Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie utilaj multifunctional de tip autogreder pentru intretinere pasuni/ fanete, pentru profilarea si nivelarea drumurilor de exploatare agricola si intretinerea santurilor si canalelor de scurgere a apelor


Detaliu pentru invitatia numarul 341359
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Balacita (Primaria Balacita)
Numar invitatie: 341359/21.12.2012
Denumire contract: Achizitie utilaj multifunctional de tip autogreder pentru intretinere pasuni/ fanete, pentru profilarea si nivelarea drumurilor de exploatare agricola si intretinerea santurilor si canalelor de scurgere a apelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Balacita (Primaria Balacita)Cod fiscal: 6304246, Adresa: Comuna Balacita, Balacita, Telefon: 0252356444, Fax: 0252356444
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Balacita, Balacita, Romania, cod postal: 227040, telefon: +04 252356444, fax: +04 252356444, persoana de contact: Vladuti Constantin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul primariei comunei Balacita, judetul Mehedinti, cod postal: 227040, telefon: +04 252356444, fax: +04 252356444
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie utilaj multifunctional de tip autogreder pentru intretinere pasuni/ fanete, pentru profilarea si nivelarea drumurilor de exploatare agricola si intretinerea santurilor si canalelor de scurgere a apelor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie utilaj multifunctional de tip autogreder nou - 1 bucata
II.1.6) CPV: 43220000-1 - Gredere si nivelatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 351, 120 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
7000 lei, cu declaratie tip IMM 3500 leiModul de constituire a garantiei de participare: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante - Formularul 11, Scrisoarile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau dupa caz, de o banca di strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania;b) pentru operatorii care constituie garantia de participare in euro - data de referinta o reprezinta cursul valutar al B.N.R din ziua publicarii invitatiei de participare;c) ordin de plata in contul autoritatii contractanted) un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 30 de zile de la data limita de depune a ofertelor.In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine suma conform art.278 1, din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Declaratie privind eligibilitatea - formularul 12A Se va completa declaratia referitoare la faptul ca ofertantul nu se afla in situatia prevazuta la art. 180, din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006- Declaratie pe propria raspundere - Anexa 5? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - formularul 12B;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formularul 12 C;? Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat)- Certificat de taxe si impozite localeDocumentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea exigibilitatii - eliberatede autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca situatia obligatiilor de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitatede autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentatein original, copie legalizata sau copie conform cu originalul la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.? Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta ? formularul 13Pentru persoane juridice straine aceste documente se vor prezenta insotite de traducere in limba romana de traducator autorizat, cu apostila si vor fi valabile la data deschiderii licitatiei.Persoane cu atributii de decidere : Vladuti Constantin - primar, Neo -Buruiana Ioana - secretar, Popa Constantin- viceprimar, Lungu Gheorghe - contabil, Vatasoiu Catalin - responsabil achizitii publice;Consilieri locali: Balasoiu Constantin, Popa Mirel, Graure Nicolae, Buga Marin, Liciu Gheorghe, Ciobanu Iulian, Calinoiu Paul, Buruiana Dorel, Fota Constantin Dan, Daogaru Marin. ? Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, care sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice, care le includ si pe cele ce fac obiectulprezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor;Certificatul constatator se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului prin semnatura si stampila continand mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice straine documentele care dovedesc forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului trebuie traduse in limba romana si legalizate. Toate celelalte acte cerute pentru ofertantii straini, din capitolele prezentei fise vor fi depuse sub forma de copie+traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabilBilanturile contabilela 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011 vizate si inregistrate de organele competente, in cazul in care publicarea este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, precumsioricealtedocumentelegaleedificatoareprincareofertantulisipoatedovedi capacitatea economico-financiara.Balanta contabila aferenta lunii decembrie 2011 in copie certificata conform cu originalul., Informatii privind cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 aniCompletarea formularului 2In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ ofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor livrari de Gredere si nivelatoare sau produsesimilareefectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
- Formularul 12 D
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.01.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.12.2012 09:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer