Achizitie publica - achizitie truse medicale
Detaliu pentru invitatia numarul 357305
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357305/03.02.2014
Denumire contract: achizitie truse medicale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUICod fiscal: 3551942, Adresa: Str. Stefan Cel Mare, nr. 233, Vaslui, Telefon: +40 335411630, Fax: +40 235312111
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stefan Cel Mare, nr. 233, Vaslui, Romania, cod postal: 730143, telefon: +40 335411630, fax: +40 235312111, persoana de contact: ec. bejan diana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Stefan Cel Mare, nr. 233, Vaslui, Romania, cod postal: 730143, telefon: +40 335411630, fax: +40 235312111, persoana de contact: ec. bejan Diana, birou achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie truse medicale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: truse medicaleValoarea minima estimata fara TVA: intre 155.100 pina la 31.12.2014 si valoarea maxima estima contine si val. posibilelor suplimentaripina la 30.04.2014 - 211500 RON.Optiuni: posibilitatea de prelungire pe o perioada de maxim 4 lunicf. art. 6 din hg. 925/2006
II.1.6) CPV: 33141620-2 - Truse medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 155, 100 - 211, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare , reprezinta 2% in cuantumul prevazut in anexa B a prezentei Fise de date. Perioada de valabilitatea a garantiei departicipare este de 90 zile de la data limita de depunerii ofertelor. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei departicipare cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, prin prezentarea modelului de formular nr.11Cuantumul ce se va retine in conditiile art.278 ^1 alin.1 din OUG nr.34/2006 este: a)intre 63000 si 420000 lei inclusiv - 1% din aceatsavaloare; b)intre 420001 si 4200000 lei inclusiv - 4200 lei + 0.1% din cea ce depaseste 420001 lei. c) intre 4.200.001 lei si 42.000.000 leiinclusiv ? 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei; Garantia de participare se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr.925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci candacesta din urma se afla in oricare din situatii: -Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; - ;
- Oferta fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Perioada de valabilitate agarantiei de participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru o evaluare si raportatre unitara a cuantumului aferent garantiei de participare se va faceechivalentul in lei /alta valuta la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta idependenta, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art69^1 dinOUG34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare. Persoane cu funcii de conducere: Manager: psih. Rinder Ana Smaranda, Directorfinanciar contabil Ec. Sorescu Neculai dr. Medica -dr. Croitoru Lelia , director de ingrijiri - As. Ungureanu Nadia, Comisia de evaluare aofertelor: Presedinte Ec. Bejan Diana, membru, Jr. Stribu Lacramioara Adriana, membru, As Ungureanu Nadia, mebru rezerva Ref.Alexandru Catalin Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in disp. Art. 180 din OUG 34/2066 aprobata cu modificarile sicompletarile ulterioare, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2066 aprobata cumodificarile si completarile ulterioare, . CERTIFICATELE FISCALE ELIBERTATE DE CATRE ADIMISTRATIA FINANTELOR LOCALE SIADMISTRATIA FINANTELOR PUBLICE SOLICITATE TREBUIE SA REIASA DIN ACESTEA CA OFERTANTUL/CANDIDATUL NU AREDATORII SCADENTE LA NIVELUL LUNII ANTERIOARE CELEI IN CARE ESTE PREVAZUT TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE AOFERTELOR/CANDIDATURILE. in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor ladata solicitata, operatorii ec. pot depune o declarative pe propria raspundere potrivit art.11 alin (4) din HG nr. 925/2006. intr-o astfel desituatie devin aplicabile prevederile art.9 alin (3) din Ord. 509/2001. Certificat Constatator emis de Oficiu National a Registrului Comertului, OFERTANTUL ISI VA ASUMA RASPUNDEREA CU PRIVIRE LAFAPTUL CA INFORMATIILE CUPRINSE IN ACEST DOCUMENT TREBUIE SA FIE VALABILE /REALE LA DATA LIMITA DE DEPUNEREA OFERTELOR ;Aviz de functionare si anexa eliberat de M.S valabil la data depunerii ofertei.conform HG.144/2010 si leg.176/2000 privind dispozitivelemedicale , valabilitatea acestuia se raporteaza la data limita de depunere a ofertelor.cf art. 172(1) din OUG 34/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaleSe va completa formularul nr.5 din Sectiunea Formulare siModele din care sa reiasa datele de identificare ale ofertantului, principalapiata a afacerilor precum si cifra de afaceri pe ultimii trei ani., bilant contabil -la 30.06.2013 /ultimul bilant contabil vizat de organelle competentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind principalele livrari de produse similare din ultimii 3 aniSe va completa formularul nr.6 din Sectiunea Formulare siModele, MostreSe solicita mostre in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra produsece fac obiectul achizitiei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.02.2014 13:05