Achizitie publica - Achizitie vaccin antirabic inactivat monovalent contra rabiei la carnasiere
Detaliu pentru invitatia numarul 333944
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333944/20.08.2012
Denumire contract: Achizitie vaccin antirabic inactivat monovalent contra rabiei la carnasiere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor IasiCod fiscal: 4540160, Adresa: Iasi, Al. M. Sadoveanu nr. 10, Iasi, Telefon: 0232/267501, Fax: 0232/277305
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Iasi, Al. M. Sadoveanu nr. 10, Iasi, Romania, cod postal: 700489, telefon: +40 232/267501, fax: +40 232/277305, persoana de contact: Dorin Tanasescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Iasi, Al. M. Sadoveanu nr. 10, Iasi, Romania, cod postal: 700489
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (sanitar veterinar)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie vaccin antirabic inactivat monovalent contra rabiei la carnasiere
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se achizitioneaza 140000 doze vaccin antirabic inactivat monovalent contra rabiei la carnasiere
II.1.6) CPV: 33651690-1 - Vaccinuri pentru uz veterinar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 162, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare: 1700 lei, perioada valabilitate 60 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare se va constitui prin virament bancar in contul DSVSA Iasi (CUI 4540160) nr. RO70TREZ4065005XXX007432 deschis la Trez. Mun. Iasi sau printrun instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, (formularul 8 din sectiuneaFormulare).In masura in care CNSC va respinge contestatia depusa de ofertant, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia departicipare conform art. 278^1 din OUG 34/2006)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 (declaratie eligibilitate)- formularul 1 sectiunea formulare- Declaratie neincadrarea in situatiile de la art. 181 din OUG 34/2006 - formularul 2 sectiunea formulare- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari socialecatre bugetele componente ale bugetului general consolidat (inclusiv bugetul local) emise de institutiile competente si care trebuie sa reflecte situatiaobligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se vor prezenta in original/copie lizibila/copie certificata conform cu originalul- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formularul 3 sectiunea formulare- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006. Persoane cu functii de raspundere in derularea achizitiei: Director executiv: Mircea Susnea, Director executiv adj.: Ioan Vasile Gaboran, Sef Serviciu economic si administrativ: Dorin Tanasescu, Sef Birou SAMBPVCC: Petru Opris, Comartiment IAPA: Dorin Stoica, Compartimen juridic si RU: Alexandru Diaconu, ordonator principal de credite: Mihai Turcanu - formularul 4 sectiunea formulare -Persoane fizice/juridice romane: certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta achizitie. Se va prezenta in original/copie legalizata/copie certificata conform cu originalul-Persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conf. prevederilor din tara in care ofertantul este rezident.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire transmiterea in original/copie legalizata a certificatului constatator
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Completare formular informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani completata cu maxim 3 contracte avand ca obiect furnizarea de produse similare cu obiectul prezentei achizitii si ale caror valori cumulate sa fie decel putin 162000 lei.Se va completa formularul Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (formularul 6 din sectiunea formulare).Declaratia va fi insotita de copie dupa partile relevante ale contractului/contractelor (parti, durata, valoare, garantii, semnaturi) si se vor prezenta in original/copie legalizata/copielizibila certificata conform cu originalul, Autorizatia de comercializare conform Ordinului Presedintelui A.N.S.V.S.A. nr. 187/2007 pentru aprobarea Normei sanitare veterinare privind Codul produselor medicinale veterinare, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 804/26.11.2007, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila certificata conform cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP www.e-licitatie.ro, la cerere: posta, e-mail
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.08.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.08.2012 14:47