Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie utilaje tipografice


Detaliu pentru invitatia numarul 340053
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Biblioteca Nationala a Romaniei
Numar invitatie: 340053/26.11.2012
Denumire contract: Achizitie utilaje tipografice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBiblioteca Nationala a RomanieiCod fiscal: 6312079, Adresa: str. Ion Ghica nr.4, Bucuresti, Telefon: +40 213136205, Fax: +40 213123381
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Biblioteca Nationala a Romaniei, B-dul unirii, nr.22, sector 3, Bucuresti, Secretariat, corp AULA, mezanin, cam.11 (H-M-11), cod postal 030833, tel.+40 213136205, fax. +40 213123381, persoana de contact: Dorel Aanicai, Roxana Botezatu.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Biblioteca Nationala a Romaniei, B-dul unirii, nr.22, sector 3, Bucuresti, cam. H0101, et.1, aula (Birou Achizitii publice).
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie utilaje tipografice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie utilaje tipografice pe loturiLot I- Masina de brosatLot II- Trimmer manualLot III - Masina de gauritLot IV- Masina de biguit si perforatLot V- Masina de spiralat
II.1.6) CPV: 42990000-2 - Diverse utilaje cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 83, 970.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 1% din valoarea estimata a contractului conform art. 43, alin.2, lit.a, din OUG 34/2006, respectiv: Lot I ? 377, 10 lei, Lot II ? 96, 77 lei, Lot III ? 56, 45 lei, Lot IV ? 281, 15 lei, Lot V ? 28, 22 lei. Garantia de participare se constituie conform HG 925/2006, art.86, alin. 1: - prin virament bancar cu OP in contul autoritatii contractante RO 42 TREZ 7035009 XXX 014057, deschis la Trezoreria sector 3, sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform formularului 8.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa: conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, conform art.86, alin. 4, lit c, din HG 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: - Declaratie privind situatia personala a operatorului economic - formular nr.1- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - formular nr.10- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 1 din OUG 34/2006 - formular nr. 9- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 - formular nr.11Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functii de decizie: Elena Tirziman - Director GeneralDorel Aanicai - Sef Birou Achizitii PubliceAlexandrina Gabor - Sef Atelier Tipografie-LegatorieGabriel Ene - Serviciul Financiar ContabilitateSe vor depune: - Certificatul de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de DGFP.- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre Directia de specialitate din cadrul primariei in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul.Cele doua certificate privind plata obligatiilor catre bugetul de stat, respectiv bugetul local trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si se vor prezenta in copie, semnata de catre reprezentantul ofertantului, stampilata purtand mentiunea "conform cu originalul." Cerinte obligatorii: Certificat constatator eliberat de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAENdin certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - declaratie privind cifra de afaceri, prevazuta la art.185, alin.1. lit.c, din OUG 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani - certificat ISO 9001 sau echivalent care confirma certificarea sistemului de management al calitatii - valabil la data limita de depunere a ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.11.2012 14:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer