Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie uleiuri minerale, vaseline si lubrifianti


Detaliu pentru invitatia numarul 342093
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC SA Arad
Numar invitatie: 342093/28.01.2013
Denumire contract: Achizitie uleiuri minerale, vaseline si lubrifianti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC SA AradCod fiscal: RO 1708600, Adresa: ARAD, CALEA VICTORIEI, NR. 35B - 37, Arad, Telefon: +40 0257338590, Fax: +40 0257338590
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ARAD, CALEA VICTORIEI, NR. 35B - 37, Arad, Romania, cod postal: 310158, telefon: +40 257338590, fax: +40 257338590, persoana de contact: GHERGHEL DAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul SC CTP SA, Arad, Calea Victoriei, nr 35b-37, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie uleiuri minerale, vaseline si lubrifianti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: se doreste achizitionarea a 19 sortimente de uleiuri, vaseline si lubrifianti
II.1.6) CPV: 09211100-2 - Uleiuri pentru motoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 225, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiile de participare se vor constitui pe loturi astfel: Lot 1 ? 14 leiLot 2 ? 84 leiLot 3 ? 746 leiLot 4 ? 128 leiLot 5 ? 58 leiLot 6 ? 264 leiLot 7 ? 44 leiLot 8 ? 46 leiLot 9 ? 36 leiLot 10 ? 62 leiLot 11 ? 12 leiLot 12 ? 484 leiLot 13 ? 152 leiLot 14 ? 858 leiLot 15 ? 22 leiLot 16 ? 780 leiLot 17 ? 3, 6 leiLot 18 ? 544 leiLot 19 ? 132 leiGarantia de participare se poate constitui in lei sau in Euro la cursul valutar din data de 14.01.2013. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita a depunerii ofertei. Mod de constituire a garantiei pentru participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Model orientativ Formularul: 10
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: Garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare. b) Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contarct. Garantia de buna executie se va prezenta in maxim 3 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti. Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie finala a produselor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie privind eligibilitatea, conform prevederilor art 180 din OUG 34/2006-formular 2-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006-formular 3-certificat de participare la procedura cu oferta independenta-formular 14-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69 indice 1 din OUG 34/2006Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 69indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, nominalizam toate persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent procedurii, necesar finantarii contractului de furnizare produse: - Ing. BIRAU MARIANA ? director general- Ec. BORTOI ANGELA ? director economic- Ing. PETRU CUVINEANU ? director tehnic- Ing. GHERGHEL DAN - sef serviciul contracte achizitii- Ing. BACIU ROMEO ? sef sector- Cj. GODJA CLAUDIU PETRU - consilier juridic- Ing. TOADER GHEORGHE - sef sectie- Ec. CHIFA IOAN - sef sectie- Ing. BALTA CATALIN - sef serviciu tehnic Certificatul constatator eliberat de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate a operatorului economic, conform Legii nr 26/1990Cerinta de calificare: - prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul competent teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic;Certificatul va fi prezentat de catre fiecare ofertant sau ofertant asociat.Documentul se va accepta in oricare dintre formele: - original- copie legalizata- copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul ? semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si stampilata pe fiecare pagina, Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil si contul de profit si pierdere la data de 31.12.2011( sau echivalent in cazul persoanelor juridice straine ), vizate si cu dovada inregistrarii la organele fiscale competente, Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea unor certificate, valabilitate la data limita a depunerii ofertei si emise de organisme independente acreditate la nivel national sau in Uniunea Europeana, prin care se certifica faptul ca ofertantul a implementat si mentine in functiune un sistem de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2000 sau echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.01.2013 13:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer