Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie utilaje in comuna Apateu, judetul Arad


Detaliu pentru invitatia numarul 310787
Autoritate contractanta
COMUNAAPATEU
Cod de identificare fiscala: 3519372
Adresa: APATEU , NR.364, Apateu
Telefon: 0257 /327 301
Fax: 0257 / 327 301
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie utilaje in comuna Apateu, judetul Arad
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 42418000-9 - Utilaje de ridicare, de manipulare, de incarcare sau de descarcare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie utilaje in comuna Apateu, judetul Arad
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 22.08.2011 11:44
Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Apateu, loc. Apateu, nr. 364, jud. Arad
Data si ora deschiderii ofertelor: 05.09.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Apateu, loc. Apateu, nr. 364, jud. Arad
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 406, 941 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
decl.priv.sit.pers.a op.econ;certif.de cazier fiscal al pers. jurid.;certif.ANAF si locale; certif.ORC cu activ.autorizata cf.CAEN 2892sau 4663 sau 2830 sau 4661sau orice alt cod CAEN relevant in raport cu obiectul procedurii;fisa info.gen;cifra medie de afaceri 2008-2010 va fi cel putin de: 790.000 lei pt.utilajele mari (lotul I)si 23.500 lei pt.utilajele mici (lotul II); bilant cont.2008-2010;lista princ.livrari de produse in ultimii 3 ani; exp.sim: max.2 contracte finaliz.sau in curs de finalizare cu val.cumulata sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a lotului pentru care se depune oferta;ISO 9001/echivalent; ISO 14001/echivalent
SEAP. Garantia de participare este a) pentru utilajele mari (lotul I): 7.900 lei;b) pentru utilajele mici (lotul II): 238 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer