Achizitie publica - Achizitie utilaj multifunctional si furnizare bunuri pentru dotarea centrului de asistenta dupa programul scolar si a caminului cultural din cadrul obiectivului de investitii: ?Modernizare drumuri comunale, infiintare si dotare centru de asistenta dupa pr
Detaliu pentru invitatia numarul 326426
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326426/14.05.2012
Denumire contract: Achizitie utilaj multifunctional si furnizare bunuri pentru dotarea centrului de asistenta dupa programul scolar si a caminului cultural din cadrul obiectivului de investitii: ?Modernizare drumuri comunale, infiintare si dotare centru de asistenta dupa programul scolar tip after school, reabilitare si modernizare camin cultural pentru conservarea si promovarea culturii traditionale si achizitie utilaj pentru serviciul de gospodarire comunala, comuna Cleja, judetul Bacau?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CLEJA (Consiliul Local Al Comunei Cleja)Cod fiscal: 4455536, Adresa: comuna Cleja, judetul Bacau, Cleja, Telefon: 0234/253012, Fax: 0234/253222
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Cleja, judetul Bacau, Cleja, Romania, cod postal: 607105, telefon: +40 234253012, fax: +40 234253222, persoana de contact: ION JOCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Cleja, judetul Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie utilaj multifunctional si furnizare bunuri pentru dotarea centrului de asistenta dupa programul scolar si a caminului cultural din cadrul obiectivului de investitii: ?Modernizare drumuri comunale, infiintare si dotare centru de asistenta dupa programul scolar tip after school, reabilitare si modernizare camin cultural pentru conservarea si promovarea culturii traditionale si achizitie utilaj pentru serviciul de gospodarire comunala, comuna Cleja, judetul Bacau?.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie utilaj multifunctional si furnizare bunuri pentru dotarea centrului de asistenta dupa programul scolar si a caminului cultural din cadrul din cadrul proiectului integrat. Pentru caminul cultural se vor oferta si urmatoarele bunuri a caror specificatii tehnice se regasesc in caietul de sarcini: decoruri scena, cortina cu deschidere stanga-dreapta, reflectoare sala tip spot light, statie sonorizare, boxe, recordere, microfoane, costume populare si instrumente muzicale.
II.1.6) CPV: 43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 528, 438 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este in valoare de 8.000 lei pentru Lotul I, 360 lei pentru Lotul II, 1.600 lei pentru Lotul III si 400 lei pentru Lotul IV. Perioada de valabilitate a garantiilor de participare este de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare poate fi constituita prin: -ordin de plata (in care se specifica destinatia) RO75TREZ0705006XXX000673 - deschis la Trezoreria Bacau Est cod fiscal 4655536 ? copie lizibila dupa OP cu stampila bancii;
-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in original;
-in numerar, la casieria autoritatii contractante, in cazul in care valoarea garantiei de participare esteIII.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: - Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 1 ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, completat in original, datat, semnat, prin care sa se ateste faptul ca ofertantul in ultimii 5 ani de activitate nu a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.- Aceasta declaratie trebuie prezentata in mod obligatoriu, daca este cazul, si de tertul sustinator.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cerinta 2Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 1 ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, completat in original, datat, semnat.-Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare din urmatoarele situatii: -a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;
-nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
-in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
-a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
-prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.-Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social si punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate), in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa plata obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat, legalizate), in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa plata obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentru persoanele juridice straine se solicita prezentarea certificatelor in original sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va redacta o declaratie pe propria raspundere prin care va specifica faptul ca nu se afla in nici una din situatiile de la punctul 2.Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Atentie! In cazul neprezentarii declaratiei si certificatelor ofertantul/candidatul/concurentul va fi declarat inacceptabil.Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere in care va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu Formularul nr. 2 ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura completat in original, datat, semnat si stampilat.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cerinta 3Operatorii economici ofertanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile articolului 69 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia de conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: -Joca Ion ? primar;
-Hoborici Valentin -presedinte comisie evaluare cu drept de vot (viceprimar);
-Benchea Alina Valentina ? membru comisie evaluare (consilier primaria Cleja);
-Prepelita Petronela - membru comisie evaluare (responsabil achizi?ii publice).Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: -Toti operatorii economici participanti la procedura, indiferent de calitatea acestora (ofertant/ofertant candidat/ofertant asociat/subcontractant) vor trebui sa respecte art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 modificata si completata, conform caruia ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.? In acest sens ofertantii vor completa Formularul nr. 17 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atasat prezentei.Cerinta 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa completeze certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Fiecare ofertant/candidat la procedura va prezenta certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta, completat conform Ordinului 314/2010 emis de A.N.R.M.A.P si atasat prezentei (Formular nr. 16 - Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta).Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate: Operatorii economici ofertanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de a furniza bunurile ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Daca exista incertitudini referitoare la documentele prezentate de ofertanti, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Modalitati de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: ? prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si valabil la data depunerii ofertei din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului (codurile CAEN) ? cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie. Acesta se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.? documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Pentru persoanele juridice straine ? autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat.Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare celei de furnizare a bunurilor ce fac obiectul contractului de furnizare sau echivalentul acesteia raportat la tara in care isi desfasoara activitatea.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
Capacitatea economica si financiara
-minim 36.000 lei pentru lotul II;
-minim 160.000 lei pentru lotul III;
-minim 40.000 lei pentru lotul IV.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 (Experienta similara)Se va prezenta o declaratie insotita de lista principalelor contracte de furnizare in ultimii 3 ani.Operatorii economici trebuie sa prezinte- cel putin 1 contract de furnizare care sa confirme livrarea de produse similare celor care fac obiectul prezentei proceduri cu o valoare de minim 400.000 lei fara TVA ? pentru lotul I;
- cel putin 1 contract de furnizare care sa confirme livrarea de produse similare celor care fac obiectul prezentei proceduri cu o valoare estimata de minim 18.000 lei fara TVA - pentru lotul II;
- cel putin 1 contract de furnizare care sa confirme livrarea de produse similare celor care fac obiectul prezentei proceduri cu o valoare estimata de minim 80.000 lei fara TVA - pentru lotul III;
- cel putin 1 contract de furnizare care sa confirme livrarea de produse similare celor care fac obiectul prezentei proceduri cu o valoare estimata de minim 20.000 lei fara TVA - pentru lotul IV., Cerinta 2 (Echipamente necesare pentru executarea contractului)Operatorii economici trebuie sa prezinte o declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa capacitatea tehnica a acestora., Cerinta 3 (Personal de care dispune operatorul econonic in vederea derularii contractului)Pentru loturile I, II si III ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine minim 2 persoane de specialitate pentru operatiunea de montare, punere in functiune si service pentru bunurile ce vor fi livrate.Pentru lotul IV ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine minim 1 persoana de specialitate pentru operatiunea de montare, punere in functiune si service pentru bunurile ce vor fi livrate., Cerinta 4 (Informatii privind subcontractantii), Cerinta 5 (Informatii privind asocierea)Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligate sa isi prezinte asocierea intr-o forma legalizata. Fiecare dintre acestea isi asuma obligatia pentru oferta comuna si raspunde pentru orice consecinte ale viitorului contract de achizitie publica, Cerinta 6 (Informatii privind insusirea clauzelor contractuale din cadrul contractului de furnizare)Insusirea clauzelor contractuale din cadrul contractului de furnizare de reprezentantul operatorului economic, imputernicit sa semneze oferta si sa angajeze ofertantul in procedura de achizitie pentru atribuirea contractului de furnizare respectiv.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termenul de livrare (exprimat in zile calendaristice)
40
Descriere: Componenta tenica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 15:01