Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie uniforma de serviciu pentru politistii locali din cadrul Politiei Locale Oradea


Detaliu pentru invitatia numarul 323455
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Politia Comunitara Oradea
Numar invitatie: 323455/04.04.2012
Denumire contract: Achizitie uniforma de serviciu pentru politistii locali din cadrul Politiei Locale Oradea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPolitia Comunitara OradeaCod fiscal: 24538881, Adresa: str. P-ta Unirii, nr.1, Oradea, Telefon: 0259/437000, Fax: 0259/437544
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. P-ta Unirii, nr.1, Sala Ghiseelor - Ghiseu nr.10, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 0259437000, fax: +40 0259409406, persoana de contact: Antoniu Sebastian Dan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oradea, str. P-ta Unirii, nr.1, et., sala mica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie uniforma de serviciu pentru politistii locali din cadrul Politiei Locale Oradea
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitionarea articolelor din care se compune uniforma de serviciu pentru 59 de politisti locali, conform prevederilor Anexei 2 la Regulamentul ? cadru de organizare si functionare a politiei locale, aprobat prin H.G. nr.1.332/2010, si descrise in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 35811200-4 - Uniforme de politie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 148, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- 2960 lei. Modalitati de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ; 2)Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO51TREZ0765006XXX007620 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 2781 alin. (1) lit.b) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 60 de zile de la data depunerii ofertelor.
Garantie de buna executie
10 % din pretul contractului fara TVA. Modul de constituire : Executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006 ACTUALIZATA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Ofertantul sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 180 din OUG nr. 34/2006Se va completa ?Declaratiaprivind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180?din OUG nr. 34/2006 conform formular anexat la sectiunea "Documentatie de atribuire".Cerinta 2: Ofertantul sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 181 din OUG nr. 34/2006Se va completa ?Declaratiaprivind neincadrarea in prevederile art. 181?din OUG nr. 34/2006 conform formular anexat la sectiunea "Documentatie de atribuire".Cerinta 3: Ofertantul sa nu se afle in situatia descrisa la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006Se va completa ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? formular anexat la sectiunea "Documentatie de atribuire".Mentiune: persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Director Paul Kover si consilieri: Luminita Brie, Johanna Oaie, Antoniu Dan, Adina MargeCerinta 4: Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura conform formular anexat la sectiunea "Documentatie de atribuire".Cerinta 5: CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, se va completa formular anexat la sectiunea "Documentatie de atribuire".Cerinta 6: Prezentare certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul local, din care sa reiasa ca ofertentul nu figureaza cu datorii la data de 25 a lunii anterioare termenului limita de depunere a ofertei. -Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, Cerinta obligatorie: prezentarea in original sau copie legalizata de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractente, a Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului este in concordanta cu lucrarile ce fac obiectul prezentei achizitii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe anii fiscali 2008, 2009 si 2010, sau dupa caz, pe ultimii 3 ani fiscali, sa fie mai mare sau cel putin egala cu 296000 lei; Curs euro comunicat de BNR la data de: 31.12.2008- 1 euro = 3.9852 Ron; 31.12.2009 - 1 euro=4, 2282ron; 31.12.2010 - 1 euro=4, 2848 ron; 31.12.2011 - 1 euro=4, 3197ron.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare furnizate in ultimii 3 ani de la data limita dedepunere a ofertei, din care sa reiasa ca valoarea unui singur contract de furnizare similar este mai mare sau cel putin egala cu 148.000 lei fara TVA.Nota: Pentru echivalenta leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR., Prezentarea de mostre pentru fiecare produs solicitat in caietul de sarcini insotite de buletine de analiza emise de un laborator acreditat, Certificat/atestat privind dreptul ofertantului de punere pe piata/comercializare a produselor ofertate;, Declaratie privind lista cuprinzand subcontractantii, daca este cazul Standarde de asigurare a calitatii - Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii conform ISO 9001:2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: accesand sectiunea "Documentatie si clarificari" a prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2012 10:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer