Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie utilaj multifunctional


Detaliu pentru invitatia numarul 339879
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA MODELU (CONSILIUL LOCAL MODELU)
Numar invitatie: 339879/22.11.2012
Denumire contract: Achizitie utilaj multifunctional
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MODELU (CONSILIUL LOCAL MODELU)Cod fiscal: 3966354, Adresa: COM. MODELU, Modelu, Telefon: 0242/312553, Fax: 0242/312381
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. MODELU, Modelu, Romania, cod postal: 917180, telefon: +40 242312553, fax: +40 242312381, persoana de contact: LAURENTIU ARSENESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA MODELU, JUDETUL CALARASI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie utilaj multifunctional
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: conform caiet sarcini
II.1.6) CPV: 43310000-9 - Utilaje pentru lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 157, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3.000 lei Valabilitate 90zile de la data lim. de depunere a ofertei;Trebue sa acopere cel putin per. de valab. a ofertei.Forma de constituire: Scris de garant. de particip. care se prezinta in original, emisa de o banca pt. cuantumul si per de valab. solicitate sau Polita de asig. emisa de o soc. de asig.Formular 1, Ordin de plata in copie sau original in contul contul RO71TREZ2035006XXX000065 la Trezoreria Calarasi cu conditia confirmarii de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau numerar la casieria AC.Instrum.de garant emis in cond.legii de o soc.de asigurari va fi prezentat in original inclusiv toate anexele (ex. Cond.de asigurare, Alte clauze, etc)si dovezile privind achitarea primelor de asig. pt. per.de valab.a ofertei(OP vizat banca, chitanta), pt cuantumul si per. de valabilitate solicitate. Aut. Contr.va retine garant. de particip. in oricare din urmatoarele situatii: a)ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabil a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castig., ofertantul nu a constituit garantia de buna executie in perioada stabilita prin doc de atribuire;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d)contestatia formulata de Ofertant a fost respinsa conf art.278 ind.1 alin.(1)lit. a)din OUG.nr.34/2006. Garant.de particip.va fi irevoc. Dovada constituirii trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertelor. Aut.contr. va elibera/restitui garant.de particip. conf prevederilor art.88 din HG.925/2006, cu modif.si completarile ulterioare;Poate solicita extinderea perioadei de valab a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 , Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" , 4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1: Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Primar ? Dobre Gheorghe, Viceprimar ? Tutuianu Valeriu, Secretar ? Neicu Nicu, Contabil ? Neicu Adriana, Consilieri ? Bratu Gheorghe, Manescu Nicu, Seandru Floarea, Oltenacu Constantin, Constantin Ion, Pantea Stefan, Goicea Ion, Toma Gheorghe, Dragomir Constantin, Bajenaru Tony, Radu Pantilie, Istrate nicoleta, Martac Victor. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romane Documente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului, sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straine Documente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. bilan contabil la 31.12.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. prezentarea unei liste a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante, sau clienti privati; pentru demonstrarea experientei similare, ofertantul va prezenta cel putin un contract de furnizare a carui/caror valoare sa fie de cel putin 125000 lei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.11.2012 09:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer