Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE UTILAJE AGRICOLE


Detaliu pentru invitatia numarul 321179
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Stoenesti (Primaria comunei Stoenesti jud. Arges)
Numar invitatie: 321179/02.03.2012
Denumire contract: ACHIZITIE UTILAJE AGRICOLE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Stoenesti (Primaria comunei Stoenesti jud. Arges)Cod fiscal: 4122426, Adresa: Loc. Stoenesti, judetul Arges, Stoenesti, Telefon: 0722254764, Fax: 0248/550150
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Loc. Stoenesti, judetul Arges, Stoenesti, Romania, cod postal: 117675, telefon: +40 248550150, fax: +40 248550150, persoana de contact: MARIN ION
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Stoenesti, com Stoenesti jud Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE UTILAJE AGRICOLE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE UTILAJE AGRICOLE (TRACTOR, REMORCA, PLUG CU 3 TRUPITE SI LAMA DE DEZEPEZIRE)
II.1.6) CPV: 16710000-5 - Tractoare agricole cu insotitor uman (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3000 lei. Perioada de valabilitate este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire este conform art 86 al 1 din HG 925/2006 sau numerar la caseria autoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: Declaratie privind eligibilitatea ? formular anexat;Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr.34/2006- formular anexatCerinta obligatorie: Declaratie participant cu oferta independenta la licitatii conform Ord ANRMAP 314/2010Declaratie neincadrare in prevederile art 69`1 din OUG 34/2006. Persoanele cu functii de decizie in derularea procedurilor de achizitii publice sunt: Primar: Marin Ion, Viceprimar: Luca Ion, Secretar: Stroe LidiaContabil: Ionescu DoinaCertificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara datei limita de primire a ofertelor Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in termen de valabilitate la data limita de primire a ofertelor(in original sau copie );In situatia in care ofertantul desemnat castigator a prezentat documentul in copie acesta va fi notificat sa prezinte documentul in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nivel minim impus: Realizarea unei cifre de afacerimedii globale anualepe cel multultimii 3 ani egala sau mai mare de300000 lei.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) cifra medie de afaceri se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat.Cursul de schimb pentru alte valute va fi cursul mediu BNR din anul respectiv.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: experienta similara in furnizarea de utilaje agricole in valoare totalade minim 150000 lei fara TVA, dovada existentei a minim 3 centre de service mobil pentru deplasarea in perioada de garantie in vedere asigurarii interventiilor de service si pentru asigurarea reviziilor"
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2012 21:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer