Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE ULEI SI TOMATE IN CONSERVA


Detaliu pentru invitatia numarul 342890
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA
Numar invitatie: 342890/19.02.2013
Denumire contract: ACHIZITIE ULEI SI TOMATE IN CONSERVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALACod fiscal: 4344406, Adresa: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR. 1, Targoviste, Telefon: +40 245210450, Fax: +40 245210450
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.CALEA DOMNEASCA NR.216, Targoviste, Romania, cod postal: 130078, telefon: +40 371107134, fax: +40 245640694, persoana de contact: SIMONA MITRESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Directiei de Asistenta Sociala, STR.CALEA DOMNEASCA NR.216, Targoviste
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE ULEI SI TOMATE IN CONSERVA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de ulei si tomate in conserva pentu Cantina de Ajutor Social din cadrul DAS Targoviste.
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 263, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
III.1.1.a) Garan?ie de participareLot.1. ? 1450 lei (1% din valoarea estimata a lotului nr.1, fara TVA )Lot.2. ? 1184lei (1% din valoarea estimata a lotului nr.2, fara TVA )Garantia de participare se retine in conditiile art278(1) din OUG nr.34/2006dupa caz.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei ( 90 zile )Modalitatea de constituire a garantiei de participare : conf.art.86 dinHG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Echivalenta leu/euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.NOTA: Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Conditii de restituire a garantiei de participareconform art.87lit.a).c). si art.88 din HG nr925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: 1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura(document original)-v. Sectiunea formulare2.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea.(document original)-v. Sectiunea formulare3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006(document original)-v. Sectiunea formulare4.Certificat de atestare fiscala-eliberat de organele competente din cadrul Ministerului Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prev.Lg.nr.571/2003 privind Codul fiscal, modificata si completata-original sau copie conforma cu originalul, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului-ord.509/2011.5.Certificat de plata a taxelor si impozitelor locale-eliberat de organele administratiei publice locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prev.Lg.nr.571/2003 privind Codul fiscal, modificata si completata-original sau copie conforma cu originalul, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului-ord.509/2011.6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69.1(document original)- v. Sectiunea formulareIn vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrul Autoritatii contractante sunt: -Director general-ing.Stanescu Delia-Director economic-ec.Badea Ionela-Consilier juridic-jr.Nica Cristina-Sef Serv Contabilitate ec Spiridon Diana-Sef Serv.Cantina de Ajutor Social-ec.Simion Elena.Responsabil achizitii publice-jr.Mitrescu Simona;ing.Mihai Iuliana; sing Gheorghe Adrian7.Certificat de participare cu oferta independenta-conform Ordinului nr.314/2012(document original)-v. Sectiunea formulare III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleInforma?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate: - Prezentarea Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte ca informatiile cuprinse in document sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor precum si faptul ca obiectul de activitate al ofertantului include producerea/comercializarea produselor care fac obiectul cererii de oferte, valabilitatea sediului social la data emiterii certificatului, iar codul CAEN al activitatilor desfasurate de ofertant sa aiba corespondent in obiectul contractului -original sau copie, ,conform cu originalul, ,stampilata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului-ord.509/2011
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii generale formularul: Informatii generale, din care sa reiasa cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani ( 2012, 2011, 2010 ).Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin egala cu :100 000 lei ( Lot.1.)100 000 lei ( Lot.2.)Evaluarea se va face la cursul mediu leu/euro aferent fiecarui an pentru calculul nivelului minim impus (prin raportare la cursul mediu anual conform http: //www.bnr.ro/Cursul de schimb - 3544.aspx): Anul 2012 ? 1 euro = 4, 4560 leiAnul 2011 ? 1 euro = 4, 2379 leiAnul 2010 ? 1 euro = 4, 2099 leiIn conf. cu art.16alin.(3) din lg.346/2004, IMM beneficieaza de reducere cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Informatii privind experienta similaraOfertantul trebuie sa demonstreze experienta similara in domeniu prin intermediul unuia sau mai multor documente care sa ateste ca a executat contracte de furnizare de produse similare a caror valoare cumulata sa fie de cel putin: 100 000 lei ( Lot.1)100 000 lei ( Lot.2.)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.02.2013 15:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer