Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie utilaje agricole : cultivator selector , sapa rotativa , grapa cu colti


Detaliu pentru invitatia numarul 330869
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: STATIUNEA DE CERCETARE-DEZVOLTARE AGRICOLA TULCEA
Numar invitatie: 330869/02.07.2012
Denumire contract: Achizitie utilaje agricole : cultivator selector , sapa rotativa , grapa cu colti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSTATIUNEA DE CERCETARE-DEZVOLTARE AGRICOLA TULCEACod fiscal: RO 2375759, Adresa: soseaua Agighiol, km 8, Tulcea, Telefon: 0240/549510, Fax: 0240/549510
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: soseaua Agighiol, km 8, Tulcea, Romania, cod postal: 827236, telefon: +40 0788744103, persoana de contact: VALENTINA PROCOP, HAGIU RODICA (0721299581)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Soseaua Agighiol, km 8, Tulcea, Romania, cod postal: 827236,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (statiune cercetare agricola)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie utilaje agricole : cultivator selector , sapa rotativa , grapa cu colti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Utilaje agricole : cultivator selector , sapa rotativa , grapa cu colti .
II.1.6) CPV: 16000000-5 - Utilaje agricole (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 130, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 1.300RON pentru IMM-uri si2600 RONpentru ceilalti operatori economici.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO66TREZ6415006XXX000159 deschis la Trezoreria Tulcea , Beneficiar: STATIUNEA DE CERCETARE-DEZVOLTARE AGRICOLA TULCEA, cod fiscal RO24771312;
- se prezinta O.P. confirmat debanca emitenta - copia documentului, - depunerea unei sume in numerar la casieria autoritatii contractantesau- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezintain original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus (respectiv :60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor). Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art. 278. 1 din OUG nr. 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind eligibilitatea, in original. Completare formular 2.Cerinta nr. 2 : Neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181. Completare formular 3.- prezentare certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 30.04.2012, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?- prezentare certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 30.04.2012, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?;Cerinta nr. 3Participarea la procedura cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- prezentare Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, in original. Completare formular 4.Cerinta nr.4 : Neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in original. Completare formular 5.Persoanele din partea autoritatii contractante care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire : Procop Valentina , Ioan Valeriu , Chirilov Constantin , Cirjan Tudora . Cerinta nr. 1Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC : - prezentarea certificatului constatator emis de O.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, emis cucel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindcapacitatea tehnica- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 1Se solicita prezentarea documentelor care dovedesc standardele de asigurare a calitatii: ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este accesibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.07.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.06.2012 16:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer