Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie utilaje ,echipamente tehnice cu montaj in cadrul proiectului Reabilitarea ,extinderea si echiparea scolii generale Floresti nr 1,com Tintareni,jud gorj


Detaliu pentru invitatia numarul 340287
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Tantareni
Numar invitatie: 340287/29.11.2012
Denumire contract: Achizitie utilaje , echipamente tehnice cu montaj in cadrul proiectului Reabilitarea , extinderea si echiparea scolii generale Floresti nr 1, com Tintareni, jud gorj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna TantareniCod fiscal: 4666401, Adresa: sat Tantareni, com. Tantareni, jud. Gorj, tantareni, Telefon: 0253473109, Fax: 0253473109
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Tantareni, com. Tantareni, jud. Gorj, tantareni, Romania, cod postal: 217535, telefon: +40 253473109, fax: +40 253473109, persoana de contact: Maria Vasilescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI TINTARENI, SAT TINTARENI, JUD GORJ
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie utilaje , echipamente tehnice cu montaj in cadrul proiectului Reabilitarea , extinderea si echiparea scolii generale Floresti nr 1, com Tintareni, jud gorj
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona urmatoarele echipamente- utilaje- pentru extindere scoala: 1.centrala termica cu combustibil gazos 65kw-1 buc conform fisa twehnica nr12.vas expansiune 30 lbuc conform fisa tehnica nr 23.pompa recirculare 1 buc conform fisa tehnica nr 3- pentru sala de sport1.Centrala termica cu combustibil gazos 45kw conform fisa tehnica nr 42.vas expansiune 20 l 1 buc conform fisei tehnice nr53.pompa recirculare - 1 buc conform fisei tehnice nr 6
II.1.6) CPV: 39715210-2 - Echipament de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 39, 450 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-cuantumul :400 lei-Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei , respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire (conform prevederile art86 alin1din HG925/2006 cu modificarile si copletarile ulterioare)a)virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original(Formular 3 din Sectiunea Formulare)b)depunere in numerar la casier, - In cazul indeplinirii conditiilor prevazute de art. 278A1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma care va fi retinuta de autoritatea contractanta din valoarea garantiei de participare este : nu este cazul- In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, aceasta se poate realiza in cont de virament: , deschis la Trezoreria Tg Carbunesti.- In cazul unei garantii de participare in Euro, echivalenta se va face la cursul Euro din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului(exclusiv TVA).Mod de constituire: conform prevederilor art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care se va opta pentru constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr. 10.1din Sectiunea Formulare;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr.10.2 din Sectiunea Formulare;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: completare Formular nr. 12C din Sectiunea Formulare;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: completare Anexa - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta din Sectiunea Formulare;5. Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese: Completare Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare. Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: VASILESCU MARIA ?PRIMAR, CIOBANU CRISTIAN SECRETAR COMUNA, GHIBUSI SIMONA SEF BIROU CONTAB, ION MARIANA INSPECTOR, SMARANDA ANDREIA INSPECTOR ACHIZITII PUBLICE, IONESCU ION CONSILIER LOCAL, TURCULETU VIOREL CONSILIER LOCAL , ARPEZEANU CRISTINA -CONSILIER LOCAL, ! Conform Ordinului nr. 170/2012, in aplicarea prevederilor art. 691 din ordonanta de urgenta, autoritatea contractanta are obligatia de a preciza in documentatia de atribuire persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica ? ne referim la persoanele care aproba bugetul aferent achizitiei in cauza.6. Certificate de atestare fiscala privind indeplinireaobligatiilor de plata: Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: -Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al asocierii.Nota: Va exclus din procedura de atribuire aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevzute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulteioare. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: - Pentru persoane juridice /fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", sa fie valabil ladata limita dedepunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii.- Pentru persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate. Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: . Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii trei aniCompletare Anexa nr. 11- Informatii generale din Sectiunea Formulare.Nivelul minim al cifrei medii de afaceri globala pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie egal sau mai mare decat 78.900 lei (exclusiv TVA), respectiv 17.394 Euro (1 Euro= 4, 4358lei la data de 31.10.2012);In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va completa Anexa nr. 11 din Sectiunea Formulare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 aniSe va completa Anexa nr.12?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani ., 2. Experienta similara: Ofertantul are obligatia de a a face dovada furnizarii in ultimii 3 ani de produse similare cu obiectul contractului, incluse in cadrul a maxim 2 contracte, care vor avea ca obiect furnizarea de echipamente pentru incalzire centrala, cu o valoarea cumulata minima de 39.400 lei (excl. TVA), experinta similara livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul., Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant pentru asigurarea controlului calitatiiSe va completa Anexa nr. 17 ? Informatiireferitoare la personalul de conducere.Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului se vor prezenta CV-ul, in original, semnat si datat (Formular nr. 6 )., 4. Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante.Pentru produsele ofertate se vor prezenta certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora, 5. Descrieri si fotografii ale produselor ofertateSe vor prezenta descrieri si fotografii ale produselor ofertate.In situatia in care autoritatea va solicita acest lucru, ofertantii trebuie sa demonstreze autenticitatea documentelor prezentate Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatea care face obiectul prezentei proceduri (ISO 9001:2008 sau echivalent). Se vor prezenta Certificate, documente, alte dovezi
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: GRATUIT DIN SEAP SAU SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 28.11.2012 14:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer