Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie utilaje pentru intretinere drumuri


Detaliu pentru invitatia numarul 196683
Autoritate contractanta
Comuna Copalnic Manastur (Consiliul Local)
Cod de identificare fiscala: 3695115
Adresa: Copalnic Manastur, nr. 225 A, jud. Maramures, Copalnic-Manastur
Telefon: 0262-497003
Fax: 0262-497455
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie utilaje pentru intretinere drumuri
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 43315000-4 - Compactoare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie cilindru vibrocompactor cu pneuri - second hand.Perioada de fabricatie 1995 - 2006.Perfecta stare de functionare
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 28.02.2009 15:30
Data limita de depunere a ofertelor: 11.03.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Copalnic Manastur, nr. 225 A, jud. Maramures
Data si ora deschiderii ofertelor: 11.03.2009 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Copalnic Manastur, nr. 225 A, jud. Maramures.Participa delegati ai ofertantilor cu imputernicire , in original si act de identitate precum si reprezentanti ai UCVAP.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 1, 100, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Media cifrei de afaceri in ultimii 3 ani, minim 500.000 lei;
- plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si bugetele locale, la data de 31.12.2008;
-bilant contabil la data de 31, 12, 2008, depus si vizat de DGFP competenta;
- documente e provenienta pentru utilajul ofertat;
-carte tehnica si carte service pentru utilajul livrat;
- garantie pentru utilajul furnizat minim 12 luni de la livrare;
- garantie de participare 1000 lei, constituita prin scrisoare de garantie bancara ( formular 11) sau numerar la caseria AC;
CS si DA se pot obtine de la sediul autoritati contractante, pana in data de 09.03.2009, ora 13.00.Pret si modalitate de plata: 100 lei, in numerar la caseria autoritatii contractante.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer