Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie utilaje pentru interventii in situatii de urgenta in comuna Desesti, jud.Maramures


Detaliu pentru invitatia numarul 342162
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Desesti(Primaria Comunei Desesti)
Numar invitatie: 342162/29.01.2013
Denumire contract: Achizitie utilaje pentru interventii in situatii de urgenta in comuna Desesti, jud.Maramures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Desesti(Primaria Comunei Desesti)Cod fiscal: 3627200, Adresa: Str. Principala nr. 190, Desesti, Telefon: +40 262372601, Fax: +40 262372601
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala nr. 190, Desesti, Romania, cod postal: 437135, telefon: +40 262372601, fax: +40 262372601, persoana de contact: Gheorghe Bohotici
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Principala nr. 190, Desesti, Romania, cod postal: 437135, telefon: +40 262372601, fax: +40 262372601, persoana de contact: Gheorghe Bohotici
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie utilaje pentru interventii in situatii de urgenta in comuna Desesti, jud.Maramures
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea unui utilaj excavator - buldoexcavatorFurnizarea unui sistem de combatere a incendiilor (ATV)? vehicul pentru orice tip de teren
II.1.6) CPV: 43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 369, 495 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot1:1.700 lei; Lot 2:5.600 lei . Garantia de participare se va constitui prin virament bancar in contul Primariei comunei Desesti, deschis la TREZORERIA SIGHETU MARMATIEI, nr. RO07TREZ43721360250XXXXX, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul formularii unei contestatii si respingerii acesteia de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma calculata conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de IMM, in conformitate cu Legea 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, vor prezenta dovada constituirii garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala a acesteia, insotita de Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM. In cadrul instrumentului de garantare trebuie sa fie prevazuta in mod expres situatia retinerii in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din val. contractului fara TVA.Perioada de valab: durata contractului.Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara sau de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la disp.autor.contractante.Suma initiala care se depune in contul de disponibil este de minim de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta va alimenta contul prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite pana la concurenta sumei stabilite drept garantie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Fiecare dintre documentele mentionate mai jos va fi prezentat ca document original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele din aceasta sectiune.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare..Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul 4;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul 5;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazulConfirmarea platii obligatiilor la bugetul de stat.Cerinta minima: prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a unui Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele - formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul local.Cerinta minima: prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a unui Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetelelocale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele - formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezidentEvitarea conflictului de intereseDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare. Acesta declarative se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul. In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Bohotici Gheorghe, primar; Pop Ioan, viceprimar; Roman Petre, Secretar al comunei; Tupita Gheorghe, inginer; Pop Vasile, inspector; consilieri locali: Balin Ioan, Bud Ioan Dorel, Chira Vasile, Hotea Dorel, Pop Ioan, Pop Gheorghe, Tupita Gheorghe, Tintas Viorel, Vancea Gheorghe, Verdes VasileCerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul 13.Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la Procedura (datata, semnata si parafata).Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul 6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (datat, semnat si parafat), completat in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul 7. Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Cerinta minima: Prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a Certificatului constatator emis de ONRC. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.Persoane fizice romaneCerinta minima: Prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a unui document cum ar fi: Autorizatie de functionare / altele echivalentePersoane juridice/fizice straineCerinta minima: Prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal, a unor documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Documentelor prezentate li se vor alatura traducerile autorizate ale acestora in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Informatii privind cifra de afaceri globale pe ultimii 3 ani, respectiv 2010, 2011 si 2012 (pentru fiecare lot). Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: anul 2010:1 euro=4, 2099 lei; 2011:1 euro=4, 2379 lei;2012:1 euro=4, 4560 lei.Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani va fi egala sau mai mare de100.000 lei ? pentru Lot 1Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani va fi egala sau mai mare de300.000 lei ? pentru Lot 2In cazul unei asocieri cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 Experienta similara. Furnizarea in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, a unor produse similare cu o valoare cumulata de cel putin: Lot 1-50.000 lei, Lot 2 -200.000 lei.Convertirea in lei/euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu anual lei/valuta al BNR: 2010:1 euro=4, 2099 lei;2011:1 euro=4, 2379 lei;2012:1 euro=4, 4560 lei. Pentru fiecare lot se prezinta Lista cu principalele furnizari de produse similare in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea a cel putin un certificat / document (constatator/recomandare/proces verbal de receptie) emis sau contrasemnat de catre o autoritate ori de catre clientul beneficiar, Cerinta nr.2 Informatii privind asociatii (pentru fiecare lot)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 28.01.2013 16:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer