Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie tuberculina


Detaliu pentru invitatia numarul 330199
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR MEHEDINTI
Numar invitatie: 330199/22.06.2012
Denumire contract: Achizitie tuberculina
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR MEHEDINTICod fiscal: 4761136, Adresa: str.Carol Davila, nr.1, Turnu Severin, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0252/316312, Fax: 0252/325470
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Carol Davila, nr.1, Turnu Severin, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 1500, telefon: +40 0252316312, fax: +40 0252325470, persoana de contact: Nicu Plostinaru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Carol Davila, nr.1, Turnu Severin, Drobeta-Turnu Severin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Domeniul sanitar veterinar)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie tuberculina
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie tuberculina bovina, aviara si antigen brucelic Roz-Bengal
II.1.6) CPV: 33694000-1 - Agenti diagnostici (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 114, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In procent de 1% din valoarea estimata pentru fiecare lot, cu perioada de valabilitate de 90 de zile, constituita prin depunere la casieria unitatii sau scrisoare de garantie bancara in cont RO81TREZ4615009XXX000132 Trezoreria Turnu Severin.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.G. 34/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Declaratie privind eligibilitatea-Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale, din care sa rezulte situatia datoriilor scadente la 31 nai 2012-Cazier fiscal-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Declaratie privind neincadrarea in disp art 69 indice 1 din OUG 34-Persoanele aflate sub incidenta art. 69 indice 1 din OUG 34, din cadrul autoritatii contractante sunt: 1-Director executiv- Jianu Sorin2-Sef birou financiar- Mocioalca Mihai3-Jurist - Smeu Radita4-Persoana viza C.F.P- Plostinaru Nicu -Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31/12/2011 SAU 31/12/2010, Declaratie pe propie raspundere privind cifra medie de afacere pe ultimii 3 ani.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de Atribuire este publicata in SEAP- pe site-ul https: //www.e-licitatie.ro, sau de la sediul unitatii contractante.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2012 11:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer