Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie ulei de turbina


Detaliu pentru invitatia numarul 319955
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Numar invitatie: 319955/07.02.2012
Denumire contract: Achizitie ulei de turbina
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVACod fiscal: R16299139, Adresa: CALEA UNIRII NR. 147, Craiova, Telefon: 0351403342, Fax: 0251594837
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA UNIRII NR. 147, Craiova, Romania, cod postal: 200330, telefon: +40 0351403446, fax: +40 0251594837; Registratura etaj VI;
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CALEA UNIRII NR. 147, Craiova, Dolj, Sala de licitatii etaj III
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie ulei de turbina
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie ulei de turbina conform cerintelor caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 09211300-4 - Uleiuri pentru turbine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 501, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Oferta completa =9000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: cel putin60 de zile cu incepere de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: a)prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Nota: Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: -conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau -neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.b) OP confirmatde catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.Cont RO 77RNCB 0134041638010001 BCR Sucursala Dolj.In conformitate cu art 278 ind 1 din OUG 34/2006, se va retine garant. de partic. in cuantum de 4200 lei+0, 1% din valoarea estim. a ctr. din ceea ce depaseste 420001 lei, adica 4281, 60 lei.
Garantie de buna executie
10% din val ctr fara TVA.Mod. de const: a)Instr.de gar emis in cond legii de o soc banc ori de o soc. de asig;b)Prin ret succ. din sum. dat. ptr fact part.Contr.are oblig.in ter.de 15 zile cal.de la semn.ctr.de a desch.la unit.Trez Stat.din cadr.org.fisc.comp.in adm.acest.un cont de disp.distinct la disp.aut contr.Suma init.care se dep.de catre contract.in cont disp.astf.des. nu treb.sa fie mai mica de 0, 5% din pret.ctr.Pe parcurs.indepl.ctr, aut.contr.urm.sa alim.acest cont de dispon.prin ret.succ din sum.dat.si cuv.contr.pana la conc.sumei stabil.drept gar de buna exec in doc deatrib.Aut.contr va inst.contract.despre vars.efect, prec.si despre dest.lui.Din cont.de disp.deschis la Trez.Stat.pe num.contract.pot fi disp. plati atat de catre contr, cu aviz.scris al aut contr.care se prez.unit.Trez.Stat, cat si de unit.Trez.Stat.la solic.scrisa a aut.contr.in fav.careia este const.gar.de b.exec, in sit.prev la art.91 din HG925/2006.Contul astf.desch. este purtat.de dob.in fav.contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea, formular 5.Documentul va fi prezentat in original;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, formular 6. Documentul va fi prezentat in original;
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile de stat. Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celeiin care se depun ofertele (conform art. 9 din OrdinANRMAP 509/2011)Documentele pot fi prezentate in original sauin copie legalizata sau copie lizibila cumentiunea conform cu originalul;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, formular 7.Documentul va fi prezentat in original.;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, formular 12.Documentul va fi prezentat in original;
- Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69^1 din OUG 34/2006, formular 13. Documentul va fi prezentat in original.Persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante sunt: Constantin Balasoiu - Director General;Veronica Nica - Director Economic;Vergil Soare - Director Comercial;Claudiu Stoica ? cons. Jr. Princ.; pentru Persoane juridice/fizice romane- Certificat constatator emis de Oficiul registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala. Document emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala. Documentulva fi prezentat in original sauin copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Nota: Pentru ofertantul clasat pe primul loc, certificatul constatator, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va prezenta ptr. conformitate a documentului in original/copie legalizata, daca acesta a fost prezentat in copie ?conform cu originalul?;pentru Persoane juridice /fizice straine- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori aparteneta din punct de vedere profesional. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentulva fi prezentat in original sauin copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul;
- Dupa caz Declaratia pe propria raspundere de la operatorii economici inregistrati ca IMM-uri.Pentru a se dovedi statutul de IMM este obligatoriu sa se prezinte declaratia pe propria raspundere completata conform prevederilor Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cel putin un contract din care sa rezulte ca ofertantul a efectuat livrari de ulei de turbina ca cel ofertat., Lista principalelor livrari din ultimii 3 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante livrari. Prezentare documente emise de organisme de acreditare, care confirma certificarea sistemului calitatii al ofertantului de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, conform caietului de sarcini, standardul de calitate aplicat fiind SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Doc de atribuire este anexata invitatiei in SEAP. Alte informatii se pot obtine la tf.+40 0351403446; persoana contact Daniela Ciuca
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.02.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.02.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.02.2012 13:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer