Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie utilaje si echipamente pentru proiectul ?Infiintarea si dotarea serviciului de deszapezire si intretinere spatii verzi in Comuna Bereni, judetul Mures"


Detaliu pentru invitatia numarul 343485
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BERENI (PRIMARIA COMUNEI BERENI)
Numar invitatie: 343485/05.03.2013
Denumire contract: Achizitie utilaje si echipamente pentru proiectul ?Infiintarea si dotarea serviciului de deszapezire si intretinere spatii verzi in Comuna Bereni, judetul Mures"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BERENI (PRIMARIA COMUNEI BERENI)Cod fiscal: 16402632, Adresa: Bereni nr 22, Bereni, Telefon: 0265-345416, Fax: 0265-345416
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bereni nr 22, Bereni, Romania, cod postal: 547387, telefon: +40 265345416, fax: +40 265345416, persoana de contact: Benedekfi Caba - primar
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bereni nr 22, Bereni, Romania, cod postal: 547387, telefon: +40 265345416, fax: +40 265345416, persoana de contact: Benedekfi Caba - primar
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie utilaje si echipamente pentru proiectul ?Infiintarea si dotarea serviciului de deszapezire si intretinere spatii verzi in Comuna Bereni, judetul Mures"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare utilaje si echipamente conform Caietului de sarcini pentru proiectul ?Infiintarea si dotarea serviciului de deszapezire si intretinere spatii verzi in Comuna Bereni, judetul Mures"
II.1.6) CPV: 16700000-2 - Tractoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 267, 780 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o gar.pentru part.in cuantum de 5.355, 60 lei.Gar.de part.se constituie in conformitate cu prev.art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prev. ref. la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a gar. pentru part.: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor .Gar. de part. pana la 5000 lei se poate constitui si prin numerar la casieria autoritatii contractanta.In cazul depunerii de oferte in asociere, gar.de part. trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Gar. de part. emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Nota: In cazul indeplinirii conditiilor prevazute de art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma care va fi retinuta de autoritatea contractanta din valoarea garantiei de participare este de: 2.677, 80 lei. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Contul Autoritatii Contractante, in care poate fi virata suma reprezentand gar. de part. este RO71 TREZ 4765 006X XX00 5837, deschis la Trezoreria Operativa Targu Mures. Codul de inregistrare fiscala a Autoritatii Contractante: 16402632.Pentru o evaluare si raportare unitara al cuantumului gar.de part., echivalenta pentru o garantie depusa in in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.(Model orientativ Formular nr. 1)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr. 34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr. 34/2006Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) si prezentarea de Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Benedefi Csaba - primarMajlath Karoly - viceprimarCsiki Zsuzsa - secretarSimon Lenke - contabilDemeter Csaba - consilier localKacso Francisc - consilier localKovacs Jozsef - consilier localMarton Bela - consilier localNagy Benjamin - consilier localSiklodi Csaba - consilier localTokes Baranyi Frigyes - consilier localVarga Imre - consilier localMagyari Zoltan - membru in comisa de evaluare Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Ofertantul trebuie sa aiba cod CAEN corespondent cu obiectul prezentului contract. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care operatorul economic care a fost desemnat castigator a prezentat certificatul emis de ORC in copie, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul proceduri de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii cu documentul depus in oferta.-Pentru persoane juridice straine: Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie minim 500.000 leiDeclaratie privind cifra de afaceri (Completare Formular nr. 7)Prezentare bilanturi contabile pe ultimii trei ani (2009, 2010 si 2011) sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Valorile vor fi prezentate in lei la cursul mediu de referinta pentru fiecare an aferent perioadei solicitate, publicat de BNR.Documente relevante: bilanturi contabile sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara ? Conditia minima de calificare pentru demonstrarea experientei similare se considera prezentarea a unor contracte de furnizare produse similarein ultimii 3 aniCompletare Formular nr. 8 si prezentarea urmatoarelor documente: certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, idiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat, si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 05.03.2013 08:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer