Achizitie publica - Achizitie utilaje si echipamente pentru DRDP Cluj
Detaliu pentru invitatia numarul 329415
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329415/13.06.2012
Denumire contract: Achizitie utilaje si echipamente pentru DRDP Cluj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Decebal nr.128 jud.Cluj, CLUJ-NAPOCA, Romania, cod postal: 400205, telefon: +40 0264432552, fax: +40 264432446, persoana de contact: Departamentul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DRDP Cluj, str.Decebal nr.128, et.II - Sala Mare jud.Cluj, CLUJ-NAPOCA, Romania, cod postal: 400205, telefon: +40 0264432552, fax: +40 264432446,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie utilaje si echipamente pentru DRDP Cluj
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: DRDP Cluj achizitioneaza utilaje si echipamente pentru lucrari de intretinere a drumurilor, dupa cum urmeaza: placa compactoare vibranta; echipament de profilat santuri, pompa de spalat autoturisme sub presiune si masina de taiat asfalt si beton.
II.1.6) CPV: 43315000-4 - Compactoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 185, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita gar.de participare (G.P.), eliberata in numele ofertantului, care va fi emisa de catre o soc. bancara/soc.asigurari, in cuantum de: 1.850 lei, impartita astfel: Lot1=680lei; Lot2=1000lei; Lot3=50lei; Lot4=120lei. IMM-urile beneficiaza de 50% reducere. Per.de valab.a GP va fi cel putin egala cu per. de valab.a ofertei, adica 90 de zile.Gar.de particip.se poate depune prin: a)Instrument de garantare (emis de o banca sau o soc. de asig.)-original -Formular III.1./6 - functie de persoana juridica care o emite(nu se admit copii) sau b)Ordin de plata sau fila cec ?confirmat de banca- original/copie.Contul IBANnr. RO07 RNCB 0106 0266 0575 0001 deschis la B.C.R. sucursala Cluj. Declaratie pe proprie raspundere -Form.III.1.1/a.Conform art.278^1/OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului din G.P. suma de: 1.850 lei, impartita astfel: Lot1=680lei; Lot2=1000lei; Lot3=50lei; Lot4=120lei. Nota: a) G.P. emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. b)G.P.trebuie sa fie irevocabila. In orice situatie, G.P.trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor ? in sedinta de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Este de 5% din val.atribuita a contr.(IMM-urile beneficiaza de 50% red.).Gar.de buna ex.se va constitui prin: Instr.de garantare emis in cond. leg.de o soc.bancara sau societ. de asigurari sau Retineri succesive din sumele datorate pt.facturi partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia aut.contr, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administr.acestuia un cont de disponibil. distinct.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contract. Nota: Daca se alege varianta prin retineri succesive, ofertantul declarat castigator va trebui sa depuna documentul, ,Angajament???Form.III.1.1/b1. Gar.de buna ex.se va executa neconditionat(art.86 alin3 lit.b)?acest lucru trebuie prevazut in Instr. de garantare.Garantia este irevocabila - acest lucru trebuie prevazut in Instrum. de garantare.Modul de restituire a Gar.de buna ex.: conform art.92 din H.G.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil pe anii2009, 2010si Balanta de verificare pe luna decembrie 2011, vizate si inregistrate la organele competente, in conformitatecu prevederile legale in vigoare., Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani: 370.000 lei fara TVA, reprezentand 84.588, 83 euro fara TVA (Curs BNR din data de 12.04.2012 , 1 euro= 4, 3741 lei), impartita pe loturi astfel: Lot1=136.000lei; Lot2 = 200.000lei; Lot3=10.000lei; Lot4=24.000lei. NOTA: IMM-urile beneficiaza de 50 % reducere, Informatii suplimentare/Detalii, Autoritatea contractanta accepta sustinerea capacitatii economico-financiare a ofertantului/ candidatului, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva ? art. 186/OUG 34/2006., Informatii suplimentare/Detalii, Informatii suplimentare/Detalii
