Achizitie publica - Achizitie uniforme de serviciu pentru Directia de Politie Locala Buzau
Detaliu pentru invitatia numarul 326788
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326788/15.05.2012
Denumire contract: Achizitie uniforme de serviciu pentru Directia de Politie Locala Buzau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BUZAUCod fiscal: 4233874, Adresa: str.Unirii nr.163, Buzau, Buzau, Telefon: 0238726092, Fax: 0238717950
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP, persoana de contact: Florea Viorica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie uniforme de serviciu pentru Directia de Politie Locala Buzau
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se achizitioneaza produse care fac parte din uniforma de serviciu a personalului din dotarea Directiei de Politie Locala Buzau
II.1.6) CPV: 35811200-4 - Uniforme de politie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 297, 880 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare este de: 5.800 lei2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor3.Modul de constituire a garantiei de participare va fi sub forma de virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; in situatia in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, din continutulacestoratrebuie sareiasa ca acopera si situatia prevazutade art . 278^1 din OUG 34/2006 (actualizata). Garantia de participare se poate constitui si prin ordin de plata in contul nr. RO14TREZ1665006XXX000378, Trezoreria Buzau, cod fiscal 4233874 cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau prin depunerea contravalorii acesteia la casieria autoritatii contractante.4.Dovada constituirii garantiei de participare si a documentelor care confirma statutul de IMM al operatorului economic (daca este cazul) se va face prin transmiterea in format electronic pe SEAP a documentelor care confirma constituirea garantiei de participare si in original la sediul autoritatii contractante, pana la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor.Neindeplinirea acestei cerinte pana la data si ora limita de depunere a ofertelor, va determina respingerea ofertelor respective, conform prevederilor art. 33 alin 3, lit.b din HG nr. 925/2006.5.Suma ce se varetinede catre autoritatea contractanta din garantia de participare, in conditiile prevazute la art. 278^1 din OUG 34/2006 (actualizata) este de2.978 lei.
Garantie de buna executie
1.Cuantumul garantiei de buna executie reprezinta 10% din valoarea fara TVA a contractului.2.Se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 din H.G. 925/2006 in termen de 5 zile de la semnarea contractului, devenind anexa a acestuia.3.Garantia de buna executie va fi restituita in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind eligibilitatea - Formular 1;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 2;
- Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de unitatea administrativ teritoriala pe raza careia societatea are sediul social;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat;NOTA: a. Prin aceste documente ofertantul trebuie sa certifice ca nu are datorii scadente la bugetul local si bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b. Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.c. Certificatele de atestare fiscala vor fi prezentate in original sau copie legalizata de catre ofertantul declarat castigator inainte de semnarea contractului.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 3 ? conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 4 (completata de ofertant sau dupa caz de fiecare asociat/subcontractant in parte)Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.5.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 5. Persoanele cu functii de decizie in cadrul Municipiului Buzau sunt: - Primar - Constantin Boscodeala;
- Viceprimari - Marcel Ciolacu, Fanica Birla;
- Secretar - Stefan Nedelcu;
- Director economic - Ion Gegea;
- Director tehnic - Gabriel Balta;
- Director Politia Locala ? Tanasescu Stefan. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata, cu mentiunea ?conform cu originalul? eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelorIn cazul in care operatorul economic clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional conform legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Documentele vor fi prezentate in limba de origine, insotite de traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 Fisa de informatii generale. Cifra medie de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici, sa fie cel putin egala cu: 575.700 lei, Cerinta 2Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Lista principalelor livrari de produsein ultimii 3ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de livrare, beneficiari, Cerinta 2Experienta similara: prezentarea a cel mult doua contracte similare, cu o valoare cumulata de minim: a.pentru articole de imbracaminte 209.300 leib.pentru articole de incaltaminte 45.000 leifara TVA., Cerinta 3 Prezentarea de mostre pentru dovedirea capacitatii tehnice o ofertantilorde a livra/produce produse similare celor care fac obiectul achizitiei in cauza., Cerinta 4Informatii privind asocierea (daca este cazul) ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 16:33