Achizitie publica - Achizitie utilaje agricole necesare Primariei Rediu
Detaliu pentru invitatia numarul 341694
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341694/11.01.2013
Denumire contract: Achizitie utilaje agricole necesare Primariei Rediu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA REDIUCod fiscal: 3126870, Adresa: CONSILIUL LOCAL REDIU ; COM . REDIU ; JUD. GALATI;, Rediu, Telefon: 0236/330049;0236/330355, Fax: 0236/330355
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA REDIU, JUDETUL GALATI;, Rediu, Romania, cod postal: 807255, telefon: +40 236330049/+40 236330355, fax: +40 236330355, persoana de contact: ERSILIA DIACONU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA REDIU, JUDETUL GALATI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie utilaje agricole necesare Primariei Rediu
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de utilaje agricole conform caietului de sarcini atasat, prin leasing pe 4 ani cu optiune de cumparare, cu o rata estimata lunara de 3.493 lei.
II.1.6) CPV: 16000000-5 - Utilaje agricole (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 167, 669 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare?2.000 lei (in cazul IMM-urilor 50%). Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare-90 zile?de la termenul limita de depunere/primire a ofertei. In cazul S.G.B. emise de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia. Modul de constituire a garantiei de participare conform art.86 alin.(1) din H.G.9256/2006 actualizata: -prin virament bancar in contul RO11TREZ3065006XXX004847 la Trezoreria Judetului Galati; -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original conform Formular 10.Garantia de participare se poate depune si in valuta.Echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.- In cazul respingerii unei contestatii de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in functie de valoarea estimata a contractului, suma care se va calcula corespunzator, in conformitate cu art. 278^1 alin (1) din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% (2, 5 % in cazul IMM-urilor) din pretul contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu art.90 din HG nr.925/2006: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) din H. G. nr. 925 /2006 se aplica in mod corespunzator. In cazul S.G.B. emise de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratie privind eligibilitatea; Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006.Completare Formular 12A (declaratie privind eligibilitatea)(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular);Cerinta nr.2-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Completarea formularului Declaratie 2B-Prezentare certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, formulare tip emise de organismele competente din tara, care trebuie sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)-Prezentare certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata la bugetul general consolidat-formulare tip emise de organismele competente din tara, care trebuie sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se deschid ofertele(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular);Cerinta nr. 3-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale petru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta; Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Cerinta nr.4: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69.1*) (evitarea conflictului de interese) din O.U.G.nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completare declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art.69.1*) din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: CONSILIERI JUDETENI: BALAN COSTICA, BANUC NICU, BOCANIALA MIHAI, BURUIANA DIDINA, BURUIANA GHEORGHI, DAJBOG ROMICA, DUMITRACHE MARIA, GRECU FLORENTINA, MIHAI GHEORGHE, UNGURIANU NICOLAE, SANDU GHITA; Mihai Fanel-primar, Mihai Gheorghe- viceprimar, Diaconu Ersilia - secretar.(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie) Cerinta nr. 1-Persoane juridice romane-obiectul de activitate al ofertantului include livrarea/comertul de produse ce fac obiectul achizitiei publice-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii;Pentru persoane juridice romane: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, care sa contina date reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, in copie conform cu originalul. (in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Obiectul de activitate, cod CAEN inscris in certificatul constatator, trebuie sa aiba corespondenta cu obiectul contractului ce se va atribui.Cerinta nr. 2Persoane juridice/fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare-documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in copie conform cu originalul.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a documentelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani Declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani Cifra de afaceri globala va fi mai mare decat :170.000 lei fara TVA.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, Cerinta nr.2: Experienta similara: Operatorul economic sau membrii asocierii impreuna, vor prezenta copii lizibile cu mentiunea conf. cu originalul de pe parti relevante ale contractelor (maxim 3)/Copie dupa procesul verbal de receptie partial sau proces verbal la terminarea serviciilor/proces-verbal de receptie finala a contractului prezentata ca experienta similara/recomandare din partea beneficiarului/certificat de indeplinire a obligatiilor contractuale eliberat in conf. cu prevederile art.97.1 din HG 925/2006 pentru maxim 3 contracte de furnizare produse, incheiate in ultimii 3 ani (ultimii 3 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor), pentru a demonstra experinta similara, in valoare totala de minim 100.000 lei, exclusiv TVA.Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila"conform cu originalul".Persoanele juridice straine vor atasa copii dupa documente similare, insotite de traducere autoriza Cerinta nr.1 Standarde de asigurarea calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.01.2013 15:29