabil aferent exercitiilor financiare la data de 30.12.2011 vizat si inregistrat la organele competente in conditiile art.185 din OUG 34/2006 modificata si completata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare, in ultimii 3 aniMarcaj CEMostre, descrieri si/sau fotografii a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata Sistemul de Management al Calitatii EN-ISO 9001/2008;Sistemul de Management al Calitatii privind Dispozitivele Medicale ?cerinte pentru conformitati ISO 13485Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.02.2013 08:49