Achizitie publica - Achizitie uniforme de serviciu pentru Directia de Politie Locala Buzau
Detaliu pentru invitatia numarul 349688
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349688/01.07.2013
Denumire contract: Achizitie uniforme de serviciu pentru Directia de Politie Locala Buzau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BUZAUCod fiscal: 4233874, Adresa: str.Unirii nr.163, Buzau, Buzau, Telefon: 0238726092, Fax: 0238717950
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.E.A.P., persoana de contact: Florea Viorica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie uniforme de serviciu pentru Directia de Politie Locala Buzau
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se achizitioneaza produse care fac parte din uniforma de serviciu a personalului din dotarea Directiei de Politie Locala Buzau
II.1.6) CPV: 35811200-4 - Uniforme de politie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 218, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 (actualizata). 2. Cuantumul garantiei de participare este de: 4.000 lei. 3. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. 4. Dovada constituirii garantiei de participare si a documentelor care confirma statutul de IMM al operatorului economic (daca este cazul) se va face prin transmiterea in format electronic pe SEAP a documentelor care confirma constituirea garantiei de participare si in original la sediul autoritatii contractante, pana la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor. Neindeplinirea acestei cerinte va determina respingerea ofertelor respective, conform prevederilor art.33 alin 3, lit.b din HG nr. 925/2006. 5. Date pentru constituirea gar. de participare prin virament bancar cu OP: cont RO14TREZ1665006XXX000378, deschis la TREZORERIA Buzau, cod fiscal 4233874, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta. 6. In cazul depunerii unei contestatii de catre un operator economic ofertant, daca CNSC respinge contestatia depusa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma calculata potrivit art. 278^1 din OUG 34/2006 (actualizata). In situatia in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, din continutulacestoratrebuie sareiasa ca acopera si situatia prevazutade art. 278^1 din OUG 34/2006 (actualizata), respectiv suma de 2.184 lei. 7. Garantia de participare se va restitui in conf. cu HG 925/2006, art. 88 (actualizata). 8. Cursul de referinta leu/alta valuta pentru operatorii ec. care doresc sa constituie garantia de participare in euro/alta valuta este cel comunicat de BNR la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
1. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10% din pretul acestuia fara TVA.2. Modul de constituire a garantiei de buna executie: in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;3. Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G. nr. 925/2006.4. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006, actualizata.Declaratie privind eligibilitatea - Formular 12.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 2 - insotita de: a. Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta;b. Certificatul de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre Bugetul Local eliberat de unitatea administrativ teritoriala pe raza careia societatea are sediul social din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.NOTA: Prin aceste documente ofertantul trebuie sa certifice ca nu are datorii scadente la bugetul local si bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele de atestare fiscala vor fi prezentate in original/copie legalizata de catre ofertantul declarat castigator inainte de semnarea contractului.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, prezentare Formular 3 ? completat in conformitate cu Ordinul nr. 314/12.10.2010 al Presedintelui ANRMAP4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, prezentare Formular 4Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert susinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.5.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 5. Persoanele cu functii de decizie si care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrul autoritatii contractante sunt: - Boscodeala Constantin ? primar;
- Radu Sebastian, Barla Fanica ? viceprimari;
- Anica Mihai ? consilier local;
- Barbu Ion ? consilier local;
- Bucataru Florin ? consilier local;
- Dunel Alexandru ? consilier local;
- Ene Gabriel-Ciprian ? consilier local;
- Gubandru Aurel ? consilier local;
- Ionescu Constantin ? consilier local;
- Ionita Victor-Stefan ? consilier local;
- Huditoiu Bogdan-Florin ? consilier local;
- Lambru Daniel ? consilier local;
- Mihalascu Gabriel ? consilier local;
- Musceleanu Constantin ? consilier local;
- Negoita Iulius-Paul ? consilier local;
- Nicoara Silviu ? consilier local;
- Oprea Victor ? consilier local;
- Dunareanu Liviu ? consilier local;
- Popa Constantin ? consilier local;
- Rosioru Silviu-Laurentiu ? consilier local;
- Tudor Nicoleta ? consilier local;
- Serban Nicolae ? consilier local;
- Gegea Ion ? Director economic;
- Avramescu Auras ? Director economic adjunct;
- Tanasescu Stefan ? director executiv Directia Politie Locala;
- Teodorescu Adrian ? director executiv adjuct Directia Politie Locala;
- Mihai Bucur ? sef Serviciu Paza Bunuri si Valori Directia Politie Locala;
- Grasu Paula ? contabil Directia Politie Locala;
- Preda Anisoara ? Director tehnic;
- Radu Roxelana ? Consilier juridic;
- Turcoman Aurelia ? Sef Seviciul Investitii, Achizitii Publice, Programe cu Finantare Externa;
- Florea Viorica ? Consilier Serviciul Investitii, Achizitii Publice, Programe cu Finantare Externa;
- Raileanu Laura ? Inspector Serviciul Investitii, Achizitii Publice, Programe cu Finantare Externa.6.Imputernicire ? Formular 18 ? semnata de catre administrator sau alt document legal echivalent, in cazul in care semnatarul ofertei este altcineva decat administratorul societatii (original/traducere autorizata) prin care se va autoriza ca semnatarul ofertei angajeaza ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului. Prezentare Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta valabil la data limita de depunere a ofertelor? in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata, certificata ?conform cu originalul? ? din care sa rezulte ca obiectul de activitate este productia si/sau comercializarea de produse din categoria celor care fac obiectul prezentei achizitii publice. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii catre ofertantul castigator, prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional conform legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Documentele vor fi prezentate in limba de origine, insotite de traducere legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1. Fisa de informatii generale. Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici, sa fie cel putin egala cu 430.000 lei.In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri se va calcula corespunzator perioadei efective de activitate., Cerinta 2. Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani: 2010, 2011, 2012, Informatii privind tertul sustinator (daca e cazul) in conditiile art. 186 din OUG nr. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de livrare, beneficiari, Cerinta 2. Experienta similara: Prezentarea a cel mult doua contracte similare finalizate in ultimii 3 ani, de la data depunerii ofertelor, cu o valoare cumulata de minim 200.000 lei fara TVA, de tipul celor ce fac obiectul prezentei achizitii.Pentru contractele declarate ca experienta similara, ofertantul va prezenta cel putin unuldin documentele urmatoare: - copii contracte/procese-verbale de receptie/ documente constatatoare/ recomandari emise de catre beneficiar care sa confirme furnizarea produselor respective avand valoarea solicitata, Cerinta 3 Prezentarea de mostre pentru dovedirea capacitatii tehnice a ofertantilor de a produce/livra produse similare celor care fac obiectul achizitiei in cauza, Cerinta 4. Informatii privind asocierea (daca e cazul), Cerinta 5. Informatii privind tertul sustinator (daca e cazul) in conditiile art. 190 din OUG nr. 34/2006. Cerinta 1. Standarde de asigurare a calitatii Certificat ISO 9001:2008Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.07.2013 08:46