Achizitie publica - Achizitie unei autoutilitare (vehicul utilitar / autospeciala N1) cu capacitate cilindrica max. 1200 cm3
Detaliu pentru invitatia numarul 348648
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348648/17.06.2013
Denumire contract: Achizitie unei autoutilitare (vehicul utilitar / autospeciala N1) cu capacitate cilindrica max. 1200 cm3
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMuzeul National al Unirii Alba IuliaCod fiscal: 4331457, Adresa: str. Mihai Viteazul, nr. 12-14, Alba Iulia, Telefon: 0258813300, Fax: 0258811853
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Mihai Viteazul, nr. 12-14, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510010, telefon: +40 258813300, fax: +40 258811853, persoana de contact: Constantin Inel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Muzeul National al Unirii, str. Mihai Viteazul, nr. 12-14, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510010, telefon: +40 258813300, fax: +40 258811853
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie unei autoutilitare (vehicul utilitar / autospeciala N1) cu capacitate cilindrica max. 1200 cm3
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autovehiculul este necesar pentru deplasarea pe ?antierele arheologice sau in cadrul proiectelor de expozitii itinerante, pentru transportul materialelor de ?antier arheologic spre laboratorul de restaurare-conservare, transportul pieselor destinate expozi?iilor itinerante, respectiv a bunurilor de patrimoniu, care fac obiectul activita?ilor specifice ale Muzeului National al Unirii Alba Iulia.
II.1.6) CPV: 34144700-5 - Vehicule utilitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 66, 785 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
800 lei, sau echivalent in euro la curs BNR din 15.05.2013Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei- Forma de constituire acceptata: ? prin virament bancarsau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original ;? sau prin ordin de plata in contul RO54TREZ0025006XXX004782 deschis la Trezoreria municipiului Alba Iulia, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor Cod Fiscal 4331457, ? Modalitatile de constituire a garantiei de participare sunt cele prevazute la art. 86, alin. (1) din HGnr. 925/2006.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertelor.Gar. de participare se returneaza in cf. cu prevederile art. 88 din HG 925/2006 si ale art. 278^1, alin. (2) din OUG 34/2006.Nota: Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de IMM, vor prezentadovada constituirii garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala a acesteia, insotita de Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (anexa) la Legea nr.346/2004 si OG nr.27/2006. Neprezentarea garantiei de participare conduce la respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 5 % din valoarea contractului fara TVA, se constituie conform art.90 alin.(1)-(3) din HG 925/2006. Garantia de buna executie se restituieconf.art .91 ?i art.92 alin. (1) -din HG 925/2006, in termen de 14 zile de la recep?ia produsului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006Neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006Autoritatea contractanta va exclude operatorii care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din ordonanta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formular 1In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Documente de confirmare: - certificate de atestare fiscala1) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, semnata de reprezentantul legal si stampilata.2) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privindsituatia obligatiilor catre bugetul consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, semnata de reprezentantul legal si stampilata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa Formular 2? Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr.3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa Formular 3? Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta nr.4Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.691 din OUG nr.34/2006Se va completa Formular nr. 4 -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioarePersoane cu func?ie de decizie din cadrul Muzeului National al Unirii Alba Iulia: Gabriel Rustoiu ? Director general, Constantin Inel ? Director general adjunct, Alina Pohontu ? Contabil Sef, membrii Consiliului de administra?ie: Gabriel Rustoiu ? Pre?edinte, Constantin Inel, Alina Pohontu, Alexandru ?tirban, Ioan Bodea.Persoanele cu functie de decizie din cadrulConsiliului Judetean Albasunt : Ion Dumitrel ? Presedintele Consiliului Judetean Alba, Cucui Alin Florin ? vicepresedinte, Roman Florin Claudiu ? vicepresedinte; Hurbean Mariana - Secretar al Judetului Alba; Marian Florin Aitai ? Director executiv; Opruta Elena - Director executiv adjunct. Consilieri judeteni: Bibolar Horatiu Mugur; Cenusa Marin; Chiriac Raul Dumitru; Cira Grigorescu Gabriel; Cojocaru Igor; Cretu Simion; Daramus Eugenia Marcela; Dirzu Ioan; Dragosin Petru Romi; Filipescu Cornel; Fulea Dumitru; Fulea Ioan; Florea Ioan; Hategan Marius Nicolae; Ivinis Gheorghe Ioan; Marincas Ion; Mihai Nicusor Mircea; Mocan Angelica Elisabeta; Morar Lucian Mihai; Narita Virgil Nicolae;Oltean Ioan; Pasca Cristian Dan; Popa Romul; Pusca Nicolae; Racuci Claudiu Vasile; Sandea Dorin Gheorghe; Simion Marcel; Stan Marcel Ioan; Tatar Virgil; Truta Nicolae. Cerinta nr. 1Demonstrarea formei de inregistrarePersoane juridice/fizice romaneModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriDocumente edificatoare: 1) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Tribunalul Teritorial, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, semnata de reprezentantul legal si stampilata.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.In cazul unei asocieri, cerinta trebuie indeplinita pentru partea de contract pe care o va indeplini, conform anexei la Ordinul 509/2011 al ANRMAP.Persoane juridice /fizice strainePrezentarea oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective, si insotite de traducerea legalizata in limba romana.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.constituie conditie de calificare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiaraCifra medie de afaceri globalain ultimii 3 (trei) aniSe completeaza Formular nr. 5 - Declaratie privind cifra de afaceriDocumente relevante: ? Bilantul contabil la 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente, in xerocopie, certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuiesa prezinte Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, cu nominalizarea a maxim 3 contracte avand ca obiect furnizarea de produse similare cu cele ale contractului care urmeaza sa fie atribuit, a caror valoare cumulata sa fie de minim 66785, 00 lei, exclusiv TVA, cursul mediu de referinta fiind pentru 2010-4, 2099; 2011-4, 2379; 2012- 4, 4560Toate copiile vor avea mentiunea reprezentantului legal al ofertantului ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila.Se completeaza Formular 6 - Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani ; Cerinta nr.1Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii), in domeniul ce face obiectul contractului, a carui valabilitate se va raporta la data limita de depunere a ofertelor. Nu se accepta certificat in curs de atestare.Modalitatea de indeplinireSe va atasa copie dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.07.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2013 15:09