Achizitie publica - Achizitie uleiuri si lubrifianti
Detaliu pentru invitatia numarul 354430
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354430/07.10.2013
Denumire contract: Achizitie uleiuri si lubrifianti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Targu Jiu, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Mihai Viteazu, nr. 101, Isalnita, Romania, cod postal: 207340, telefon: +40 351403716, fax: +40 351403602, persoana de contact: LUCIAN RADESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC CEO SA - SE Isalnita, str. Mihai Viteazu, nr. 101, loc. Isalnita, jud. Dolj, bloc PRAM, et.3-Sala Licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie uleiuri si lubrifianti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: uleiuri si lubrifianti - 17 loturi, conform anexei la caiet de sarcini
II.1.6) CPV: 09211800-9 - Uleiuri minerale si preparate din petrol (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 83, 791 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
este de lot1 = 720, 00 lei ; lot2 = 18, 00 lei, lot3 = 12, 00 lei, lot4 = 15, 00 lei , lot5 = 36, 00 lei , lot6 = 14, 00 lei , lot7 = 280, 00 lei , lot8 = 20, 00 lei , lot9 = 4, 00 lei , lot10 = 340, 00 lei , lot11 = 140, 00 lei , lot12 = 1, 00 lei , lot13 = 30, 00 lei , lot14 = 7, 00 lei , lot15 = 6, 00 lei , lot16 = 12, 00 lei , lot17 = 20, 00 leiechivalenta leu/alta valuta : cursul stabilit de BNR, cu 3 zile inaintea datei limita de depunere a of. Per de valab a gar de part : va fi cel putin egala cu per de valab a of (60 zile) cu incepere de la data lim de depunere a of.Forma de constit a gar de partic care va fi acceptataa)prin vir bancar sau printr-un instr de gar emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asig, care se prez in original, in cuantumul si pentru per prev in doc de atribNOTA: Gar trebuie sa fie irevocabila. Instr de gar trebuie sa prevada daca plata gar se va executa : -conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei gar, in conf cu contr garantat sau-neconditionat, respectiv la prima cerere a benef, pe baza decl acestuia cu privire la culpa persoanei garb)OP confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelorAcestia vor fi depusi in contulRO25BRDE170SV96342091700 - deschis la BRD CraiovaCUI: 31454295c)Lichiditati depuse la caseria a.c. ? SC CEOA ? SE IsalnitaPtr ofeantii I.M.M ? uri garantia de participare va fi insotita de declaratia ca firma este inscrisa in categoria IMMn conf cu cond art.3 din Legea 346/2004. In acest caz of pot partic la proc de achiz beneficiind de reducere cu 50% la cuantumul gar de particOfertantul pierde gar de partic daca: a)isi retrage oferta in perioada de valab a of;b)oferta sa fiind stabilita castig refuza sa semneze contr de achiz publica in pere valab a of.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea art.180 -1. Prezentare Formular 5Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - . PrezentareFormular 6Cerinta nr.3Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Prezentare Formular 7Cerinta nr. 4Certificat de participare la cererea de ofertecu oferta independenta -Prezentare Formular 12Cerinta nr.5Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1( Dumitru Dumitrascu-director;Veronica Nica-director economic, Viorel Gherghina?director tehnic, Viorica Mitricof-director achizitii; Nicolae Grigorie ?sef bap)- Prezentare Formular 13Cerinta nr.6 - Declaratie cu privire la datele de identificare ale ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator - Formular 14Cerinta nr.7 (dupa caz)Informatii privind IMM-urile-declaratie pe proprie raspundere pentru ofertantii inregistrati ca IMM-uri - Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romanePrezentare Certificat Constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si IndustrieTeritoriala(Document emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si IndustrieTeritoriala- din certificatul constatator trebuie sa reiese ca ofertantul are in obiectul sau de activitatefurnizarea de produse? care se regasesc in codul CAEN ) -Document emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala- din certificatul constatator trebuie sa reiese ca ofertantul are in obiectul sau de activitatefurnizarea de produse? care se regasesc in codul CAENCerinta nr. 2Prezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale1. Declaratie privind cifra medie de afaceriPrecizare cifra afaceri globala inultimi 3 ani, respectiv media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Conversia leu / alta valuta se va face prin raportare la cursul mediu BNR, aferent fiecarui an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Cerinta nr.1Informatii privind standardele de asigurarea calitatiiDocumente emise de organisme acreditate, care confirma ca ofertantul produselor are certificarea sistemului calitatii de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, conform caietului de sarcini, standardul de calitate aplicat fiind SR EN ISO 9001:2008 (sau echivalent).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.10.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2013 11:08