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Ofertantul trebuie sa prezinte a)Inform.gen.privind indeplinirea cerintelor tehnice/profesionale pt. ofertant, ofertant asociat. b)Centralizator privind inform. gen.privind indeplinirea cerintelor tehnice/profesionale in cazul asocierii, Cerinta 2: O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani pt.ofertant, ofertanti asociati. Daca ofertantul, ofertantii asociati nu au vechime 3 ani, se va prezenta lista furnizarilor de produse de la infiintare., Cerinta 3: Experienta similara: Val.min. a experientei similare pe loturi este urmatoarea: Lot1= 34.000lei, respectiv 7.773, 03 euro ; Lot2 = 50.000lei, respectiv 11.430, 92euro; Lot3= 2.500lei, respectiv 571, 55euro; Lot4= 6.000lei, respectiv 26.244, 6.(Curs BNR din data de 12.04.2012, 1euro = 4, 3741ei).Ofertantul trebuiesa prezinte: a) Formularele solicitate in sectiunea , ,Formulare'' privind experienta similara. b)Copie dupa document/contract(pag.1 si ultima)/proces -verbal de receptie nominalizate ca experienta similare c)Recomandare (Document constatator)din partea beneficiarilor care sa ateste desfasurarea de activitati similare. Detalii: Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, prezentarea a cel putin unu si maxim trei contracte/proces-verbal de receptie/documente care sa confirme furnizarea in ultimii 3 ani de produse similare . Contractele care se solicita ca experienta similara pot fi de: furnizare utilaje, echipamente de constructii., Cerinta 4: Ofertantul trebuie sa asigure (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere de la operatorii economici, asociati, subcontractanti etc.) dotarile necesare pentru indeplinirea contractului: echipamente, utilaje, mijloace de transport, etc. Ofertantul trebuie sa prezinte: a) Nominalizarea resurselor tehnice care vor participa direct la indeplinirea contractului.) Declaratie pe proprie raspundere pentru: dotarile proprii (echipamente, utilaje, mijloace de transport, etc.) ca sunt proprietate; c) Prezentarea de contracte (conventii) de inchiriere pentru echipamente, utilaje, mijloace de transport, etc. care nu sunt proprietate., Cerinta 5: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine un service agreat de producator in municipiul Cluj-Napoca pentru utilajele si echipamentele furnizate sau contract de service pe perioada garantiei cu un operator economic autorizat de producator., Cerinta 6: Ofertantul trebuie sa prezinte Lista unitatilor service acreditate conform legislatiei in vigoare si agreate de producator pe raza judetelor Cluj, Alba, Bistrita-Nasaud, Baia-Mare, Satu-Mare, Zalau, Oradea unde se pot efectua reviziile tehnice obligatorii si reparatiile pe durata perioadei de garantie., Ceinta 7: Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, prezentarea Formularelor privind asigurarea personalului si a documentelor care-l insotesc. Ofertantl trebuie sa prezinte: 1) Nominalizarea urmatorului personal: responsabilul de contract; responsabilul cu calitatea; 2) Declaratie privind informatii de personal;3)Declaratii de disponibilitate pentru personalul nominalizat; 4) Autorizatiile, atestatele, diplomele personalului nominalizat., Informatii privind asocierea : Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea, Informatii privind sustinerea de catre un tert, Informatii privind subcontractantii : In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Atentie! a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti., Informatii suplimentare / Detalii, Informatii suplimentare / Detalii- continuare, Informatii suplimentare / Detalii- continuare, Informatii suplimentare / Detalii- continuare, Informatii suplimentare / Detalii- continuare, Informatii suplimentare / Detalii- continuare, Alte informatii Standarde de asigurare a calitatii : Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin unul dintre urmatoarele documente : - Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 9001 / 2008; sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene; sau - Manualul calitatii, instructiuni, raport, act de control al unui organism de control sau audit pe anul 2010/2011, referitor la asigurarea calitatii de catre operatorul economic etc.(art.191/OUG 34/2006).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare de pe site SEAP sau site DRDP Cluj.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2012 15:04