Achizitie publica - ACHIZITIE UNIFORMA DE SERVICIU PENTRU PERSONALUL POLITIEI LOCALE, CONFECTIONATA IN VARIANTA VARA-IARNA
Detaliu pentru invitatia numarul 351649
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351649/01.08.2013
Denumire contract: ACHIZITIE UNIFORMA DE SERVICIU PENTRU PERSONALUL POLITIEI LOCALE, CONFECTIONATA IN VARIANTA VARA-IARNA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPOLITIA LOCALA PLOIESTICod fiscal: 28035122, Adresa: B-dul Independentei nr. 21, Ploiesti, Telefon: +40 0244513255, Fax: +40 0244515420
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Independentei nr. 21, Ploiesti, Romania, cod postal: 100028, telefon: +40 0244513255, fax: +40 0244513255, persoana de contact: Adrian Vaida
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Independentei nr. 21, Ploiesti, Romania, cod postal: 100028, telefon: +40 0244513255, fax: +40 0244513255, persoana de contact: Adrian Vaida
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE UNIFORMA DE SERVICIU PENTRU PERSONALUL POLITIEI LOCALE, CONFECTIONATA IN VARIANTA VARA-IARNA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE UNIFORMA DE SERVICIU PENTRU PERSONALUL POLITIEI LOCALE, CONFECTIONATA IN VARIANTA VARA-IARNA CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) CPV: 35811200-4 - Uniforme de politie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 302, 987 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4544, 80 lei ( pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare prevazuta de Legea nr.346/2004 se va prezenta Declaratia pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM ). Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Cursul de schimb la care se face echivalentul lei/alta valuta este cursul BNR afisat cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin: virament bancar prin ordin de plata in contul: RO53TREZ5215010XXX011125 Trezoreria Ploiesti, ordin confirmat de banca emitenta;
-printr-un instrument de garantare emis in conditiile Legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
-prin depunerea la casieria autoritatii contractanteAutoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului in conditiile art.278 ind.1, alin.1 din OUG 34/2006 este de 1%, in cazul in care ofertantul va depune o contestatie ce va fi respinsa de CNSC si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie conform art.278 ind.1, alin.2 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractuluiGarantia de buna executie se va constitui prin scrisoare de garantie bancara sau instrument de garantare emis de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Completare Formular nr.1II.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Completare Formular nr.2Pentru persoanele juridice/fizice romane: 1. Certificat de atestare fiscala privind datoriile la bugetul general consolidat de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor; 2. Certificat constatator de taxe si impozite privind datoriile la bugetele locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul ".Pentru persoanele juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul ".III.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010. Completare Formular nr.3IV.Declaratie privind neincadrarea in prevederile in art.69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Completare formular nr.6Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: -Toader Cristinel - Director General-Vaida Adrian - Director General Adjunct-Barbu Gabriel - Sef Birou Asigurare Tehnico Materiala si Deservire Auto-Buciumeanu Costin - Consilier Compartiment Contabilitate-Mocanu Isabela - Consilier juridic-Manolache Roxana - Consilier juridic-Popescu Anca - Consilier Compartiment Achizitii, Contracte-Filip Cristina - Sef Birou I.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ( in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul") din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate furnizarea produselor de natura celor care fac obiectul achizitiei. (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente)II.Certificat de inregistrare fiscalaPentru persoanele juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil ( inclusiv contul de profit si pierdere ) aferent anului 2011, Declaratie privind cifra de afaceri anuala globala pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind principalele produse furnizate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Ofertantul va prezenta in mod obligatoriu, pentru articolele de uniforma la care depune oferta, mostre de material utilizate in confectionarea acestora. Prezentarea de mostre de produs in cadrul procedurilor de achizitie ca propunere tehnica vor fi insotite de certificate de conformitate si buletine de analiza emise de un laborator specializat pentru materiile prime si auxiliare folosite la confectionarea acestora. Certificat privind sistemul de management al calitatii conform cerintelor standardului ISO 9001:2008 eliberat de institutii abilitate sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.08.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2013 11:09