Achizitie publica - Achizitie upgrade DOCLIB
Detaliu pentru invitatia numarul 346495
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346495/10.05.2013
Denumire contract: Achizitie upgrade DOCLIB
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Targu Jiu, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: pentru SE Isalnita, str. Mihai Viteazu nr. 101, Isalnita, Romania, cod postal: 207340, telefon: +40 251407633, fax: +40 251407602, persoana de contact: Serviciu Achiztii Luvrari si Servicii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SE isalnita, str Mihai Viteazu nr. 101, localitatea Isalnita, jud. Dolj, sala de licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie upgrade DOCLIB
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie upgrade DOCLIBconform cerintelor caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 72540000-2 - Servicii de actualizare informatica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 638.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Oferta completa= 45 lei. Data pentru echivalenta leu/euro(cursBNR): cu 5zile calend. inainte de data limita de depunere a ofert.Per. de valab. a gar. pentru participare: cel putin 60 de zile cu incepere de la data limita de depunere a ofert. Forma de constituire a gar. de participare care va fi acceptata: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Nota: Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrum. de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: -conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau- neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.b)OP confirmatde catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. c) Lichiditati depuse la casieria AC. Nota: suma maxima ce poate fi depusa intr-o zi la casieria AC de catre ofertant este de 5000 lei;ContRO25BRDE170SV96342091700 BRD- Sucursala DoljPentru ofertantii I.M.M ?uri garantia de participare va fi insotita de declaratia ca firma este inscrisa in categoria IMM, conform art.3 din Legea 346/2004. In acest caz ofertantii beneficiaza de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de participare.Ofertantul pierde garantia de participare daca: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 14 zile de la semnarea contractului si inregistrarea sa la sediul S.E CRAIOVA ; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d)ofertantul va depune contestatie la CNSC si aceasta va fi respinsa; cuantumul ce va fi retinut este conform art.278^1/OUG 34/2006 .
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVAModul de constituire a garantiei de buna executie: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari depusa de furnizor la Serviciul Achizitii Lucrari si Servicii al achizitorului, printr-un mijloc care asigura inregistrarea in termen de 15 zile calendaristice de la semnarea contractului de ambele parti contractante; - Retineri succesive din plata cuvenita conform facturilor partiale. In acest caz furnizorul are obligatia in termen de 15 zile calendaristice de la semnarea contractului de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului conform celor mentionate in H.G. nr. 1045/2011 privind modificarea art. 90 alin (3) din H.G. nr. 925/2006.Nota: Fiecare ofertant are obligatia de a preciza in cadrul propunerii financiare pentru care mod de constituire a garantie de buna executie opteaza.OfertantiiI.M.M.-uri, daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, pot beneficia de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea.Prezentare Formular 5. Documentul va fi prezentat in original.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.Prezentare Formular 6. Documentul va fi prezentat in original.- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a .impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celeiin care se depun ofertele (conform art. 9 din OrdinANRMAP 509/2011.Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.Documentele pot fi prezentate in original sauin copie legalizata sau copie lizibila cumentiunea conform cu originalul.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Prezentare Formular 7. Documentul va fi prezentat in original.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Prezentare Formular 12. Documentul va fi prezentat in original.- Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69? din OUG 34/2006.Prezentare Formular 13. Documentul va fi prezentat in original.Persoanele care detin func?ii de conducere in cadrul autorita?ii contractante sunt: Constantin Balasoiu - DirectorSE Isalnita;Veronica Nica - Director Economic;Viorel Tudor ? Director Tehnic;Vergil Soare - DirectorAchizitiiDiana Cucu- Sef Serviciu Achizitii Lucrari- Declaratie cu privire la datele de identificare ale ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantul/tertului sustinator.Prezentare Formular 14.Documentul va fi prezentat in original. ?pentru Persoane juridice/fizice romanePrezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Tribunalul in raza caruia isi are sediul operatorul economic ofertant.Nota: Pentru ofertantul clasat pe primul loc, certificatul constatator, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va prezenta ptr. conformitate a documentului in original/copie legalizata, daca acesta a fost prezentat in copie ?conform cu originalul?.Document emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala. Documentulva fi prezentat in original sauin copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.- Persoane juridice /fizice strainePrezentareDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentulva fi prezentat in original sauin copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.- ( dupa caz): Declaratia pe propria raspundere de la operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri.Pentru a se dovedi statutul de IMM este obligatoriu sa se prezinte declaratia pe propria raspundere completata conform prevederilor Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, insotita de prezentarea unor documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre un client beneficiar ( doc. constatator cf HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare). Prezentare documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii al ofertantuluide catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, conform caietului de sarcini, standardul de calitate aplicat fiind SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.05.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2013 15:09