Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie unitati de climatizare


Detaliu pentru invitatia numarul 339841
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA PENTRU EVIDENTA PERSOANELOR SI ADMINISTRAREA BAZELOR DE DATE
Numar invitatie: 339841/20.11.2012
Denumire contract: Achizitie unitati de climatizare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA PENTRU EVIDENTA PERSOANELOR SI ADMINISTRAREA BAZELOR DE DATECod fiscal: 26362870, Adresa: Sectorul 6, str. Obcina Mare nr. 2., Bucuresti, Telefon: 021/413.55.59, Fax: 021/413.55.59
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sectorul 6, str. Obcina Mare nr. 2., Bucuresti, Romania, cod postal: 061591, telefon: +040 214135559, fax: +040 214135559, persoana de contact: Alexandru Maria
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante din Bucuresti, str. Obcina Mare nr. 2, sector 6
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie unitati de climatizare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie unitati de climatizare, conform cerintelor din Caietul de sarcini, necesare pentru suplimentarea puterii de racire a sistemului de climatizare instalat in Centrul de calcul din cadrul D.E.P.A.B.D.
II.1.6) CPV: 42512000-8 - Instalatii de climatizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 111, 288 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 2.220 lei; Perioada de valabilitate a garantiei pt participare este de 60 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertei. AC poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei va fi prelungita in mod corespunzator. Forma de constituire: a)orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, conf Formular nr.13; b)virament bancar (se va utiliza contul: RO47TREZ7065005XXX008549 deschis la Trez Sect 6, Bucuresti, cod fiscal 26362870); c)depunerea unei sume de bani la casieria D.E.P.A.B.D., aflata la sediul AC, conf preved art. 86 alin.(5) lit.a) si b) din H.G. nr.925/2006. Dovada constituirii garant se va prezenta pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de garantie in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate de AC, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. Scrisoarea de garantie va fi depusa in original la sediul DEPABD, impreuna cu OFERTA. Daca ofertantul se incadreaza in categoria IMM, reducerea de 50% se va aplica doar daca acesta face dovada incadrarii in categoria de referinta. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conf model prevazut in Anexa nr.1 din Legea nr.346/2004 si va fi prezentata in original. NOTA: Garantia poate fi executata de catre AC, iar eliberarea acesteia se va face conf preved art.88 din H.G. nr. 925/2006, cu modif si complet ulterioare. In situatia in care ofertantul va depune contestatie la CNSC, iar aceasta este respinsa ca nefondata, AC va retine contestatorului din garantie suma prevazuta la art. 278^1 alin.(1) din OUG nr. 34/2006, respectiv 1.112, 88 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie se constituie in procent de 10% din valoarea contractului fara T.V.A. sau in 5% din valoarea contractului fara T.V.A., in situatia in care, furnizorul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM-urilor, in baza prevederilor art.16 alin.(2) din Legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Conform prevederilor art. 90 alin. (1) coroborate cu prevederile art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de buna executie se poate constitui prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, conform Formularului nr. 11. Garantia de buna executie se poate constitui si prin depunerea unei sume de bani la casieria D.E.P.A.B.D., aflata la sediul autoritatii contractante, in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (2) din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privind calitatea de participant la procedura (lider/independent, asociat, subcontractor) - Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa completeze si sa depuna, in original, Formular nr.1; Cerinta nr. 2: Declaratie privind eligibilitatea (lider/independent, asociat, tert sustinator) - Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa completeze si sa depuna, in original, Formular nr.2; Cerinta nr.3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.nr. 34/2006 (lider/independent, asociat, tert sustinator) - Cerinte obligatorii: A. Ofertantul trebuie sa completeze si sa depuna, in original, Formularulnr.3; B.Ofertantul trebuie sa depuna Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Din continutul certificatului trebuie sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (acesta va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?); C.Ofertantul trebuie sa depuna Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent. Din continutul certificatului trebuie sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (acesta va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?); Cerinta nr. 4: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G.nr. 34/2006 (lider/independent, asociat, subcontractor, tert sustinator) - Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa completeze si sa depuna, in original, Formularulnr. 12. Persoanele cu functie de decizie in procedura de achizitie: Manoloiu Constantin?Director, Gheorghe Daniel?Director adjunct, Baba Dumitru Florin?Director Adjunct, Otobacu Mihai?Tehnic, Salajan Radu?Tehnic, Alexandru Maria?Achizitii, Manescu Ovidiu?Contabil sef, Cusa Laura?Juridic si Zemba Mihaela?Logistic. Bugetul autoritatii contractante este aprobat de secretarul general al M.A.I. ? Stoica Ion. Cerinta nr. 5: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (lider/independent, asociat) - Cerinta obligatorie: Ofertantul va completa si va depune, in original, Formular nr.4. Cerinta nr. 1: Ofertantul va depune Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul National al Registrului Comertului sau echivalent (original / copie legalizata / copie livibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Din continutul certificatului trebuie sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, precum obiectul de activitate, respectiv comertul/vanzarea produselor care constituie obiectul prezentei proceduri de atribuire.Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate echivalente), conform dispozitiilor art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Informatiigenerale(lider/independent, asociat). Ofertantul va completa si prezenta, in original, Formularul nr.5
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. (lider/independent, asociat). Ofertantii vor prezenta unul sau mai multe contracte de furnizare finalizate sau in curs de finalizare pentru care exista procese-verbale de receptie finala sau partiala in valoarede minimum 110.000 lei. In cazul asocierii, conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea unui contract sau mai multor contracte de furnizare finalizate sau in curs de finalizare, dar pentru care se poate face dovada ca s-au efectuat livrari finale sau partiale, completandu-seFormularul nr.6A (in original), la care se vor atasa documente emise de catre beneficiar si/sau procese-verbale de receptie (partiala sau finala, etc.), care vor contine obligatoriu date referitoare la: beneficiarul, tipul produselor livrate, perioada de derulare (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? / copie legalizata)., Cerinta nr. 2: Cerinta nr. 2: Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul, in vederea indeplinirii contractului de furnizare.A) Ofertantul trebuie sa dispuna de minimum 2 (doi) frigotehnisti calificati.Dovada se va face prin prezentarea certificatului de calificare profesionala sau alt document echivalent din care sa reiasa ca persoana in cauza este abilitata sa instaleze produsele care fac obiectul contractului de furnizare.Documentele se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? / copie legalizata., B) Ofertantul trebuie sa dispuna de minimum 2 (doi) electricieni autorizati de catre Autoritatea Nationala de Reglementare in Energie (ANRE).Dovada se va face prin prezentarea autorizatiei ANRE din care sa reiasa ca este abilitat sa instaleze (racordeze echipamentele la reteaua de alimenatre cu energie electrica) produsele care fac obiectul contractului de furnizare.Documentele se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?/copie legalizata.Ofertantul va prezenta o lista cu datele de identificare ale personalului tehnic de specialitate (frigotehnisti calificati si electricieni autorizati), care vor fi nominalizati in vederea indeplinirii contractului de furnizare. Cerinta nr. 1: Certificat privind sistemul de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent(lider/independent, asociat)Nota: In cazul unei asocieri, cerinta va fi indeplinita de catre toti membri asocierii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2012 15:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer