Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie uleiuri pentru motoare navale


Detaliu pentru invitatia numarul 351083
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA FLUVIALA A DUNARII DE JOS RA GALATI
Numar invitatie: 351083/25.07.2013
Denumire contract: Achizitie uleiuri pentru motoare navale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA FLUVIALA A DUNARII DE JOS RA GALATICod fiscal: 1644670, Adresa: GALATI, STR. PORTULUI, NR. 32, Galati, Telefon: 0236460016, INT. 300, Fax: 0236460847
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: GALATI, STR. PORTULUI, NR. 32, Galati, Romania, cod postal: 800025, telefon: +40 236460016-300, fax: +40 236460847, persoana de contact: SERVICIUL ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: GALATI, STR. PORTULUI, NR. 32
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie uleiuri pentru motoare navale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie achizitia a: - Lotul 1:19.684 kg ulei M40 S2 sau echivalent (14.800 + 4.884)- Lotul 2:10.586 litri ulei Mobilgard HSD 15W40 sau echivalent (7.960 + 2.627)Cantitatea totala pentru fiecare lot a fost calculata luand in considerare si suplimentarea, cu maxim 33%, in primele 4 luni ale anului 2014, a cantitatilor deja achizitionate, functie de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.Optiuni: Suplimentarea cantitatilor in conditiile art. 6, alin. (3) din HG 925 / 2006
II.1.6) CPV: 09211100-2 - Uleiuri pentru motoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 229, 840 - 305, 687 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lotul 1?2.368 RON; Lotul 2?2.228RON;Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare: scrisoare de garantie bancara, in original, prezentata in mod distinct pentru fiecare lot ofertat, in conformitate cu Formularul 9 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in baza art. 86, alin. (1) din H.G. 925 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare se poate constitui si prin virament bancar in contul RO75BRDE180SV03879541800, deschis la BRD Galati.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare astfel cum a fost solicitata in documentatia de atribuire vor fi respinse.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare va fi de 5% din pretul contractului fara TVA. Contractantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in termen de 15 (cinsprezece) zile de la data semnarii contractului de ambele parti si inregistrarii acestuia la sediul achizitorului. Garantia de buna executie va avea valabilitatea pana la finalizarea de drept a contractului plus 30 zile. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul constituirii prin retineri succesive contractorul are obligatia ca in termen de 15 zile de la data semnarii contractului de ambele parti si inregistrarii acestuia la sediul achizitorului sa deschida la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante si sa depuna in contul astfel deschis suma de 1% din pretul contractului cu TVA.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractorului, pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea (Formularul 1) ? se va prezenta si de tertul sustinator, dupa caz2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare (Formularul 2) ? se va prezenta si de tertul sustinator, dupa caz. In cazul tertului sustinator, declaratia referitoare la art. 181 se limiteaza la lit. a, c1 si d.3. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale ? eliberat de Primarie4. Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor PubliceNota: Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Neindeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, a contributiei pentru fondul de somaj si a contributiei pentru fondul de asigurari de accidente si boli profesionale precum si a impozitelor si taxelor locale atrage dupa sine excluderea ofertantului din procedura de achizitie.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul 3)6. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 4) ? se va prezenta si de tertul sustinator si de subcontractant, dupa caz.In sensul prevederilor art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Mircea Razvan Cristea - Director General, Dorian Dumitru ? Director General Adjunct, Felicia Tanase ? Director Economic, Cristian Sendrea ? Director Comercial, Gina Constantinescu - Sef Serviciu Management si Juridic, Elena Ungureanu ? Sef Serviciu Financiar, Contabilitate, Cristina Dobre - Sef Serviciu Achizitii, Nicoleta Dontu ? referent de specialitate Serviciul Achizitii, Mihalache Florinel ? Sef Serviciu Exploatare Flota, Emil Satnoeanu ? Sef Birou Flota, Liviu Zota ? inginer Biroul Flota. Ofertantul are obligatia de a prezenta Certificatul constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original sau copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.08.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2013 13:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer