Achizitie publica - ACHIZITIE UTILAJ MULTIFUNCTIONAL NOU
Detaliu pentru invitatia numarul 355068
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355068/24.10.2013
Denumire contract: ACHIZITIE UTILAJ MULTIFUNCTIONAL NOU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Mera(Consiliul Local)Cod fiscal: 4350726, Adresa: Jud.Vrancea Com, Mera, Mera, Telefon: +40 0237631040, Fax: +40 0237631040
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Jud.Vrancea Com.Mera, Mera, Romania, cod postal: 625000, telefon: +40 0237631040, fax: +40 0237631066, persoana de contact: STICLARU ION
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Jud.Vrancea Com.Mera, sat Mera, Romania, cod postal: 625000, telefon: +40 0237631040, fax: +40 0237631066, persoana de contact: STICLARU ION
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE UTILAJ MULTIFUNCTIONAL NOU
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE UTILAJ MULTIFUNCTIONAL NOU PENTRU INTRETINEREA PASUNILOR DE PE RAZA COMUNEI MERA, JUDETUL VRANCEA -1buc
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 282, 258.06 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 5000 lei. Garantia de participare este obligatorie si se constituie, cel mai tarziu, pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul depunerii garantiei de participare in alta valuta, echivalenta in lei se va calcula la cursul lei/valuta comunicat de BCE (Banca Central-Europeana) cu cinci zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Ofertantii incadrati incategoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (legea nr. 346/2004) beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare printr-o dovada in conditiile legii nr. 346/2004 (Formular nr. 11). Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei-90 ZILE. Modalitatile de constituire a garantiei de participare - in contul RO18TREZ6915004XXX003164deschis la Trezoreria Municipiului Focsani - sunt cele prevazute la art. 86, alin. (1) din HG nr. 925/2006 (vezi si Formular nr. 12). Nota: operatorul economic poate alege sa constituie garantia de participare si in numerar, la casieria autoritatii contractante.Aut. contr. are dreptul de a retine garantia de participare, in conditiile prevazute de art. 87 din HG 925/2006, respectiv un procent din aceasta in conformitate cu art. 278 indice 1 din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Se solicita ca operatorii economici participanti la procedura sa nu se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta Declaratie privind eligibilitatea, Formular nr. 1. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate. In cazul in care exista tert sustinator, acesta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c) indice 1 si d) din OUG nr. 34/2006. 2. Se solicita ca operatorii economici participanti la procedura sa nu se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Formular nr. 2. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate. In cazul in care exista tert sustinator, acesta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c) indice 1 si d) din OUG nr. 34/2006. Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, dupa cum urmeaza: - Certificat de atestare fiscala pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, emis de Directia Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei; - Certificat de atestare fiscala pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului emis de Administratia Finantelor Publice pentru persoanele juridice. Documentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine (cerinta valabila si pentru sucursalele din Romania ale persoanelor juridice straine) vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si cel local, in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Documentele se vor atasa in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate. In cazul in care exista tert sustinator, si acesta va trebui sa prezinte documentele solicitate.Nota: in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiilor datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin. 4 din HG nr.925/20063. Se solicita Certificat de participare la procedura cu oferta independenta. Operatorii economici vor completa si prezenta Certificat de participare cu oferta independenta, Formular nr. 3, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010. 4. Se solicita ca operatorii economici participanti laprocedura sa nu se incadreze in situatiile prevazute la art. 69, indice 1, din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69, indice 1, din OUG nr. 34/2006, Formular nr. 4. Nota: In acest formular sunt nominalizate persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante care aproba si semneaza documente ce aulegatura cu atribuirea contractului (Sticlaru Ion-Primar; Macrinoiu Milica-Viceprimar; Druga Silvia-Secretar; Micu Elena-Contabil; Simion Miron, Serban Silviu, Mihaila Marin, Hotnog Marin, Zburlea Ana, Plop Costica, Minea Mariana, Buzatu Vasile, Sovejanu Gheorghe, Bogdan Sita, Gheorghita Marin, Sticlaru Doinita-Consilieri locali). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate. In cazul in care exista tert sustinator, si acesta va trebui sa prezinte documentele solicitate. Cerinta obligatorie pentru persoane fizice/juridice romane si/sau straine. Pentru persoane fizice/juridice romane se solicita Certificat constatator emis de ONRC, sau echivalent, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic ? in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa domeniul de activitate al operatorului economic corespunzator obiectului supus procedurii de achizitie. Informatiile cuprinse in respectivul document trebuie sa fie reale/valabile la data-limita de depunere a ofertelor. Nota: In cazul in care operatorul economic clasat pe primul loc in urma evaluarii a depus in cadrul ofertei certificatul constatator in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta ii va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata. Pentru persoanele fizice/juridice straine se solicita documente necesare pentru dovedirea unei forme de inregistrare/atestare ori a apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata. Nota: In cazul unei asocieri, cerintele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta: Nr. 1-Informatii privind cifra de afaceri globala aferenta ultimilor 3 ani (2010, 2011, 2012).Nr.2-Cifra de afaceri, globala (media anuala), pe ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012): minimum 400.000 lei, conform art. 9, lit. b din HG nr. 925/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita ca operatorul economic sa faca dovada faptului ca are capacitatea tehnica si/sau profesionala de a executa si duce la bun sfarsit obligatiile contractuale. Se solicita informatii privind: 1. Experienta similara.Cerinte obligatorii: 1.1. Completarea si prezentarea Declaratie privind Listaprincipalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Formular nr. 6, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; 1.2. Se solicita ca experienta similara derularea, in ultimii 3 ani, a maximum 2 furnizari de produse, care au avut ca obiect livrarea de produse similare, cu valoare cumulata deminimum 280.000 lei fara TVA. a) furnizarile de produse pot fi finalizate sau in derulare la data-limita de depunere a ofertelor, pentru fiecare prezentandu-se Formular nr. 7, Experienta similara; b) se vor prezenta copiilizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? ale documentelor/contractelor/proceselor-verbale de receptie/recomandarilorprivitoare la furnizarile de produse cuprinse in Formularul nr. 7, Experientasimilara. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Nota: In cazul uneiasocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate, iarcerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a tuturor resurselor membrilor grupului de operatori economici. In cazul in care, operatorul economic participant la procedura beneficiaza de sustinerea unuitert atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului /ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea dinprocedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c)indice 1 si d) din OUG nr. 34/2006.2. Resurse umane. Cerinta obligatorie: se va prezenta o Declaratie privind personalul alocat pentru indeplinireacontractului, Formularul nr. 8, unde se vor nominaliza: -persoana/persoanele responsabile cu Controlul calitatii (desemnata/desemnate la nivelul operatorului economic in a carui/carorsfera de atributii intra si prezentul contract sau desemnata/desemnate exclusiv pentru acest contract); - persoana/persoaneleresponsabila/responsabile cu punerea in functiune; - persoana/persoaneleresponsabile cu instruirea personalului de exploatare; - persoana/persoanele responsabile cu service-ul pe zona jud. Vrancea. Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii, ISO 9001 :2000 (2008) sau echivalent, pentru un domeniu ce include activitatile necesare prezentei proceduri.Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare, exceptie facand cei care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.(www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.11.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.11.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2013 15:41