Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie tuburi de polietilena de medie si inalta densitate, tuburi p.v.c.,piese de legatura


Detaliu pentru invitatia numarul 349068
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: APAREGIO GORJ S.A.
Numar invitatie: 349068/25.06.2013
Denumire contract: Achizitie tuburi de polietilena de medie si inalta densitate, tuburi p.v.c., piese de legatura
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPAREGIO GORJ S.A.Cod fiscal: RO20415711, Adresa: B-dul Constantin Brancusi, nr.19, Targu Jiu, Telefon: 0253 211308, Fax: 0253 211457
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Vasile Alecsandi, nr.2, jud.Gorj, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210185, telefon: +40 253217653, fax: +40 253211457
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.C. APAREGIO GORJ S.A., Targu Jiu, Str.Vasile Alecsandi, nr.2, jud.Gorj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie tuburi de polietilena de medie si inalta densitate, tuburi p.v.c., piese de legatura
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in livrarea la sediul S.C. APAREGIO GORJ S.A., Str. Vasile Alecsandri, nr.2, Tg-Jiu, jud.Gorj, a cantitatilor solicitate in caietul de sarcini, in transe lunare stabilite de comun acord furnizor ? beneficiar.
II.1.6) CPV: 44164310-3 - Tuburi si racorduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 95, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 1.500 lei, respectiv echivalenta in Euro a acestei sume calculate la cursul BNR cu 3 zile lucratoareinainte de data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Cont IBAN autoritate contractanta: RO76 BRDE 200S V206 3397 2000 deschis la BRD-GSG Tg-Jiu.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 45 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici, insotita de Acordul de asociere intocmit conform Formularului 3A. Ofertantii care se prezinta la procedura in calitate de IMM vor prezenta documente ce dovedesc incadrarea in aceasta categorie(conform Legii 346/2004, anexa 1, 2).Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. (Formular nr. 3)In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constitue intr-un cuantum de 5% din valoarea acceptata a contractuluifara TVA , conform art. 90 din HG925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexala contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens)garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Formular 11)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4A ).2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaModalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul consolidat de stat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original sau copie legalizata sauxerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila persoanei autorizata.4. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila persoanei autorizata.5.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )6.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Popescu Ion-Director General;Vladoescu Ilie-Director Tehnic, Orzan Eleonora-Director Economic, Albu Tiberiu-Director Comercial, , Draghici Mihail ?resp. achizitii publice. 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespundeobiectului procedurii si din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social valabil, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;e) domeniul de activitate principal;f) domeniile de activitate secundare;g) situatia societatii, h) administratorul/imputernicitul operatorului economic.- Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 2Se solicita cifra de afaceri care vizeaza activitatea in domeniul aferent obiectului contractului din cel mult ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012)care sa fie mai mare sau egala cu 191.600 lei., Cerinta nr. 1Datele de identificare si contact ale ofertantului, conturile de banca ce vor fi utilizate pe parcursul procedurii precum si cifra de afaceri medie anuala care vizeaza activitatea in domeniul aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraCerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani , certificate prin prezentarea de documente emise de catre beneficiari din care sa reiasa furnizarea de produse(art. 188(1) din OUG 34/2006). Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2013 08:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer