Achizitie publica - ACHIZITIE VACCIN ANTIRABIC INACTIVAT DE UZ VETERINAR
Detaliu pentru invitatia numarul 353522
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353522/09.09.2013
Denumire contract: ACHIZITIE VACCIN ANTIRABIC INACTIVATDE UZ VETERINAR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR OLTCod fiscal: 4286410, Adresa: Str. Tudor Vladimirescu, nr. 173, Slatina, Telefon: +40 0249416964, Fax: +40 0249416726
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Tudor Vladimirescu, nr. 173, Slatina, Romania, cod postal: 230087, telefon: +40 0249416964, fax: +40 0249416726, persoana de contact: Strainu Jan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DSVSA Olt, Str T. Vladimirescu, nr.173, Slatina, Olt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE VACCIN ANTIRABIC INACTIVATDE UZ VETERINAR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Incheierea unui contract de furnizare vaccin antirabic inactivat de uz veterinar
II.1.6) CPV: 33651690-1 - Vaccinuri pentru uz veterinar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 203, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 1% din valoarea estimata, respectiv suma de 2030 lei. In conf. cu art. 86 alin. 1 din HG 925/2006, garantia de participare se va constituiprin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, ori de o soc. de asigurari, in original, in cuantumul prevazut in prezenta documentatie.Per. de valab. a garantiei de participare va fi cel putin egala cu per. min de valabilitate a ofertei (art 43^1 alin 2 lit b), adica 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Prin exceptie, garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria D.S.V.S.A.Olt, str. Tudor Vladimirescu, nr.173.mun.Slatina.jud Olt si prin O.P. in contul de trezorerie: RO 66 TREZ 50 65 005 XXX 000 237, Trezoreria Slatina sau Fila de CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art.278 indice 1 alin 1 si alin 2 din OUG 34/2006, respectiv suma de 2.030 lei.In cazul in care ofertantii doresc sa constituie garantia de participare in valuta se va avea in vedere cursul BNR valuta/leu din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de participare la procedura poate fi retinuta de catre autoritatea contractanta in conditiile art 87 alin.1 din HG 925/2006.Pt. IMM, cuantumul garantiei de participare va fi redus la jumatate, conf.art.16 alin(2) din Legea 346/2004. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe proprie raspundere a reprezentantului legal privind incadrarea in categoria IMM. Declaratia pe proprie raspundere va fi completata conf. modelului din Anexa nr. 1 din Legea nr. 346/2004, in original. Ofertele care nu sunt insotite la sedinta de deschidere de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi respinse ca inacceptabile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea - In conformitate cu prev .art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 -formular 12A, ;
- Declaratie privind situatia personala - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006- Formular 12 B .Incadrararea in situatia prevazuta la art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.;
- Certificatul de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 al Presedintelui ANRMAP;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Din acesta trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor- Certificat privind plata impozitelor si taxelor localeDin acesta trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 12 D;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii publice sunt: dir.exec. Veronel Bolborea, dir. exec. adj. Stefan Nicolae, sef serviciu ec.si adm. Anton Mariea, Sef SSBAB Dr. Poteleanu Papusa, consilier juridic Valceleanu Magdalena, comp. achiz. Strainu Jan , Sef Birou Siguranta alimentelor de origine nonanimala dr. Cojocaru Nely Cornelia, sef LSVSA- dr. Mierlesteanu Ion - Certificat constatator emis de O.N.R.C., din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data depunerii ofertelorDocumente edificatoare (traduse si legalizate) care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.( pentru prsoane juridice straine);
- Acte din care sa rezulte calitatea de operator economic autorizat si inregistrat: statutul legal, locul de inregistrare si obiectul de activitate, emise de organisme competente din tara de origine a ofertantului.( pentru prsoane juridice straine) ;
- Ofertantul va prezenta Autorizatia de comercializare a produsului valida la data limita de depunere a ofertei corform Ordinului ANSVSA nr 187/2007 modificat prin Ordinul 57/2009 si Ordinul 22/2011 alANSVSA
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Fisa de informatii generale - se va prezenta o descriere a activitatii societatii ; media cifrei de afaceri globale pe ultimii 2 ani -de minimumvaloarea estimata(fara T.V.A) multiplicata cu 2, respectiv suma de 406.000 LEIPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - declaratie si lista principalelor livrari in ultimii 3 ani);, - Experienta similara (experienta similara /echivalenta, privind furnizarea de bunuri in ultimii trei ani) ;Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;, Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica (daca e cazul) Certificat ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.09.2013 13:37